فرم دهی ابرو

فرم دهی ابرو

خانه / خدمات کلینیک / فرم دهی ابرو
فرم دهی ابرو
فرم دهی ابرو

لیفت ابرو با بالا کشیدن ابروها، علاوه بر تغییر فرم ابرو و رفع افتادگی ابرو که ظاهری اخمو و بد اخلاق به فرد می دهد چشم ها را نیز درشت تر نشان می دهد و باعث باز شدن چروک های ریز بین چشم ها و ابرو می شود.
لیفت ابرو با نخ خاردار یک کار سخت است و نیاز به تجربه بالایی دارد زیرا حتی در جراحی هم کشیدن به بالای ابرو افت زیادی دارد. استفاده از نخ به نحوی که فشار بجای خارها روی تنه نخ وارد شود بسیار مهم است.
بهترین کاندیدا برای لیفت ابرو افرادی هستند که به دنبال راه حلی آسان و بدون جراحی برای از بین بردن افتادگی ابرهای خود می باشند.
در روش بالا کشیدن ابرو با نخ یا همان لیفت ابرو با نخ بعد از بی حسی موضعی نخ های مخصوص توسط سوزن های باریک و ظریف وارد پوست می شود و ابرو به صورت طبیعی بالا کشیده میشود. این روش در بالا بردن ابروها خیلی اغراق آمیز و غیر طبیعی نبوده و بر اساس مدل ابروهای طبیعی قسمت بیرونی ابرو بیشتر از قسمت درونی بالا کشیده میشود. از دیگر بخش های فرم دهی میتوان به فرم دهی بینی نیز اشاره کرد.
لطفا به خاطر داشته باشید نتایج روش لیفت با نخ ابروها دائمی نیست زیرا نخ ها حالت جذبی داشته و نیاز به ترمیم دارند. البته ترمیم ها زمان و هزینه کار اولیه را نیاز نداشته و به آسانی انجام میشود.
تنها عارضه پس از لیفت ابرو میتواند کمی قرمزی و کبودی بوده که موقتی می باشد و طی چند روز خود به خود برطرف می شود.
برای نتیجه و ماندگاری بهتر، سه هفته قبل از لیفت با نخ جهت ابرو یا کنار چشم حتما بوتاکس بزنید.
برای اطلاع از هزینه های لیفت ابرو میتوانید با مشاورین کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه تماس بگیرید و یا از پزشکان کلینیک وقت مشاوره حضوری و رایگان دریافت کنید.
همچنین در پایین صفحه میتوانید نمونه کارهای لیفت ابرو کلینیک تخصصی آرمان الهیه را ملاحظه بفرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مشاوره حضوری رایگان