نخ های که کار بوتاکس را هم می کنند!

نخ های که کار بوتاکس را هم می کنند!

خانه / تازه های سلامت / نخ های که کار بوتاکس را هم می کنند!

 

شاید همه شما با بوتاکس و کارایی آن در علم زیبایی و جوانسازی آشنا باشید.

بوتاکس نوعی سم به اسم بوتولینوم است که این سم با فلج کردن عضلات در کنار چشم ها، پیشانی، کنار بینی و … سبب از بین بردن و پیشگیری از چروک می شود.

از بوتاکس در زمینه دارویی و زیبایی استفاده فراوانی می شود و شرکت های معتبری در سراسر جهان بوتاکس را با عناوین و برندهای متفاوت عرضه می کنند.

برخی از کاربرهای بوتاکس:

(با کلیک بر روی کلمه بوتاکس اطلاعات بیش تری کسب کنید)

 

بوتاکس چه زمانی و چگونه اثر می کند؟

همه ماهیچه ها و عضلات برای حرکت از اعصاب مرکزی فرمان می گیرند و این فرمان ها به وسیله یک ماده شیمیایی به اسم استیل کولین به ماهیچه ها انتقال پیدا می کند. ماده بوتاکس از ترشح استیل کولین جلوگیری می کند و در نتیجه ماهیچه ها منقبض نمی شوند. بدین صورت از چین و چروک که به علت انقباض و حرکت زیاد عضلات ایجاد می شود جلوگیری به عمل می آید و پیرو آن سبب از بین رفتن چین و چروک پوست هم می شود .

 

مدت تاثیر بوتاکس:

مدت اثر بوتاکس از فردی به فرد دیگر ممکن است متغیر باشد همچنین برندی از بوتاکس که تزریق می شود و تبحر پزشک شما بسیار در نتیجه موثر است . اما در حالت کلی می توان گفت اثر بخشی بوتاکس بین سه ماه تا یک سال متغیر است. و بعد از تزریق بوتاکس اثر بخشی آن به مرور زمان کاهش می یابد و اکثرا پزشکان زیبایی از سن 25 سال به بعد تمدید هر شش ماه بوتاکس را توصیه می کنند.

 

کدام برند بوتاکس بهتر است؟

امروزه برندهای متفاوتی از بوتاکس در کلینیک های زیبایی استفاده می شود که برای نمونه می توان به برند

برند زئومین به دلیل نتیجه طبیعی بعد از تزریق و عدم ماسکه شدن صورت و همچنین به دلیل عدم نیاز به زنجیره سرمایی جهت نگه داری طرفداران بی شماری دارد.

بوتاکس در زمان بارداری و شیردهی:

بوتاکس یک نوع ماده بی خطر برای سلامتی افراد شناخته شده است.

اما استفاده از بوتاکس در دوزهای زیاد، دارای نوروکسین ها است که می تواند برای سلامت مادر و جنین خطرناک باشد همچنین برای افرادی که آلرژی و حساسیت به این مواد شیمیایی دارند می تواند مضر باشد. اکثر پزشکان در این زمینه اتفاق نظر دارند که در زمان بارداری و شیردهی از بوتاکس استفاده نشود و تزریق بوتاکس خود را به بعد از زمان شیردهی موکول کنند.

نخ کلاژن ساز چیست؟

گذاشتن تعدادی نخ کلاژن یا PDO در سطح پوست صورت به جوانسازی اطراف چشم، دور دهان، پیشانی و … کمک بسیار زیادی می کند اما مفید بودن آن ها به اثبات رسیده است.

توصیه می شود سالانه در یک یا چند جلسه در سال ۱۲۰ نخ ساده در نواحی خاص صورت مانند زیر خطوط و چروکها گذاشته شود چرا که اطراف این نخها بافت ترشح می شود و از کش آمدن پوست جلوگیری می کند. در زیر چشم که در میانسالی چین و چروک و سیاهی تشکیل می شود به عنوان پیشگیری و درمان نخ ساده کمک بزرگی به ما می کند.

استفاده از نخ ساده برای افرادی که تمایل به سفت شدن پوست دارند یا بعد از انجام لیفت صورت (برای کسب اطلاعات بیش تر بر روی کلمه لیفت صورت کلیک کنید) بسیار مفید می باشد. نخ های ساده علاوه بر صورت در سفت شدن پوست سینه ها، باسن، بازو و … نیز استفاده می شود.

 

نخ بوتاکس چیست؟

بوتاکس با وجود خواص فراوانی که در علم زیبایی دارد و تزریق بسیار آسان آن اما هنوز هم افرادی هستند که به روش بوتاکس علاقه ای ندارند و به دلیل فرار از بوتاکس در سنین 25 به بالا دچار خطوط عمیقی روی صورت خود می شوند که از بین بردن این خطوط به مراتب سخت تر از پیشگیری است.

تکنیک جدیدی در کلینیک تخصصی آرمان الهیه استفاده می شود مژده بزرگی به افرادی است که به هر دلیلی علاقه ای به تزریق بوتاکس ندارند نخ های جدید دو کاربردی به نام نخ بوتاکس با تکنیک جدید تزریق جایگزین مناسبی برای بوتاکس است.

نخ بوتاکس برای چروکهای اطراف چشم و یا کسانی که علاقه به بوتاکس ندارند  بسیار مناسب است. از جمله برتری های روش نخ بوتاکس نسبت به بوتاکس فقط در چروکها کار گذاشته می شود و بالا رفتن زیاد ابرو که گاهی در بوتاکس دیده می شود ایجاد نمی شود همچنین نتیجه کار بسیار طبیعی می باشد.

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان