هیدرودرمی ( آب رسانی )

هیدرودرمی ( آب رسانی )

خانه / خدمات کلینیک / هیدرودرمی ( آب رسانی )
هیدردرمی
هیدردرمی

هیدردرمی چیست؟
در واقع آبرسانی و پاکسازی است که برای برطرف کردن خشکی پوست به کاربرده می شود.

برخی به طور ذاتی پوست خشک دارند و لزوما استفاده از کرمها و ماسک های آبرسان تاثیر زیادی ندارد، بنابراین “هیدرودرمی” به آنان توصیه می شود. صرفنظر از علل آن، پوست خشک را باید هیدراته کرد یعنی باید سلول های ان را ازخشکی درآورد و این کار بوسیله این دستگاه انجام می شود.

خشکی در ناحیه صورت، گردن، دست و سایر قسمتها می تواند هیدراته و آبرسانی شود.

سوالات فراوانی می شود که دستگاه هیدرودرمی پوست و صورت چیست؟ چه تفاوتی بین کرم های مرطوب کننده و آبرسان با دستگاه هیدرودرمی وجود دارد؟
دستگاه هیدرودرمی (Hydrodermi) که دستگاه گالوانیک و دزن (Galvanic-Desinc) هم نامیده می شود، در حقیقت با استفاده از جریان الکتریکی تنظیم شده و در حد معین، ژل آبرسانی (ژل هیدوردرمی یا ژل گالوانیک) را یونیزه نموده و آن را به لایه های عمیق پوست هدایت می کند. لذا هدایت ترکیبات ژل آبرسان به لایه های پوست باعث آبرسانی بهتر، موثرتر و کارآتر پوست خواهد شد که از جمله ی نتایج آن بهبود چین و چروک های سطحی پوست و بازگرداندن شادابی به صورت خواهد بود.
هیدرودرم نیز به پاکسازی عمیق  پوست، تخلیه منافذ و رفع به اصطلاح منطقه T-Zone پوست های چرب می پردازد.
استعمال کرم آبرسان یا کرم مرطوب کننده، این امر را تضمین نخواهد کرد که با توجه به لایه های شاخی و مرده ی سطح پوست حتما به لایه های زیرین پوست نفوذ پیداکند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مشاوره حضوری رایگان