عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟

عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟

خانه / تازه های سلامت / عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟

عوارض لیفت صورت با نخ زیاد نیستند اما نمی‌توان آن‌ها را بیان نکرد و چشم‌پوشی نمود. با اینکه عمل لیفت با نخ نسبتا کم خطر است،  اما عوارض لیفت صورت با نخ نیز در این جراحی سرپایی وجود دارد. به طور کلی برای کم‌تر شدن عوارض لیفت صورت با نخ باید جراح و متخصص مناسبی برای این متد انتخاب شود. با انتخاب پزشک متخصص در حوزه زیبایی عوارض لیفت صورت با نخ به حداقل و یا حتی صفر می‌رسد.

عوارض لیفت صورت با نخ نیز مانند هر عمل جراحی دیگری است، اما موارد خاصی هم هستند که فقط بعد از انجام لیفت صورت با نخ برای بیمار اتفاق می‌افتد.

عوارض لیفت صورت با نخ

درد را می‌توان اولین مورد از عوارض لیفت صورت با نخ نام برد. بعد از انجام لیفت صورت با نخ در نواحی که در زیر پوست صورت نخ‌گذاری شده است احساس درد وجود دارد. دردی که از عوارض لیفت صورت با نخ است به مقدار کمی است و جراح برای تسکین این درد داروی مورد نیاز را تجویز می‌نماید. اگر بعد از انجام لیفت صورت با نخ به طور ناگهانی دردی شدید احساس شود حتما باید مجددا به جراح مراجعه شود تا تشخیص ایشان نشان دهد که این درد ناگهانی از عوارض لیفت با نخ است یا عامل دیگری دارد. برای انجام لیفت با نخ میتوانید به کلینیک آرمان الهیه مراجعه کنید. لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست میباشد که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

ورم اولیه ناشی از نخ گذاری و تزریق بی حسی بین یک تا سه هفته خواهد بود. معمولا این ورم خفیف است . بعد از لیفت صورت با نخ، شاهد ورم در کل صورت هستیم. این ورم از عوارض لیفت صورت با نخ و لیفت بینی است که نباید از آن ترسید. به مرور زمان ورم ناشی از نخ‌گذاری از بین می‌رود. ورمی که از عوارض لیفت صورت با نخ پدید می‌آید بسته به اناتومی بدن هر فرد بین 3 روز تا چند هفته ناپدید خواهد شد و سپس اثرات لیفت صورت با نخ بیشتر قابل مشاهده است.و به چشم نمی آید مگر موارد معدودی که در حین نخ گذاری دچار هماتوم گردند. هماتوم یعنی خونریزی ناحیه ای و تجمع خون زیر قسمتی از پوست که ایجاد ورم و غیر قرینگی موقتی بعد از لیفت می شود. این ورم چند روز بعد از لیفت بر طرف می شود و گاهی بعد از چند روز به شکل کبودی های پراکنده مشاهده می گردد. که این کبودی ها هم پس از چند روز بر طرف می شود. کیسه یخ در یکی دو روز اول بسیار کمک کننده است. که برای بهبود سریعتر میتوان از آمپول های ضدالتهاب  و ویتامین سی یا حتی قرص آناهیل برای تقویت قدرت ترمیم کنندگی بافت استفاده می شود که بنابه وضعیت زیباجو روش درمان انتخاب میشود. روش های مختلف لیفت با نخ بینی در اینجا نوشته شده است.

با توجه به واکنش بدن سالم در هر فرد به عمل جراحی، کبودی صورت نیز از عوارض لیفت صورت با نخ است که بعد از انجام این روش نمایان می‌شود. کبودی ناشی از لیفت صورت نیز مانند ورم با گذشت زمان بهبود می‌یابد.  بهبود ورم و کبودی بعد از لیفت صورت با نخ چند هفته بعد از این عمل کامل می‌شود. معمولا کبودی دور چشم از عوارض لیفت صورت با نخ است که بیشتر از سایر نواحی در صورت نمایان می‌شود. به تدریج این نوع کبودی نیز ناپدید خواهد شد و شاهد اثرات مثبت لیفت صورت با نخ خواهید بود. جوان سازی پوست با لیفت با نخ نیز انجام میشود.

لیفت با نخ

زخم یکی دیگر از عوارض لیفت صورت با نخ است. میزان زخم‌ها با توجه به تبحر و مهارت پزشک جراح مشحص می‌شود. جراح متخصص زیبایی نخ‌گذاری را از بخش‌هایی بر روی صورت انجام می‌دهد که زخم‌های کوچک‌تر، سطحی و غیر قابل مشاهده ایجاد شود. اگر لیفت صورت با نخ به صورت استاندارد انجام گیرد، زخم‌های عوارض لیفت صورت با نخ در محل‌های رویش مو قرار می‌گیرد که در مدت خوب شدن نیز دیده نمی‌شوند. جای زخم‌هایی که از عوارض لیفت صورت با نخ است به مرور زمان صورتی و کمرنگ می‌شوند و سپس ناپدید می‌گردند. مدت زمانی که نیاز است تا زخم‌های بسیار کوچکی که از اعوارض لیفت صورت با نخ هستند از بین برود به جنس پوست هر فرد بستگی دارد. روش های مختلف لیفت با نخ در این مقاله نوشته شده است.

 

به طورطبیعی تمام افراد قبل از لیفت، دچار غیر قرینگی صورت می باشند. در این میان عوامل مختلف این مشکل را تشدید میکنند مانند عادات غذا خوردن با یک طرف و یا خوابیدن به روی صورت. البته گاهی هم بصورت ژنتیکی یا بیماریهای اعصاب صورت مبتلا به غیر قرینگی شده اند. در صورت افراد اکثرا سمت راست افتادگی بیشتری دارند و خط خنده و خط اندوه و ناودان اشکی سمت راست عمیق تر است. حتی بافت چربی زیر پوستی سمت راست بافت متراکم تری نسبت به سمت چپ دارد. لذا در لیفت هم میزان کشش متفاوت خواهد بود. گاهی جهت قرینه سازی از نخ بیشتری در یک طرف صورت استفاده می گردد ولی هیچ گاه نمی توان صد در صد قرینه سازی کرد. شایان ذکر است قرینه سازی صورت تنها با استفاده از لیفت با نخ انجام نمی شود و استفاده از تکنیک ژل لیفتینگ در کنار لیفت با نخ به برطرف شدن این موضوع بسیار کمک می کند. توجه داشته باشید که فرآیند تکمیلی قرینه سازی در مراحل 3-4 لیفت انجام میشود و بهتر است فرد تا درمان کامل افتادگی و … صبوری لازم را داشته باشد. به هر حال بسیار واضح است که مشکلات پیش آمده برای صورت به یکباره نبوده و طی سالیان دراز ایجاد شده، اما نگران نباشید؛ چون قابل درمان است زیرا نخ ها با خارهای ظریفی که روی خود دارند زیر پوست جایگذاری شده و هم چنان فعالیت خودرا جهت تحریک کلاژنسازی انجام میدهد.

نخ لیفت مرغوب مورد استفاده بسیار محکم است و به این راحتی پاره نمی شود. گاهی یک یا چند نخ به علت باز شدن بسیار زیاد فک و ایجاد فشار در دو سمت نخ ، دچار جدایی نخ شود که این نیز نگران کننده نیست.

ولی اگر تکه ای نخ در داخل صورت جدا شود و بین ماهیچه و پوست قرار گیرد چند روزی تورم و درد ایجاد می شود که اشتباها پزشکان عدم آشنا به نخ تشخیص عفونت می دهند و به بیمار استرس وارد می کنند. در این شرایط کاهش حرکات صورت و غذا نخوردن و نخوابیدن روی آن سمت توصیه می شود و گذاشتن یک کیسه یخ روی موضع متورم و مسکن و نهایتا داروی ضد التهاب میتواند کمک کند. این مدل پارگی بسیار به ندرت در افراد با صورت بسیار سنگین از ماه دوم تا سوم ممکن است رخ دهد و بعد از مرحله جذب نخ در چهار ماه اول با اینگونه عوارض روبرو نخواهیم شد.

 

پس از لیفت ممکن است چینهایی روی پوست دیده شود، ولی پس از مدتی تمام این چروکها رفع می شود. ممکن است به علت تکنیک نخ گذاری در پوستهای شل و نازک، در اثر کشش خارها، سطح پوست فرورفتگی و چروک را نشان دهند ولی به مرور در اثر کلاژنسازی و سفتی پوست این اثر کششی کمتر شده و رفع می گردد.

