لیفت سوپر VIP

لیفت سوپر VIP

خانه / خدمات کلینیک / لیفت سوپر VIP

لیفت با نخ تکنیک سوپر VIP :  در تکنیک سوپر VIP که روش اختصاصی و ابداعی جدید در کلینیک تخصصی آرمان الهیه است، نخ های مورد استفاده نخ سیلوئت نام دارد. کشور سازنده این نخ امریکا می باشد در حالیکه در انواع دیگر از لیفت صورت (لیفت کلاسیک – دوبل – VIP) نخ بکار گرفته شده از نوع نخ کاگ برند فونیکس است این نخ تولید کشور کره می باشد و از کیفیت خوبی برخوردار است.

مهم ترین تفاوت نخ های سیلوئت با نخ های کاگ کره ای در نوع خارهای روی سطح آن می باشد.
خارها روی سطح نخ های کاگ کره ای به صورت کنگره کنگره می باشد و در نخ های سیلوئت به صورت مخروطی شکل هستند در نتیجه جذب آن ها دیرتر و ماندگاری بیش تر است.

لیفت با نخ
لیفت با نخ
لیفت با نخ
لیفت با نخ

در تکنیک جدید سوپر VIP ترکیب نخ های سیلوئت و فونیکس جواب دهی عالی دارد .
نخ های سیلوئت همچنین برای لیفت غبغب و گردن خیلی مناسب هستند و لیفت و کشیدگی قابل قبول و با ماندگاری خوبی را می توان داشت.
در لیفت سوپر VIP به دلیل استفاده از یک نخ سیلوئت در هر طرف صورت و ترکیب آن با نخ های کاگ فونیکس ماندگاری لیفت صورت چندین برابر می باشد و همچنین در لیفت اولیه تغییر بیش تر و لیفت قوی تری نسبت به انواع قبلی لیفت متوجه می شوید.
در کل نخ های سیلوئت 4 برابر دیرتر از نخ کاگ جذب می شود و عمر مکانیکی لیفت را بالا می برد.
حتی برای افرادی که لیفت کلاسیک، دوبل یا VIP انجام داده اند حداقل یک جلسه ترمیم با نخ سیلوئت توصیه می شود.
لیفت سوپر VIP هم مانند هر نوع لیفت دیگری زمانی بهترین نتیجه را در پی دارد که جلسات ترمیم که پزشک با توجه به نوع لیفت، نوع نخ ها، نوع پوست و میزان افتادگی صورت در نظر می گیرد را به موقع اجرا کنید و همچنین از روش های کمک کننده مانند هایفوتراپی و ار اف فرکشنال در کنار ترمیم ها استفاده شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مشاوره حضوری رایگان