تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

خانه / تزریق ژل گونه

از آنجایی که گونه‌ها در قسمت وسط صورت هستند، نقش بسیاری در زیبایی و جذابیت چهره دارند. با افزایش سن حجم این ناحیه تحلیل میرود و باعث تشدید افتادگی پوست میشود.

گونه و پشت گونه یکی از اصلی ترین نواحی است که باعث لیفت صورت و زیبایی بیشتر فرم صورت میشود؛ تزریق ژل گونه برای بسیاری از افراد نگرانی ایجاد میکند و این تصور ایجاد می شود که با زدن ژل گونه، گونه ها بصورت غیر طبیعی و حجیم میشوند. در صورتی که این تصور اشتباه است. حتی در افرادی که سالیان قبل به ناحیه گونه چربی تزریق کرده اند میتوان با تزریق ژل در ناحیه پشت گونه باعث فرمدهی گونه شد، که این مسئله نه تنها حجم گونه را زیاد نکرده بلکه به با فرمدهی آن باعث کم شدن حجم گونه و شکل طبیعی آن میشود، البته که باید توسط پزشک ماهر انجام شود. همچنینی به شما پیشنهاد میکنیم اگر مایلید تا لبخند و خنده زیبای تری داشته باشید مطالبی درباره تزربق ژل خط خنده مطالعه بفرمایید.

تزریق ژل گونه چیست؟

فیلرها یا پرکننده های پوستی، موادی هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، رفع چین و چروک های سطحی یا عمیق، اصلاح برخی نواقص و … در زیر پوست تزریق می شوند.

فیلرها انواع مختلفی داشته که متخصصان زیبایی از آن استفاده می کنند. در واقع تفاوت اصلی فیلرها، ماده ی تشکیل دهنده آن ها است که در میزان ماندگاری و نوع کارکرد با یکدیگر متفاوت هستند.یکی از محبوب ترین ژل ها، ژل هیالورونیک اسید است که با توجه مزایای زیادی که دارد این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و معمولا جهت جوانسازی و زیبایی، از این نوع فیلر استفاده می شود.

تزریق ژل گونه باعث جبران حجم از دست رفته، کانتور کردن، قرینه سازی و جوانسازی صورت میشود البته ایجاد تناسب بین گونه ها و مابقی اجزای صورت اهمیت فراوانی دارد.و اما پشت گونه یکی از اصلی ترین نواحی لیفت صورت محسوب میشود، تحلیل رفتن بافت در این ناحیه، در افت صورت و شلی پوست تاثیر بسزایی دارد که تزریق ژل پشت گونه و جایگزین کردن بافت تحلیل رفته به لیفت صورت کمک شایانی می کند.

تزریق ژل گونه و پشت گونه یک روش بسیار قابل تنظیم بوده که ممکن است فردی با چهره استخوانی از این طریق فقط بخواهد گونه های خود را پرکند و یا فردی با صورت گرد، آن را زاویه دار کند.

تزریق ژل به ناحیه گونه و پشت گونه در تکنیک ژل لیفتینگ اهمیت بسیاری دارند.

 

زیبایی و جوانسازی صورت با لیفت با نخ و لیفت بینی با نخ 

 

ژل گونه

تجربه تزریق ژل گونه در کلینیک آرمان الهیه

اگر تزریق ژل گونه نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

ژل لیفتینگ چیست؟

استخوان و چربی های صورت با گذشت زمان دچار تحلیل و افتادگی می شوند که با تزریق ژل لیفتینگ میتوان آن را جبران  و افتادگی پوست را درمان کرد.

ژل لیفتینگ در واقع همان تزریق فیلر(ژل) با تکنیکی خاص در ناحیه ای که باعث لیفت صورت میشود، است. در این تکنیک به منظور رفع افتادگی و نواقص صورت، تزریق ژل معمولا به محیط صورت یعنی پشت گونه (جلوی گوش)، گونه، زاویه پشتی فک و ناچ (دو طرف چانه) انجام می شود که نه تنها به صورت ظاهری غیرطبیعی نمی دهد، بلکه سبب فرمدهی صورت به شکل کاملا طبیعی و لیفت آن می‌شود. 

آیا نتیجه ی تزریق ژل گونه غیر طبیعی و عجیب است؟

اگر تزریق ژل گونه و پشت گونه توسط پزشک با تجربه و ماهر انجام شود نتیجه آن کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود زیرا پزشک باید پیش از تزریق با توجه به فرم ناحیه گونه و توجه به ایجاد تناسب، میزان ژل مورد نیاز و نوع تکنیک تزریق را برای دستیابی به بهترین نتیجه، مشخص کند.

دقت کنید که با تزریق بیش از اندازه برخی فیلرها به گونه، زاویه ای بیش از حد ایجاد میشود که ممکن است صورت شما را غیر طبیعی و مجسمه ای کند. در عوض استفاده از یک پرکننده با ویسکوزیته بالا مانند شامل اسید هیالورونیک با ایجاد یک ساختار نرم می تواند پوست را از لایه های زیرین جدا کرده و به گونه ظاهری برجسته و ظریف ببخشد.

مزایای تزریق ژل گونه

  • تزریق ژل گونه روشی غیر تهاجمی، بدون ایجاد برش و خونریزی است.
  • فرمدهی گونه با تزریق ژل گونه احتیاجی به بیهوشی ندارد و تنها با استفاده از بی حسی (کرم یا تزریق با توجه به شرایط زیباجو) انجام می شود به همین دلیل نیازی به بستری و ریکاوری در بیمارستان ندارد.
  • به دلیل آنکه اغلب در برجسته سازی گونه از اسید هیالورونیک استفاده می شود و این ماده به طور طبیعی در بدن وجود دارد، بدن واکنش آلرژیکی به این ماده ندارد. بنابراین می توان این روش را یک روش امن، بدون خطر و عوارض جانبی نام برد.
  • بلافاصله پس از تزریق ژل گونه نتایج کاملا مشهود خواهد بود.اما بهترین زمان برای مشاهده نتیجه، یک ماه پس از تزریق ژل است؛ زمانی که ورم و التهاب تا حد زیادی از بین رفته و اثرات کلاژنسازی نمایان می شوند.

برجستگی گونه

عوارض تزریق ژل گونه

بر اساس تحقیقات بدست آمده برجسته سازی گونه با تزریق ژل یکی از عمل های زیبایی بی خطر و امن می باشد اما ممکن است با عوارض جانبی کمی از جمله قرمزی، ورم، درد، کبودی و خارش در محل آن همراه باشد که با انجام برخی مراقبت ها در حداقل زمان از بین میروند که از عوارض تزریق ژل محسوب نمی شود و امری اجتناب ناپذیر است.

کاندیدای مناسب تزریق ژل گونه

افرادی که صورت استخوانی و لاغر دارند و در کل تمام کسانی که به دنبال برجسته سازی، زاویه دهی، اصلاح و تغییر فرم صورت خود هستند میتوانند تزریق ژل گونه و پشت گونه را انجام دهند.

همچنین هنگام این روش یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید سن می باشد زیرا از اواسط دهه 30 بافت صورت شروع به تحلیل می کند. به همین دلیل، توصیه ما به شما زیباجویان عزیزی که میخواهید ظاهری همیشه جوان و زیبا داشته باشید این است که از قبل تحلیل رفتن بافت، جهت پیشگیری و فرمدهی به صورت خود با مشورت پزشک تزریق ژل گونه را شروع کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل چانه

  • تا 24 ساعت حمام نرفته و از مصرف مواد آرایشی و شوینده بپرهیزید.
  • سه تا پنج روز اول از لمس و دستکاری محل تزریق خودداری کنید.
  • در صورت تزریق ژل از رفتن به سونا، سولار و حمام داغ پرهیز کنید.
  • از مصرف غذاهای ادویه دار، نمک، سوسیس، کالباس و غذاهای حساسیت زا خودداری نمائید زیرا این غذاها باعث ایجاد تورم و التهاب می شوند.
  • طی دو هفته اول به طور تقریبی روزانه 10-5 لیوان آب بنوشید.
  • علاوه بر این از انجام فعالیت های ورزشی شدید و بدنی سنگین به مدت 24 الی 48 ساعت خودداری کنید.
  • در صورت ایجاد ورم جای هیچ گونه نگرانی نیست. هر گونه ورم نهایتاً طی چند روز رفع می شود که استفاده از کیسه ی یخ به آن کمک میکند. در صورت خارش از آنتی هیستامین استفاده کنید.
  • برای پیشگیری از کبودی در 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد، آناناس و قرص آناهیل و قرص ویتامین سی استفاده شود.

مشاوره حضوری رایگان