جوانسازی با نخ

جوانسازی با نخ

خانه / خدمات کلینیک / جوانسازی با نخ
کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی – جوانسازی با نخ

 

 

نخ جوانسازی (Tightening Threads):
یک روش پیشگیری، درمانی می باشد که در آن از نخ هایی با جنس پروتئینی خاص با ضخامتی باریکتر از مو استفاده می گردد. در این روش پس از بیحسی محل مورد نظر، نخ های مذکور در طبقات زیرین پوست و یا عضله به تعداد مشخص جاگذاری می شوند. پس از قرار گیری در پوست، نخ ها باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده و با گذشت زمان که خود به خود جذب می شوند و با افزایش ضخامت لایه درم پوست، منجر به افزایش استحکام و قدرت پوست می گردد.
اثرات نخ گذاری از اوایل ماه دوم شروع شده و بیمار از اواخر ماه سوم اثرات مفید آن را ابراز می کند. بیشترین اثر نخ ها، ۶ تا ۸ ماه بعد می باشد. مدت ماندگاری این تکنیک معمولا ۱٫۵ تا ۲ سال پس از رسیدن به زمان اوج اثر می باشد و این نیز بدلیل فرآیند طبیعی پیری پوست با گذشت زمان می باشد.

برای درمان چروک های زیر و اطراف چشم و یا حتی پیشگیری از چروک های اطراف چشم معمولا تعداد 20 عدد نخ ریز زیر و اطراف چشم جایگذاری می شود. این نخ ها باعث تحریک کلاژن سازی پوست این ناحیه می شود و در نتیجه در درمان چروک های پنجه کلاغی چشم در سنین بالا و پیشگیری برای سنین پایین تر کمک بزرگی به پزشکان و زیباجویان عزیز میکند.

مطلب پیشنهادی: لیفت با نخ

اثرات :
☆ ظاهر پوست زیباتر شده و استحکام آن افزایش می یابد.
☆روند پیری پوست را کند کرده و سبب پیشگیری از چروکیدگی و افتادگی پوست و لیفتی اندک می گردد.
این تکنیک از سن ۲۵ سالگی به منظور پیشگیری توصیه می گردد و بهترین سن اثربخش این روش، ۲۵ تا ۵۰ سالگی می باشد.

کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی

نخ لیفت (Lifting Threads):
در این روش به دلیل استفاده از نخ های خاردار PDO COG به جای نخ های PDO mono و PDO Hurricane ، لیفت پوست صورت از همان لحظه نخست پس از نخ گذاری مشهود خواهد بود به همین دلیل این نوع نخ ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. البته فرایند لیفت به مرور زمان که نخ در بدن جذب می گردد نیز بیشتر خواهد شد.

 

کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی

 

مزایا:
– Lifting پوست صورت
– کابری آسان و سریع
– بهبود سریع
– بدون برش یا زخم در پوست
– بدون نیاز به بستری
– با قابلیت جذب زیستی
– تاثیر بلندمدت
– استریل و بدون ریسک آلودگی
منبع : دکتر بهناز نوذری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مشاوره حضوری رایگان