توصیه میشود لیفت با نخ را بخوانید.

خطرات احتمالی  و نادری که می‌تواند از عوارض لیفت صورت با نخ باشد.

بعد از انجام عمل لیفت صورت با نخ ممکن است در بعضی از افراد موارد دیگری به عنوان عوارض لیفت صورت با نخ نیز مشاهده گردد. این عوارض و اختلالات که در بدن به عنوان عوارض لیفت صورت با نخ مشاهده می‌گردد، موقتی هستند و خیلی سریع از بین می‌روند. کبره بستن زخم‌های نخ گذاری، محبوس شدن خون یا مایع زیر پوست و کرختی را می توان از دیگر عوارض لیفت صورت با نخ نام برد که به صورت نادر در افراد مشاهده می‌شود. اگر لیفت صورت با نخ به دست جراح متخصص صورت نگیرد، می تواند آسیب به عصب‌های صورت که از عوارض لیفت صورت با نخ است را به همراه داشته باشد. جای‌گذاری نخ‌ها بسیار حائز اهمیت است تا در جای درستی قرار گیرند که محل ورود و قرار گرفتن‌ها آن ها تلاقی با اعصاب زیر پوست صورت نداشته باشد. جراح متخصص تمامی عوارض لیفت صورت با نخ را قبل از انجام این روش به مراجعه کننده اعلام می‌کند، هرچند که عوارض ابتدایی این عمل سرپایی بسیار معمولی و مابقی که نام برده شد نادرهستند. برای دانستن روش های مختلف لیفت با نخ بینی این مقاله را مشاهده کنید.

به طور کلی انجام روش لیفت صورت با نخ جزو کم‌عارضه‌ترین و کم‌خطرترین عمل‌های سرپایی است. در این بین از دیگر عوارض لیفت صورت با نخ نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:

واکنش بدن فرد به داروی بیهوشی: بدن بسیاری از افراد به داروی بیهوشی و بی حسی واکنشهایی از قبیل تهوع، سردرد و ناخوشی کلی نشان می‌دهد. به همین دلیل این مورد را نیز می‌توان جزو عوارض لیفت صورت با نخ مثل هر عملی که داروی بی‌حسی یا بیهوشی دارد نام برد. این مورد نیز باید در نظر گرفته شود که داروی استفاده شده در لیفت صورت با نخ فقط یک بی‌حسی موضعی است که حتی اگر بدن فرد واکنشی به آن نشان دهد بسیار خفیف است و در یک یا دو ساعت از بین خواهد رفت. پیشنهاد ما به شما تزریق ژل و بوتاکس به عنوان روش مکمل لیفت با نخ است.

خونریزی از جای زخم: خون بسیار کمی از کوچکترین زخم ها هم بیرون می‌آید، اما اگر خونریزی زیادی بعد از لیفت صورت با نخ از زخم‌های ناشی از نخ‌گذاری رخ دهد، ممکن است هماتوم اتفاق افتاده باشد. هماتوم خونریزی در محیط بسته است. اگر در بخشی از زیر پوست که راه به جایی ندارد خونریزی انجام شود باید با عمل مجدد جلوی این خونریزی را که از عوارض لیفت صورت با نخ است گرفت. جالب است بدانید جوانی صورت با یک نخ نیز امکان پذیر است برای اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید.

بیمارانی که به طور معمول سیگار می‌کشند نیز بعد از لیفت صورت با نخ دچار مشکل در التیام پوست صورت خواهند داشت. هرچند که این مورد از عوارض لیفت صورت با نخ است اما پزشکان دلیل اصلی آن را سیگاری بودن فرد می‌دانند.

در پایان این مورد باید ذکر شود که تمامی جراحی‌ها، متدهای عملی پزشکی، داروها و … دارای عوارض کم و بیشی هستند. لیفت صورت با نخ از کم‌عارضه‌ترین نوع جراحی‌های زیبایی است و عوارض کمی را نیز در پی دارد.زیبایی بازیگران با لیفت با نخ نیز انجام میشود.

 

قیمت لیفت با نخ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان