لیفت با نخ

لیفت با نخ

خانه / تازه های سلامت / لیفت با نخ

لیفت با نخ روشی است که تمامی دغدغه های عمل جراحی و دوران نقاهت پس از جراحی را از بین برده است. با این روش بدون استرس و تنها با کمک نخ های قابل جذب لیفت، میتوان نواقص نواحی مختلف مانند افتادگی پوست صورت، نوک بینی و یا پلک را درمان کرد و به ظاهری زیبا و جوانتر دست پیدا کرد. لیفت با نخ کاملا غیرتهاجمی و بدون درد می باشد. در کلینیک تخصصی آرمان الهیه که به عنوان با تجربه ترین مرکز لیفت با نخ در ایران شناخته می شود، همراه با پزشکان مجرب همچون دکتر حاتمی (موسس کلینیک آرمان الهیه و ابداع کننده تکنیک انحصاری لیفت با نخ ) تمامی خدمات لیفت با نخ با بالاترین کیفیت انجام می شود.

روش های مختلفی برای درمان علائم پیری پوست و جوان شدن آن مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی صورت روش لیفت با نخ صورت در کلینیک آرمان الهیه می باشد که امروزه به دلیل کم بودن عوارض و دوران نقاهت آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روش امروزه در سراسر جهان برای تغییرات متفاوتی در صورت و برخی نواحی بدن جایگزین عمل‌های جراحی شده است. نخ های لیفت و کلاژنساز امروزه کاربردهای فراوانی همچون فرمدهی ابرو، اصلاح فرم بینی، لیفت سینه، رفع خط خنده و … دارند. اصلاح نواقص صورت و بدن، رفع افتادگی، چین و چروک‌ها و بازگشت جوانی میتونه اعتماد به‌ نفس افراد و امید به زندگی آن‌ها را بالا ببرد و در زندگی اثرات مثبت خود را نشان دهد.

آمار نشان می‌دهد کسانی که از ظاهر خود رضایت دارند، موفقیت‌های بیشتری را می‌توانند کسب کنند به این دلیل که راحت‌تر در مجامع و جوامع عمومی رفت و آمد دارند. به همین دلیل علم پزشکی همیشه در مسیر یافتن روش‌هایی نوین برای زیبایی بیشتر از طریق برقراری تناسب بین اجزای صورت و جوانی ماندگار است. لیفت با نخ امروزه یکی از روش های محبوب و پرطرفدار است که جوانی و زیبایی را در کنار هم به افراد هدیه می‌دهد. برای بار نخست لیفت با نخ در کشور کره جنوبی انجام شد و نتایج چشمگیر آن مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. این روش را میتوان روشی نوین در علم پزشکی دانست.

لیفت با نخ

کاربردهای لیفت با نخ

لیفت با نخ، امروزه با توجه به کاربردهای فراوان و عوارض بسیار کمی که دارد توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این روش نه تنها در زیبایی و جوانسازی پوست کاربرد دارد بلکه به درمان و رفع برخی مشکلات مانند غیر قرینگی های صورت و عوارض ناشی از جراحی های غیرحرفه ای کمک می کند. به طور کلی کاربردهای این روش به شکل زیر معرفی می شود:

لیفت با نخ صورت، گردن و غبغب

با گذر زمان و افزایش سن تغییرات زیادی در بدن ایجاد می شود؛ زمانی که جلو آیینه می ایستیم ممکن است متوجه بروز علائم پیری مانند چین و چروک، افتادگی و شلی پوست و … در صورت خود شویم. لیفت با نخ صورت یک فرآیند پیشگیری از پیری پوست و درمان شلی و افتادگی آن است که با تکرار ترمیم ها منجر به جوانسازی واقعی و ماندگاری دائم می شود.

در این روش پس از جایگذاری نخ ها، پوست صورت در همان لحظه، بر اثر کشش مکانیکال که توسط خارهای نخ ایجاد می شوند، صاف و سفت می شود و با گذر زمان، نخ های قابل جذب لیفت کلاژنسازی را تحریک کرده به گونه ای که حتی پس از جذب نخ ها آثار لیفت مشخص است و صورت جوانتر و زیباتر میشود. لیفت صورت با نخ مناسب کسانی است که

  نخ های pdo  و مش که خاصیت کلاژنسازی دارند باعث سفتی و جوانسازی پوست می شوند. این نخ ها روند کلاژنسازی را افزایش میدهند به همین دلیل در رفع خطوط اخم و پیشانی، خط خنده، رفع چین و چروک و خطوط گردن و … تاثیر بسزایی دارند.  

لیفت بینی با نخ

از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد بسیار در زیبایی تاثیر گذار است. هرچه فرم بینی ظریف‌تر باشد باعث زیبا و جوانتر شدن چهره میشود. لیفت بینی با نخ یکی از روش های نوین وغیرتهاجمی جهت رفع ایرادهای ظاهری بینی است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده. لیفت بینی با نخ در اصلاح نواقص ظاهری بینی، بالا بردن نوک بینی، ایجاد تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت بسیار کاربرد دارد و هیچگونه آسیبی به استخوان و مخاط بینی نمی رساند.

در روش لیفت بینی با نخ، نخ های قابل جذب لیفت بدون ایجاد برش و خونریزی، زیر پوست قرار می گیرند و باعث اصلاح فرم بینی میشوند. بعد از لیفت حتی شما میتوانید به محل کار برگردید و یا فعالیت های روزانه خود را انجام دهید، البته توصیه ما به شما این است که از انجام کارهای سنگین خودداری کنید.

لیفت بینی با نخ و تاثیر شگفت انگیز آن بر زیبایی را در ویدیو ببینید

لیفت ابرو

افتادگی پلک و ابرو یکی از عواملی است که باعث می شود حالت چهره شما تغییر کرده و شما را خسته، ناراحت وغمگین نشان می دهد. بعضی از افراد از حدود چهل سالگی دچار افتادگی ابرو می شوند و دیگر نمیتوانند از بوتاکس نتیجه ی دلخواه در بالا کشیدن ابرو و پیشانی بدست آورند که میتوان با استفاده از لیفت با نخ آن را درمان کرد. لیفت ابرو با نخ باعث می شود تا چشم ها درشت و جذاب تر به نظر برسند، فرم ابروها زیباتر شود و همچنین آثار پیری در ناحیه ی پیشانی، شقیقه، ابرو و پلک را تا حد زیادی درمان و یا از ایجاد آن جلوگیری می کند.

لیفت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

تغییرات اولیه در کلیه لیفت ها مشاهده می شود ولی پایداری و ماندگاری آنها با توجه به جنس و تعداد نخ ها، نوع و میزان قوام پوست و بافت، تعداد دفعات ترمیم و … متفاوت است. امروزه معمولا از نخ های جذبی استفاده می شود که بدلیل ساختار خاصی که دارند جذب می شوند و کلاژنسازی را افزایش میدهند.

کلاژن ها از پروتئین های پوست هستند و باعث قوام و سفتی پوست می شوند که بر اثر افزایش سن و یاعوامل دیگر از بین میروند و روند تولید آنها کند می شود. از آنجایی که کلاژن ها دائما در حال تخریب هستند برای دائم شدن اثرات لیفت با نخ، باید جلسات ترمیم را تکرار کرد که در هر جلسه بیست درصد از تغییرات آن ماندگار می شوند به همین دلیل برای رسیدن به یک نتیجه ماندگار و مطلوب، به سه تا شش جلسه ترمیم نیاز است که معمولا با توجه به میزان افتادگی و نیاز شما، ابتدا فواصل سه ماهه سپس به شش ماه و یک سال نیاز دارد. همچنین به یاد داشته باشید؛ نحوه ی مراقبت شما پس از لیفت، نقش موثری در ماندگاری و نتیجه لیفت بینی با نخ خواهد داشت. در صورت نیاز و تشخیص پزشک ممکن است در کنار لیفت با نخ تزریق ژل انجام شود که ماندگاری نتایج لیفت را افزایش میدهد.

پیشنهاد مطالعه : قیمت لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ بدون جراحی

تجربه لیفت با نخ در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

عوارض لیفت با نخ و راه های پیشگیری از این عوارض

نخ لیفت که از مدرن ترین و پیشرفته ترین محصولات لیفتینگ دنیا است. این محصول به دلیل جنس پروتئینی که دارد کاملا با پوست سازگاری داشته و پس از از طی کردن پروسه ی کلاژنسازی جذب شده و از بین میرود. به همین دلیل است که ریسک استفاده از آن بسیار برای پزشکان و زیباجویان کم است. حتی اگر در موارد محدود حساسیت ایجاد شود با تجویز داروی ضد حساسیت این موضوع براحتی برطرف میشود. لیفت با نخ یکی از امن ترین و بی خطر ترین عمل های زیبایی می باشد که تا کنون عوارض جدی و ماندگار برای آن گزارش نشده است اما باز هم در موارد نادر و بسته به عوامل مختلف ممکن است شاهد عوارضی خاص باشید. این عوارض نادر و کمیاب ممکن بر اثر عدم مهارت پزشک و مجهز نبودن کلینیک اتفاق بیافتد بنابراین برای گرفتن یک نتیجه عالی و جلوگیری از این عوارض بهتر است حتما از مهارت پزشک اطمینان حاصل نمایید. جهت جلوگیری از بروز عوارض چون کبودی و تورم بهتر است قبل از لیفت با نخ از مصرف داروهای ضد انعقادی مانند آسپرین و وارفارین، لووتیروکسین، دیکلوفناک، ویتامین E، امگا ۳ و همچنین مصرف دمنوش های گیاهی( زنجبیل، دارچین، چای سبز و قهوه) اجتناب کنید. البته افرادی که ملزم به مصرف دارو هستند استفاده از داروها بلامانع است و لازم به ذکر است که رقت خون در انجام کار زیبایی شما تداخل ایجاد نمیکند و صرفا جهت کم کردن تورم و کبودی شما زیباجوی عزیز توصیه میشود.

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

پس از انجام مشاوره و تشخیص نیازهای زیباجو در ابتدا بی حسی موضعی و سپس بی حس تزریقی انجام می شود که باعث میشود طی لیفت فرد هیچ درد و یا سوزشی نکند. سپس نخ های لیفت با کانولاهای بسیار ظریف زیر پوست جایگذاری می شوند؛ نخ ها از جنس پروتئین هستند و مغایرتی با بدن انسان ندارند و با توجه به شکل خاصی که دارند معمولا باعث ایجاد کشش در پوست می شوند. این روش با توجه به نواحی مورد نظر معمولا در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود و بدون دوران نقاهت است، حتی شما میتوانید بعد آن به محل کار و یا انجام فعالیت های روزانه خود برگردید، البته بهتر است از انجام کارهای سنگین خودداری کنید.

تغییرات نهایی بعد از لیفت با نخ چه زمانی دیده میشود ؟

پس از جایگذاری نخ ها آثار لیفت طی دو مرحله آشکار می شوند. مرحله اول، لیفت اولیه است که کشش پوست صورت، بینی یا هر ناحیه ای که نخ کارگذاری شده است بصورت مکانیکال بوده و توسط خارهای نخ انجام میشود که در این مرحله تغییرات پس از انجام لیفت صورت، کاملا مشهود است. لیفت ثانویه که از حدود سه ما پس از انجام لیفت شروع و تا جذب کامل نخ ها ادامه دارد. در این دوره، سلول ها تحریک به تولید کلاژن شده و این امر موجب سفتی پوست و ماندگاری بالا میشود. عوامل بسیاری در بهبود روند کلاژنسازی پوست تاثیر دارد مثل استفاده از نخ های pdo  یا انواع لیزرها مثل آیکون که علاوه بر سفت کردن پوست باعث از بین رفتن چروک های سطحی و بسته شدن روزنه های باز پوست میشود که به صلاحدید پزشک جهت زیبایی بیشتر شما انتخاب میشود.

مزایای لیفت با نخ

 

از علل اصلی محبوبیت لیفت با نخ این است که احتیاجی به بیهوشی ندارد در نتیجه نیازی به بستری و ریکاوری در بیمارستان نیست زیرا این روش تنها با استفاده بی حسی (کرم یا تزریق با توجه به شرایط زیباجو) انجام میشود.  

لیفت با نخ مناسب کسانی است که زندگی پر مشغله ای دارند و زمان زیادی برای استراحت ندارند. انجام این روش با توجه به ناحیه و یا نواحی مورد درمان، حدود 30 دقیقه یا کمتر زمان خواهد برد و بعد از آن میتوانید به زندگی عادی خود برگردید. البته انجام فعالیت های سنگین برای چند روز اول توصیه نمیشود.  

اگر لیفت با نخ، توسط پزشک مجرب و مواد مصرفی با کیفیت انجام شود، نه تنها باعث غیر طبیعی و عجیب شدن صورت نمی شود بلکه تا حد زیادی نواقص و عیوب را به صورت طبیعی تغییر میدهید و حتی بعد از مدتی با تحریک کلاژنسازی باعث جوانسازی ماندگار و سفتی پوست میگردد.  

نخ های لیفت طی سالیان گذشته مورد آزمایش قرار گرفته اند و ایمن بودن آنها مورد تائید پزشکان و متخصصان قرار گرفته است. این نخ ها دارای ترکیبات شیمیایی خاصی هستند و قابل جذب و سازگار با بدن انسان هستند. از آنجایی که بدون استفاده از تیغ جراحی و ایجاد برش، فقط با استفاده از یک سوزن یا کانولا بسیار ظریف، زیر پوست قرار میگیرند، هیچگونه ضرری نخواهند داشت.  

این روش هزینه کمتری نسبت به عمل های جراحی دارد. از آنجایی که جراحی به بی‌هوشی عمومی، اتاق عمل بیمارستانی، تیم کامل جراحی و … نیاز دارد هزینه آن بیشتر است. هزینه این روش به ناحیه مورد نظر، میزان افتادگی پوست، نوع و تعداد نخ و عوامل دیگر بستگی دارد که در جلسه مشاوره مشخص میشود.  

از آنجایی که این روش باعث افزایش کلاژنسازی میشود، اگر قبل از بروز علائم پیری لیفت با نخ انجام دهید از بروز نشانه های آن جلوگیری کنید.  

در روش لیفت با نخ، نخ های لیفت در همان لحظه پس از جایگذاری باعث ایجاد کشش در پوست میشوند و شما میتوانید تغییرات خودرا بلافاصله مشاهده کنید. اما بهترین زمان برای مشاهده نتیجه لیفت با نخ، یک ماه پس از انجام آن است، زمانی که ورم و التهاب صورت تا حد زیادی از بین رفته و نخ ها کاملا جا افتاده باشند.  

افتادگی ابرو و لیفت ابرو با نخ

لیفت با نخ محدودیت سنی دارد ؟

لیفت با نخ از نظر سنی محدودیتی ندارد. بنابراین شما با هر سن و سالی می‌توانید از این روش استفاده کرد. اگرچه معمولا توصیه میشود برای بدست آوردن نتیجه دلخواه، بهتر است برای سنین 18 تا 75 سال، انجام شود.  

انواع نخ

ساختار نخ، با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات فراوانی کرده است. جنس نخ ها امروزه پلی‌ دی اکسینان است که در تحریک سلول برای ساخت کلاژن و الاستین موثر است و پس از پایان این فرآیند جذب میشود.این نخ ها علاوه بر درمان علائم پیری پوست با تحریک کلاژنسازی، به سفت شدن و جوانسازی آن کمک میکند.  

نخ های ظریفی هستند که خاصیت لیفت ثانویه داشته و برای کلاژن سازی و سفت شدن پوست مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین یکی از مزایای آن رفع چروک های سطحی پوست است. این نخ ها در نواحی مختلف مانند خطوط زیر چشم، خط خنده، گردن، خطوط اخم و پیشانی و همچنین برای سفت کردن پوست سینه، بازو و باسن استفاده کرد.  

نخ های کاگ معمولا از جنس پلی دی اکسینان( (pdoو یا پلی کاپرولاکتون(pcl)  هستند که در میزان کشش و دوام با یکدیگر متفاوت هستند. این نخ ها دارای خارهای ریزی هستند که باعث کشش، سفت و محکم شدن پوست می شود و بدلیل سازگاری با بافت بدن، جذب پوست شده و کلاژنسازی را افزایش میدهند. این نوع نخ ها کشش بسیار خوبی برای بالا کشیدن پوست در روش لیفت با نخ دارند. که از این نخ برای لیفت صورت، بینی، کنار چشم، گردن و غبغب نیز استفاده میشود. همچنین در موارد برای نواحی مانند سینه، بازو، باسن و شکم نیز کاربرد دارد که با توجه به شرایط فرد و صلاح دید پزشک انجام میشود.  

جنس این نخ پلی ال لاکتیک اسید و ساخت کشور آمریکا است و مانند نخ کاگ در لیفت با نخ استفاده می شود. تفاوت این نخ با نخ کاگ در شکل آن ها است که به جای خار، دارای کورن(مخروط) بوده و شبیه به دانه های تسبیح است؛ تفاوت دیگر در دوام بیشتر نخ سیلوئت است و حدود دوسال طول میکشد که پس از لیفت، جذب شود. از این نخ در لیفت صورت، بینی، ابرو، کنارچشم، گردن و غبغب نیز استفاده میشود که تکنیک آن کامل به صورت انحصاری توسط جناب آقای دکتر حاتمی انجام می شود.  

مش که با نام نخ کلاژن ساز نیز شناخته میشود در واقع با از هم تنیده شدن ۸ رشته نخ به شکل توری ساخته شده است، از این نخ در نواحی که خطوط عمیق دارند مانند خط خنده یا خطوط پیشانی و بنا بدلایلی نمی توانند از فیلر(ژل) استفاده کنند استفاده میشود.  

اولین بار نخ آپتوس توسط جراح زیبایی مشهور، دکتر مارلن سولامانیدزه جهت رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست به جهانیان معرفی شد و مورد استفاده قرار گرفت. این نخ‌ ها ساخت کشور آلمان و اولین نخ‌ های خارداری بودند که به جهت لیفت مورد استفاده قرار گرفتند و باعث انقلابی در صنعت زیبایی و جوانسازی شدند. نخ های آپتوس در طی سالها دچار تغییراتی شدند و به لحاظ ماندگاری و ایجاد کشش پیشرفت کرده اند. انتخاب نخ مناسب را باید به پزشک واگذار کرد تا با توجه میزان افتادگی و نیاز زیباجو بهترین نخ را جهت دستیابی به نتیجه دلخواه استفاده کند.

برای آگاهی از روش انتخاب بهترین نخ لیفت ویدیو را مشاهده کنید

قیمت لیفت با نخ

هزینه لیفت با نخ بسیار کمتر از روش های جراحی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که هزینه دقیق آن در جلسه مشاوره پس از تشخیص نیاز و خواسته زیباجو تعیین می شود.   دو عامل تاثیر گذاری در لیفت با نخ:

 

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

 

–      مهمترین عامل فیزیکی افت نخ ها را میتوان در نحوه جویدن و باز و بسته کردن دهان یافت. اکثر افراد بنا به عادت، بیشتر با یک طرف دهان غذا می جوند که این عامل باعث می شود انقباض مداوم عضله در یک سمت مانند اهرمی صورت را تحت فشار قرار دهد.  

البته شستشوی سر و صورت با آب ساده بلامانع است اما تا  یک هفته، قبل از استحمام محل ورود نخ ها را با پماد تترا سایکلین چرب کنید تا مواد شوینده از محل ورودی نخ ها به داخل وارد نشوند.  

 

 

 

مقدار آن در افراد مختلف متفاوت است که ممکن است از بین رفتن آن حدود 4 تا 5 هفته به طول انجامد برای تسریع روند بهبودی میتوان این نکات را رعایت کرد: 

 – هنگام خواب زیر سر دو بالشت گذاشته شود

-از مصرف غذای حاوی نمک و مواد غذایی شیرین وهمچنین از گرما مانند سولار، سونا و جکوزی پرهیز کنید.

– بستن باند کشی کمک شایانی به حفظ استقامت نخ ها کرده و التهاب را تا حدی کاهش میدهد.

– در صورت تورم و درد تنها  از کمپرس آب سرد استفاده کنید و به شدت از کمپرس آب گرم و حوله داغ پرهیزکنید.

 

لیفت با نخ pdo   

 
لیفت با نخ یعنی چی ؟
 
لیفت با نخ به معنای بالا کشیدن پوست در تمامی بخش های صورت و گردن است که در این صفحه میتوانید به همراه فیلم مشاهده کنید .
 
آیا لیفت صورت با نخ عوارض دارد ؟
 
این روش یکی از امن ترین و بی خطر ترین عمل های زیبایی میباشد که تا کنکون عوارض جدی برای آن گزارش نشده است .
 
آیا مراقبت های خاصی دارد ؟
 
پس از انجام لیفت هر روز صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید و از هر گونه فشار و ماساژ پوست خودداری کنید .
 
 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 3.8]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

سوالات متداول

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

سایر خدمات کلینیک

مشاوره حضوری رایگان