تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

خانه / تازه های سلامت / تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یکی از روش های زیبایی به شمار می رود که بسیاری از خانم ها از این روش زیبایی برای از بین بردن تیرگی ها و گودی زیر چشم خود استفاده می کنند تا زیبایی بیشتری در صورت خود داشته باشند.

اگر شما می خواهید تزریق فیلر زیر چشم را زیر چشم های خود انجام دهید باید اطلاعات بیشتری در مورد این روش زیبایی داشته باشید و به همین دلیل در ادامه به طور مفصل در مورد این روش توضیحاتی را ارائه می دهیم تا دانش شما در مورد تزریق فیلر افزایش پیدا کند.

تجربه تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

فرم ثبت درخواست مشاوره

پرسش هایی که پیش از تزریق فیلر زیر چشم وجود دارد

بدون شک شما پیش از اینکه تزریق فیلر زیر چشم را استفاده کنید برایتان پرسش هایی در مورد کبودی زیر چشمانتان و دیگر مسائل به وجود می آید که این دسته پرسش ها را تقسیم بندی کرده و به هریک از آنها پاسخی صحیح را ارائه دادیم تا شما با تمامی پرسش ها و پاسخ هایی که در مورد فیلر زیر چشم می باشد آشنایی داشته باشید. این دسته از پرسش و پاسخ ها عبارت می باشد از :

تزریق فیلر زیر چشم

1. چرا کبودی زیر چشم بعضی افراد بدتر از دیگران است ؟

در واقع باید بدانید که کبودی زیر چشم یکی از مشکلاتی می باشد که در زیر چشم برخی از افراد به وجود می آید و دلایل به وجود آمدن آن زیر چشم هر فرد متنوع می باشد. در واقع باید بدانید که ژنتیک یکی از مهمترین عوامل کبودی زیر چشم به شمار می رود، چرا که برخی از افراد زیر چشم خود چربی کمتری دارند و همین امر موجب می شود که زیر چشم هایشان کبود باشد و زیبایی خود را از دست بدهد.

کبودی زیر چشم دقیقا همان گودی زیر چشم هم به شمار می رود که تمامی افراد این گودی را زیر چشمان خود دارند، و بسته به افراد این گودی و اندازه آن بسیار متنوع می باشد.

البته باید بدانید که دلایل دیگری هم به جز ژنتیک برای گودی زیر چشم و کبودی زیر چشم وجود دارد که در طول زندگی افراد به وجود می آید، این دلایل عبارت می باشد از حساسیتی که برخی از افراد دارند، از دست دادن قسمتی از آب بدنشان و زیادی در معرض نور خورشید قرار گرفتن که هر یک از این عوامل تا حدودی برای کبودی زیر چشم نقش ایفا می کنند و با تزریق فیلر زیر چشم به طور کلی از بین می روند.

2. آیا کبودی زیر چشم با پیر شدن بدتر می شود :

یکی دیگر از پرسش هایی که بسیاری از افراد پیش از تزریق فیلر زیر چشم در ذهن خود دارند این است که آیا کبودی زیر چشم آنها با پیر شدن بدتر می شود ؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که بله روند کبودی آن بیشتر می شود.

زمانی که صورت شما پیرتر می شود، بافت های سلولی صورت هم به مرور زمان پیر می شوند. در واقع دیگر مانند دوران جوانی سلول های سریع رشد نمی کنند و نمی توانند جایگزین سلول های از دست رفته زیر چشم شوند.

در واقع زمانی که سن شما بیشتر می شود، به خوراکی هایی که مقوی تر هستند و همچنین به آب زیادی برای بدن خود نیاز دارید تا روند رشد کبودی زیر چشم خود را کمتر کنید، همچنین شما با تزریق فیلر زیر چشم می توانید این کبودی ها را درمان نمایید.

بیشتر مردم از چه تکنیکی برای زیبایی بینی خود استفاده می کنند: تزریق فیلر بینی

نمونه مدل تزریف فیلر زیر چشم

عوامل تشدید عوارض جانبی فیلر زیر چشم :

 همانطوری که بیان کردیم فیلر زیر چشم یکی از بهترین روش های از بین بردن تیرگی و کبودی زیر چشم به شمار می رود که بسیاری از افراد از این روش زیبایی استفاده می کنند، عوارض جانبی برای هر روش زیبایی وجود دارد .

که اگر دارای برخی از شرایط و ویژگی هایی در بدن خود باشید این عوامل را تا حدودی بیشتر می کنید به همین دلیل باید به خوبی با عوامل تشدید پیدا کردن عوارض جانبی فیلر زیر چشم آشنایی داشته باشید و اگر دارای این عوامل و علائم هستید در مورد آنها با پزشک خود مشورت کنید. این عوامل تشدید عوارض جانبی عبارت می باشد از

مراحل:

1. در صورتی که پوست شما آمادگی کهیر زدند و جوش زدن زیادی دارد.

2. در صورتی که شما باردار و یا شیرده هستید.

3. اگر سن شما کمتر از 18 سال باشد نمی توانید از این روش زیبایی استفاده کنید، چرا که مجوز تزریق فیلر برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد.

4. اگر اختلال هایی در خونریزی خود دارد نمی توانید از تزریق فیلر زیر چشم استفاده نمایید.

5. اگر به برخی از مواد درون فیلر حساسیت داشته باشید که شما باید مواد درون آن فیلر را به خوبی بشناسید.

6. اگر پوست شما به دلایل متنوعی ملتهب شده است و یا دارای جوش و کهیر می باشد.

آیا بعد از تزریق فیلر زیر چشم ، چشم ورم میکند؟

چگونه فیلر زیر چشم تزریق می شود

ورم کردن و یا حتی کبودی از جمله عوارض تزریق فیلر زیر چشم به شمار می رود که در بین بسیاری از افراد این ورم و کبودی رایج است. در واقع اگر شما هم دچار ورم زیر چشم شدید به هیچ عنوان نیازی نیست نگران این مسئله باشید، چرا که این امر طبیعی است و به زودی درمان می شود، بنابراین نیازی نیست برای از بین بردن آن از روش های خاصی استفاده کنید.

این تورم به وجود آمده زیر چشم بعد از چند ساعت به طور کلی از بین می رود و تنها فردی که متوجه این ورم می شود خود بیمار است، به همین دلیل نیازی نیست نگران این مسئله باشید. اگر تورم زیر چشم شما بعد از چند ساعت و یا چند روز بعد از تزریق فیلر زیر چشم از بین نرفت می توانید به پزشک مراجعه کنید و مشکل را با او در میان بگذارید.

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است ؟

بسیاری از افرادی که می خواهند از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنند، بدون شک این پرسش برایشان به وجود می آید که ماندگاری آن چقدر است و تا چه زمانی زیر چشم آنها ماندگار است.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد ماندگاری فیلرهای زیر چشم صحبت کنیم باید بدانید که ماندگاری آن بسته به سیستم بدنی هر فردی متغیر است، یعنی در زیر چشم برخی از افراد ماندگاری بیشتری دارد و در زیر چشم برخی از افراد ماندگاری کمتری دارد، ولی به طور کلی ماندگاری فیلر زیر چشم بین 6 تا 18 ماه می باشد.

اگر کبودی های زیر چشم شما بیشتر از افراد دیگر باشد بدون شک شما باید مقدار بیشتری از فیلر را زیر چشم های خود تزریق کنید.

از دیگر خدمات : تزریق ژل به باسن | هزینه و عوارض پروتز باسن

پزشک زمانی که شما را مورد معاینه قرار دهد و فیلرها را زیر چشمانتان تزریق کند به شما حدود تقریبی از بین رفتن آن را بیان می کند تا یک بار دیگر برای ترمیم آن مراجعه کنید. کسانی که می خواهند تا چندین ماه گودی ها و کبودی های زیر چشم خود را مشاهده نکنند و زیبایی را به چشمان خود بازگردانند.

باید بدانند که فیلر زیر چشم برای آنها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند، چرا که این روش زیبایی دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به بسیاری از کرم ها دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند از این روش زیبایی استفاده می کنند و رضای زیادی از نتیجه آن که گودی و کبودی های زیر چشمان آنها را که از بین برده است دارند.

