عوارض تزريق فيلر زير چشم

عوارض تزريق فيلر زير چشم

خانه / تازه های سلامت / عوارض تزريق فيلر زير چشم

بدون شک بسیاری از افرادی که میخواهند تزریق فیلر زیر چشم رو انجام دهند، باید در مورد عوارض تزريق فيلر زير چشم هم اطلاعات لازم رو داشته باشند و سپس از این روش استفاده کنند. به طور معمول از فیلرها برای رفع کردن سیاهی دور چشم استفاده میشه که اونا از اسید هیالورونیک تولید میشوند. در این مقاله درباره عوارض تزریق ژل صحبت میکنیم.

به طور کلی باید بدونید پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس هست، به همین دلیل باید در انتخاب تزریق فیلر زیر چشم دقت بسیاری داشته باشید. در ادامه برای اینکه با عوارض تزريق فيلر زير چشم آشنایی بیشتری داشته باشید. باید بدونید که عوارض این نوع تزریق به سه دسته تقسیم میشه و شامل جانبی، جانبی نادر و عوامل تشدید کننده ی عوارض جانبی هستن که در ادامه توضیحاتی رو در مورد هر یک از اونا بیان میکنیم. برای اینکه مطالب بهتری درباره تزریق ژل بدانید به شما پیشنهاد می کنیم روی تزریق ژل کلیک کنید.

توضیحاتی در مورد عوارض تزريق فيلر زير چشم

توضیحاتی در مورد عوارض تزريق فيلر زير چشم

همونطوری که بیان کردیم عوارض به سه دسته تقسیم میشه و شما باید به این سه دسته آشنایی کاملی داشته باشید. و اونا عبارتند از :

مطالب مرتبط: قیمت تزریق ژل، قیمت تزریق بوتاکس

فیلم عوارض تزریق فیلر

 پاسخ به یک سوال متداول : آیا تزریق فیلر باعث غیرعادی شدن صورت می شود؟

1. عوارض تزريق فيلر زير چشم جانبی رایج

همونطوری که بیان کردیم عوارض به سه نوع تقسیم میشه که یک از اونا عوارض جانبی رایج هست، یعنی در واقع این عوارض برای کسانی که از طریق فیلر زیر چشم استفاده میکنن رایج هست و با مشاهده اونا نباید افراد نگران باشند، چرا که این عوارض بعد از 7 الی 14 روز به طور کامل از بین میره. این عوارض عبارتند از :

– جوش زدن دور چشم

– کبودی دور چشم

– احساس درد در ناحیه زیر چشم

– تورم در زیر چشم از جمله عوارض تزريق فيلر زير چشم

– قرمزی دور چشم

– خارش اطراف چشم

همونطوری که بیان کردیم این عوارض طبیعی هست و شما با مشاهده اونا نباید زیاد نگران باشید. چرا که این عوارض کاملا طبیعی هست.

مطالب مرتبط : مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

2. عوارض جانبی نادر

بیشتر بدانید:

تزریق ژل چانه بدون جراحی در کمترین زمان | مراقبت های بعد از آن

2. عوارض جانبی نادر

برخی از عوارض تزريق فيلر زير چشم بسیار نادر هست و در کمتر افرادی امکان داره که این علائم مشاهده بشه، ولی با این وجود اگه شما از اون دسته افرادی بودید که این علائم رو مشاهده کردید باید سریع با پزشک خود تماس بگیرید و به مطب و یا کلینیک او مراجعه کنید تا سریعا بعد از مشاهده زیر چشم شما و این علائم اون رو درمان کنه. برخی از مهمترین علائمی که نادر هستند و شاید شما اونا رو مشاهده کنید عبارت هست از :

– عفونت در دور چشم

– به دلیل انسداد جریان خون در زیر چشم، بافت دور چشم به طور کلی از بین میره.

– فیلرهایی که دور چشم تزریق شدن، امکان داره که از جای خود تکان بخورند.

– بیرون زدن فیلر از محلی که تزریق شده.

– به وجود آمدن برآمدگی های کوچک در اطراف چشم

– عروق خونی دچار آسیب شدن

– زمانی که جریان خون به درون چشم مسدود بشه، امکان داره که فرد دچار کوری بشه

شما باید بدونید این عوارض تزريق فيلر زير چشم بسیار نادر هست و در کمتر کسی و یا در هیچ فردی این علائم مشاده نبشه، در واقع اگه پزشک توانا باشد هرگز این علائم در افراد مشاهده نخواهد شد. همچنین شاید برای شما جالب باشد تا درباره تزربق ژل خط خنده نیز بیشتر بدانید. روی آن کلیک کنید.

3. عوامل تشدید عوارض جانبی

3. عوامل تشدید عوارض جانبی

همونطوری که بیان کردیم عوارض تزريق فيلر زير چشم از نوع جانبی امکان داره برای هر فردی به وجود آید و فردی که میخواهد از این روش زیبایی استفاده کنه، باید بداند که این عوارض امکان به وجود آمدنش بسیار زیاد هست. بر این اساس اگه شما علائم هایی رو که در زیر بیان میکنیم رو دارا میباشید. هرگز نباید از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنید، چرا که امکان داره عوارض جانبی برای شما بیشتر بشه. این علائم ها عبارت هست از :

– اگه پوست شما از اون دسته پوست هایی هست که به صورت مداوم ملتهبه، و یا اینکه شما در زمان تزریق فیلر زیر چشم دچار آکنه و یا جوش های بزرگی شده اید.

سوالات متداول: هزینه تزریق فیلر زیر چشم چقدر می باشد؟

– شما باید برچسب فیلر رو به خوبی مطالعه کنید و در صورتی که به هر یک از اون مواد حساسیت دارید هرگز نباید اون رو استفاده کنید. البته پزشک در مورد هر یک از اون مواد و اینکه شما به اونا حساسیت دارید و یا ندارید پرسش های خودش رو بیان میکنه تا در حد الامکان از عوارض تزريق جلوگیری کنه.

– اگه شما باردار هستید و یا اینکه به نوزاد خود شیر میدید هم نمیتونید از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنید، چرا که به نوزاد شما آسیب وارد میشه.

– اگه سن شما پایین تر از 18 ساله برای تزریق فیلر زیر چشم فرد مناسبی نمی باشید. چرا که امنیت اون برای شما تایید نشده.

– افرادی که پوست شون بیش از حد جوش میزند هم برای دچار عوارض تزريق فيلر زير چشم و تشدید عوارض جانبی اون میشوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 3.5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان