دستگاه شاک ویو

دستگاه شاک ویو

خانه / دستگاه شاک ویو

لاغری موضعی با امواج صوتی

اضافه وزن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی به هر حال به راحتی در بسیاری از مواقع اعتماد به نفس افراد را کم می کند، به همین دلیل افراد حاضر هستند اقدامات مختلفی به منظور لاغری و رسیدن به وزن دلخواه را انجام دهند.

بخشی از چربیهای انباشته شده در بدن مانند سلولیت نسبت به رژیم لاغری و ورزش مقاوم می شوند. دستگاه شاک ویو از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای درمان چاقی موضعی است که در رفع سلولیت ها نیز بسیار اثربخش است. دستگاه لاغری شاک ویو با ایجاد امواج صوتی با انرژی زیاد در از بین بردن چربی های بدن بسیار موثر است.

سلولیت چیست؟

سلولیت(cellulite) به حالتی گفته می‌شود که در آن روی سطح پوست برآمدگی‌ها و گودی‌هایی ظاهر می‌شوند که با نام‌های پوست پرتقالی یا حفره‌های پنیری نیز شناخته می‌شود. این پدیده مربوط به رشته‌هایی است که بافت همبند پوست را به عضلات زیرین متصل می‌کنند؛ بین بافت همبند و عضلات، توده‌های چربی قرار داشته و هنگامی که این توده‌ها بزرگ می‌شوند، پوست را به سمت بالا می‌کشند، اما رشته‌های متصل کننده پوست را سر جای خود نگه می‌دارند و در نتیجه، ناهمواری‌هایی تحت عنوان سلولیت روی پوست پدیدار می‌شوند. سلولیت بیشتر زنان را تهدید می‌کند و آن هم به دلیل توزیع متفاوت چربی، ماهیچه، نوع بافت و تغییرات هورمونی همبند در بدن آنان است.

شاک ویو تراپی چیست

دستگاه شاک ویو چیست؟

دستگاه لاغری زد ویو که با نام شاک ویو هم شناخته میشود، ساخت کمپانی زیمر آلمان است که با بهره مندی از تکنولوژی نوین و مدرن با ایجاد امواج صوتی با انرژی زیاد در از بین بردن چربی های بدن بسیارعالی است و با توجه به مزایای فوق العاده ای که دارد توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. به کار گیری آن نه تنها در از بین بردن چربی ها می تواند کارساز باشد بلکه به استحکام پوست نیز کمک می کند. پیش از این شاک ویوتراپی در فیزیوتراپی بسیار کاربرد داشته است و از این روش جهت تسکین درد، کاهش التهابات مزمن و به طور کلی برای کاهش دردهای عصب-عضله استفاده می شود.

 پیشنهاد مطالعه: فرمدهی صورت و رفع غبغب با لیفت با نخ

عملکرد دستگاه شاک ویو

امواج مورد استفاده دراین دستگاه از نوع فراصوت است که دارای طول موج کم و انرژی زیادی هستند. با کمک یک اپلیکاتور تعداد زیادی شاک (شات) به ناحیه هدف، برخورد داده میشود. معمولا منطقه درمان بصورت افقی و عمودی درمان شده و بطور متوسط ۳۲۰۰ تا ۴۰۰۰ پالس در هر جلسه استفاده می شود.

سلول های چربی به صورت زنجیره به هم متصل هستند و وقتی این زنجیره در معرض انرژی بالای امواج قرار می گیرند، اتصال آن ها از بین رفته و سلول های چربی به صورت کریستال درآمده سپس از طریق سیستم لنفاوی و جریان خون از بدن خارج میشوند.

امواج صوتی به صورت کنترل شده بر لایه‌های مختلف پوست اثر می‌گذارند و باعث بهبود گردش خون و تحریک تولید کلاژن نیز می شوند که نتیجه آن اندامی ایده آل با پوستی صاف و سفت است.

دستگاه شاک ویو RADIAL

آیا شاک ویو باعث کبد چرب میشود؟

تصور بعضی از افراد این است، از آنجایی که چربی آزاد شده وارد جریان جون و کبد میشوند ممکن است باعث کبد چرب شود در صورتی که اگر اصول تغذیه رعایت شود و بعد استفاده از دستگاه فرد نیم ساعت تا 45 دقیقه پیاده روی داشته باشد هیچگونه آسیبی به کبد و دیگر نواحی بدن نمی رسد. گفتنی است که بسیاری از متخصصان در این زمینه علاوه بر به کارگیری این روش از روش های دیگر نیز به صورت ترکیبی استفاده می کنند که تاثیر آن دوچندان می شود.

تجربه استفاده از دستگاه شاک ویو در کلینیک آرمان الهیه

به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها درباره شاک ویو مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

عوارض لاغری با دستگاه شاک ویو

درمان  لاغری موضعی به کمک دستگاه شاک ویو عوارض خطرناکی ندارد، به همین دلیل با اطمینان کامل می توان از مزیت آن بهره مند شد. البته قرمزی پوست پس از استفاده از این روش امر طبیعی است و معمولا بعد از چند ساعت از بین می رود به همین دلیل نگران نباشید.

در برخی از مواقع می توان به منظور از بین بردن هر گونه درد خفیف از بی حسی موضعی استفاده کرد.

دستگاه شاک ویو، چند جلسه نیاز دارد؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با دستگاه شاک ویو بسته به نشانه و پاسخ بافت متفاوت است. به طور معمول به 5 تا 10 جلسه درمان به فواصل 2 تا 3 روز در هفته احتیاج خواهد بود. اگرچه اغلب اوقات، بلافاصله بعد از اولین درمان، نتیجه قابل مشاهده خواهد بود.

 پیشنهاد مطالعه: رفع نواقص بینی با لیفت با نخ

تاثیرات موج های شوک

مزایا و ویژگی های شاک ویو

  • دارای تائیدیه FDA
  • لاغری موضعی و رفع سلولیت
  • از بین بردن شلی و افتادگی پوست
  • جوانسازی پوست
  • کمک به صافی و استحکام پوست
  • اصلاح بدفرمی و بدشکلی های پوستی
  • بهبود و اصلاح ناهمواری های پس از عل لیپوساکشن
  • غیرتهاجمی و بدون عارضه

هزینه لاغری با دستگاه شاک ویو

هزینه ی لاغری موضعی به کمک دستگاه شاک ویو به پارامترهای مختلفی وابسته است. از جمله مهمترین  پارامترهایی که در قیمت نهایی این روش تاثیر گذار است می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • وسعت ناحیه ی تحت درمان
  • میزان تجمع چربی  
  • تعداد جلسات

به منظور اطلاع از هزینه ی نهایی باید با کارشناس مربوطه مشاوره حضور یانجام شود تا با بررسی نیاز و خوساه های شما بهتریدستگاه و روند درمانی را تعیین کند.

چه کسانی نمی توانند دستگاه شاک ویو انجام دهند؟

  • زنان باردار و شیرده
  • مبتلایان به بیماریهای پوستی فعال
  • افراد مبتلا به نقص سیستم ایمنی
  • مبتلایان به سرطان و بیماران تحت شیمی درمانی
  • کسانی که داروهای ضد انعقاد مصرف میکنند
  • بیماران دارای پیس میکر قلبی
  • افراد مبتلا به سل
  • افراد مبتلا به بیماریهای سیستم عصبی مثل ام اس ، پارکینسون ، صرع و اختلالات حسی
  • وجود پروتزهای فلزی در مسیر جریان الکتریکی

پیشنهاد مطالعه: هزینه لیفت با نخ

کاندیدایشاک ویو تراپی

مراقبت های بعد از پیکرتراشی با دستگاه

رعایت نکات زیر با توجه به نوع دستگاه به شما کمک میکند به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

  • ماساژ ناحیه درمانی

پس از انجام دستگاه های پیکرتراشی با توجه به نوع آن، به شما ماساژهایی آموزش داده می شود که در خانه انجام دهید.

  • نوشیدن آب فراوان

برای بالا بردن نتیجه کاهش سایز، هرچقدر بیشتر آب بنوشید کاهش سایز بهتری خواهید داشت از همین رو توصیه می شود آب فراوان بنوشید تا هم سلامت خود را حفظ کنید و هم روند دفع چربی هارا آسان تر کنید.

  • داشتن برنامه غذایی بسیار کم چرب و کم کربوهیدرات

گاهی برخی مراجعین تصور می کنند دستگاه های لاغری و پیکرتراشی به تنهائی می توانند سلول های چربی را خالی کنند  و نیازی به کنترل غذا نیست. اگر شما بیشتر از نیاز روزانه خود کالری دریافت کنید این مقدار چربی (کالری) اضافه می تواند در همان سلول هایی که دستگاه خالی کرده ذخیره شود و شما تغییر سایزی حس نکنید.

  • ورزش و یا حتی پیاده روی خصوصا بعد از دستگاه

داشتن پیاده روی بعد دستگاه پیکرتراشی بسیار مهم است و باعث تسریع حذف چربی های اضافه می شود.

 

مراحل درمان با دستگاه شاک ویو

مشاوره حضوری رایگان