فیلر زیر چشم چه چیزی را درمان نمی کند ؟

افرادی که از تزریق فیلر زیر چشم برای از بین بردن گودی و کبودی زیر چشمان خود استفاده می کنند، باید بدانند که این تزریق برای از بین بردن چین و چروک های زیر چشم مورد استفاده قرار نمی گیرد، در واقع تنها عملکردی که در این نوع تزریق وجود دارد از بین بردن کبودی و گودی زیر چشم می باشد.

شما اگر می خواهید درمان های دیگری هم برای زیر چشمان خود انجام دهید و به عنوان مثال چین و چروک های زیر چشم خود را زا بین ببرید، باید در این مورد با پزشک مشورت کنید تا بهترین راه درمانی آن را برای شما بیان کند و یا اینکه آن روش را برای شما انجام دهد.

در ادامه:

به شما پیشنهاد میکنیم تا درباره تزریق ژل لب هم مشورر بگیرید تا درباره یکی از پر طرفدار ترین تکنیک ها اطلاعات کافی داشته باشید. البته باید بدانید چین و چروک هایی که بسیار ریز هستند و به تازگی روی صورت به وجود آمده اند با فیلر زیر چشم از بین نمی رود، ولی چین و چروک هایی که زیر چشم قدیمی می باشند و عمیق هستند، با فیلرها تا حدودی درمان می شوند و از بین می روند.

 بسیاری از کسانی که تزریق فیلر زیر چشم را انجام داده اند از این روش زیبایی برای از بردن گودی و کبودی زیر چشمان خود رضایت داشته اند و بیشترین تاثیری را از از آن دریافت نموده اند از بین بردن گودی و کبودی زیر چشم هایشان بوده است.

همچنین یکی از نکات دیگری که در مورد فیلر زیر چشم وجود دارد و شما باید در این مورد اطلاع داشته باشید، این است که فیلرها نمی توانند رنگ دانه های زیر چشم را هم از بین ببرند، بنابراین اگر شما زیر چشم خود دارای برخی رنگدانه ها هستید نباید از فیلرها توقع داشته باشید که رنگ دانه های شما را از بین ببرد و برای از بین بردن آن باید با پزشک مشورت کنید تا درمان دیگری را برای شما انجام دهد.

مواد تشکیل دهنده تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

مواد تشکیل دهنده تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم از اسید هیالورونیک تولید شده است که این اسید در واقع نقش بسیار مهمی در از بین بردن گودی و کبودی زیر چشم دارد.

این اسید از آن دسته اسیدهایی به شمار می رود که در بافت های بدن به تنهایی یافت می شود، ولی زمانی که سن شما بالاتر برود این اسید به میزان کمتری در بدن تان تولید می گردد و در واقع مقدار مفیدی از این اسید در بدن شما از دست می رود. زمانی که این اسید در زیر چشم شما دیگر تولید نشود، امکان دارد گودی و کبودی زیر چشم هایتان بیشتر شود و زیبایی چشمان شما را بگیرد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که در این اسید فیلر زیر چشم وجود دارد این است که آب بیشتری را برای بدن جذب می کند و همین مسئله موجب می شود که سیاهی چشمان شما و گودی که زیر چشم به وجود می آید کم کم از بین برود.

اسیدی که در فیلرها وجود دارد از جمله اسیدهایی است که در بدن شما یافت می شده و به همین دلیل هی خطری برای بدن شما نخواهد دات و به بهترین نحو ممکن عملکرد بسیار عالی و بی نظیری را از خود نشان می دهد.

مطالب مرتبط: هزینه تزریق فیلر زیر چشم

آیا استفاده از تزریق فیلر زیر چشم خطر دارد ؟

در واقع همه ما به خوبی می دانیم افرادی که می خواهند از روش های زیبایی برای زیباتر شدن صورت و چشمان خود استفاده کنند، یکی از مهمترین دغدغه هایی که در ذهن خود دارند این است که، آیا این روش زیبایی که می خواهند انجام دهند برای آنها خطرناک می باشد و یا اینکه خطری ندارد.

این دسته از افراد باید در مورد فیلر زیر چشم به خوبی بدانند که این روش به هیچ عنوان خطری ندارد، چرا که اسیدهای درون این ماده با بافت های بدن سازگاری زیادی دارد و می تواند در بافت های اصلی بدن ذخیره شود و آب بیشتری را جذب کند تا گودی و کبودی زیر چشم از بین برود.

هم چنین:

یکی از نکاتی که در مورد تزریق فیلر زیر چشم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه زیادی داشته باشید این است که تزریق فیلر خود را باید به دست پزشکی که در این زمینه تخصص زیادی دارند بسپارید تا به بهترین نحو ممکن تزریق شما را انجام دهد.

گواهی تخصص و تجربه پزشک که تزریق فیلر زیر چشم را انجام می دهد بسیار مهم است که شما باید به خوبی با این امر آشنایی داشته باشید و سپس تزریق فیلر خود را به او بسپارید، در واقع در این صورت اصلا نیازی نیست که نگران خطر این تزریق باشید، چرا که پزشک مهارت کافی در این مورد دارد.

اینکه پزشک شما در تزریق فیلر زیر چشم تخصص بسیاری داشته باشد دارای اهمیت زیادی است و باید به این مورد دقت زیادی داشته باشد. پزشکی که تخصص دارد به خوبی با خطرات و عوارض این روش آشنایی دارد و به همین دلیل می تواند به بهترین نحو ممکن تزریق شما را انجام دهد و رضایت شما را در این مورد بدست آورد.

بنابراین زمانی که شما تزریق فیلر زیر چشم خود را به پزشک ماهری بسپارید دیگر نیازی نیست نگران خطرات و عوارض آن باشید.

ژل زیر چشم

مقایسه عملکرد کرم رفع گودی زیر چشم با فیلر زیر چشم :

بسیار یاز افراد برای اینکه گودی و کبودی زیر چشمان خود را از بین ببرند بر این باور می باشند که می توانند از کرم هایی که نقش بسیاری در از بین بردن گودی چشم دارند استفاده نمایند و دیگر نیازی نیست از فیلر زیر چشم استفاده کنند، در واقع این دسته از افراد باور اشتباهی دارند و باید بدانند که عملکرد فیلر های چشم بسیار بهتر از کرم های زیر چشم می باشد و از جمله علت هایی که در این امر وجود دارد عبارت می باشد از :

1. دوام و ماندگاری فیلرهای زیر چشم نسبت به کرم های زیر چشم دارد و به همین دلیل باید بدانید که یکی از مزیت های مهم فیلر زیر چشم همین مورد می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این روش زیبایی برای از بین بردن گودی و کبودی زیر چشم خود استفاده می کنند.

2. اسید هیالورونیک که در فیلر های زیر چشم وجود دارد نسبت به کرم ها بسیار بیشتر است و به همین دلیل می باشد که سریع جذب بافت های زیر چشم می شود، در واقع باید بدانید که کرم ها با وجود اینکه این اسید را در درون خود جای داده اند، ولی قدرت زیادی در از بین بردن گودی ها و کبودی های زیر چشم نخواهند داشت.

رفع گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

درادامه:

3. سرعت از بین بردن فیلر زیر چشم در گودی ها و کبودی های زیر چشم بسیار بیشتر است. زمانی که شما از این روش زیبایی استفاده کنید تنها در چند ساعت دیگر می توانید تاثیر آن را روی چشم های خود مشاهده کنید که کلیه کبودی ها و گودی ها را از بین برده است، ولی باید بدانید که کرم ها در مدت زمان بسیار طولانی مورد استفاده باید قرار بگیرند تا تاثیر خود را نشان دهند.

4. همه ما به خوبی می دانیم که تنها ماده درون فیلر زیر چشم اسید هیالورونیک می باشد، ولی در کرم ها شاید مواد دیگری هم نیز وجود داشته باشند که شما با آنها آشنایی نداشته باشید، بنابراین باید بدانیم که تزریق این ماده زیر چشمان برای از بین بردن گوی ها و کبودی های زیر چشم تاثیر بسیار بیشتری دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این روش زیبایی استفاده می کنند.

5. شما تنها در یک جلسه می توانید گودی ها و کبودی های زیر چشم خود را با فیلر زیر چشم از بین ببرید. تا زمانی که این ماده زیر چشمان شما ماندگاری دارد شما می توانید از مزیت آن بهره مند شوید، ولی کرم ها را باید به صورت مداوم استفاده کنید و تا همیشه آنها را زیر چشمان خود بزنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

سوالات متداول

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان