تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

خانه / تزریق ژل لب

تجربه تزریق ژل لب در کلینیک آرمان الهیه

تجربه تزریق ژل لب در کلینیک آرمان الهیه

اگر شما هم جز اکثریت کسانی هستید که به تزریق ژل لب علاقه دارید و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

لب جز قسمت هایی از صورت به حساب میاد که در وهله اول بسیار به چشم میاد و تاثیر گذار است در زیبایی.برای زیبایی آن میتوان از تزریق ژل لب که روشی بسیار مهم در فرم دهی لب می باشد استفاه کرد، در این مقاله سعی داریم با تزریق لب و ژل لب بیشتر شما را آشنا کنیم ، همین طور مراقبت بعد از تزریق ژل لب و عوارض تزریق ژل لب را باز گو میکنیم که در برجسته سازی لب بسیار کمک میکند.

اطلاعتی درباره تاریخچه تزریق ژل لب

 

ابزارها و روشهای تقویت لب تا جایی پیش رفته اند که تقریبا هر مدلی که هر کس خواستار آن باشد به راحتی بر روی لب ها اعمال می شود و خطرات واکنش آلرژیک، به ویژه برای زیبایی  در لب کاملا صفر است. قبل از هر اقدامی برای این کار با برای تزریق ژل گونه بهتر است یک پزشک عالی پیدا کنید.

دکتر پیرو یک متخصص پوست و زیبایی می گوید: هنگامی که صحبت از زیبایی لب است، علم و هنر با هم ادقام می شود زیرا تزریق لب یکی از ظریف ترین قسمت های صورت است و نیاز به توجه پزشک با سالها تجربه دارد.

پرکننده های تزریق ژل لب می توانند حجم و پر بودن را به لبهای نازک اضافه کند و خطوط تزریق لب و چین و چروک های تزریق لب را و حتی اطراف لب مانند خط خنده را نیز درمان میکند که باعث فرم دهی لب نیز میشود. این روش برای شخص مراجعه کننده نتایج فوری ایجاد میکند. همچنین روش تزربق ژل خط خنده هم روش خوبی برای داشتن لبخند زیبا میباشد.

آیا این روش خطرناک است؟تزریق ژل لب

این روش نیز مانند تزریق فیلر زیر چشم نسبتا خطری را به همراه ندارد و بیشتر افراد فقط عوارض جانبی خفیفی را تجربه می کنند، بیشتر پر کننده های ژل لب تا یک سال دوام می آوردند و ماندگار هستند، برخی از مواد های طولانی تر هستند ولی از امنیت کمتری برای بیمار برخوردار می شوند.

مطالب مرتبط: آشنایی با تفاوت فیلر لب با ژل لب

چندین قرن که پزشکان و متخصصان زیادی هستند که تحقیقات زیادی در این زمینه به انجام رساندن، از پارافین در اوایل دهه 1900 گفته تا ایمپلنت های مصنوعی و بافت طبیعی، درجات مختلفی را داشته اند و توانسته اند بنا به زمان و خواسته ی تقاضا کننده موفقیت های زیادی داشته باشند.

پر کننده های و یا همان فرم دهی لب نقطه ی اوج این آزمایش است که یک راه حل ایمن و موثر برای تقویت تزریق لب و برجسته سازی آن را ارائه میدهد. تزریق ژل نیز روشی بسیار مفید برای زیباسازی نواحی مختلف بدن و فرم دهی لب میباشد.

 برجسته کردن لب

همه چیز درباره تزریق ژل لب

تزریق لب یک روش آرایشی و بهداشتی با حداقل تهاجم است که در مطب پزشک با کمترین اثر منفی و مخربی انجام میشود. بااین درمان ها میتوان حجم زیادی را به لب ها اضافه کرد، تقارن لب را بهبود ببخشند و خطوط عمودی لب ها را درمان کنند.

پرکننده های لب  از ترکیبات طبیعی یا سازگار مانند اسید هیالورونیک ساخته میشوند و به دلیلی سهولت در مصرف و نتایج فوری، فرم دهی لب یا برجسته سازی لب که طی چند دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سایت های خارجی که در زمینه تزریق ژل لب Lip Injection فعالیت مستمری دارند در لینک قبل میباشند.

حراجی و یا تزریق لب گزینه ایی برای بهبود زیبایی بین لب ها است. از طریق یک برش خیلی کوچک و نازک، ایمپلنت یا ماده پرکننده ای برای رسیدن به اثر در نظر گرفته شده، وارد لب ها می شوند. مواد مصنوعی مانند سیلیکون و پلی تترا فلورو اتیلن و همچنین پیوند های چربی پوست ( پوست و بافت چرب ) خواهد شد .

بعد از تزریق ژل لب چه مراقبت هایی لازم است؟

پس از انجام این تزریق ممکن تا دوهفته دچار تورم و کبودی شوید. برای سرعت بخشیدن به بهبود و جلوگیری از هر گونه عوارض، باید برخی دستور المعل ها و اقدامات احتیاطی ساده را دنبال کنید:

  • برای کاهش تورم یک بسته یخی روی لب ها بمالید.
  • برای 48 ساعت از ورزش شدید و قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خودداری کنید.
  • از ماساژ دادن یا لمس غیر ضروری محل ترزیق خودداری کنید.
  • از آسپیرین یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی(NSAIDS) مانند ایبوپروفن خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث خونریزی شود.

بیشتر بدانید: آشنایی با مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب

زیبا سازی لب کاملا بی خطر و عوارض جانبی معمولا خفیف و محدودی دارند، آنها شامل : تورم و کبودی تا دو هفته، خونریزی در محل آن و درد نیز وجود دارد. البته برخی از عوارض های جانبی فرم دهی لب ممکن است خیلی بیشتر هم باشند مانند عفونت های پوستی و عکس المعل های آلرژیک، آسیب بافتی که باعث زخم ، زخم یا نکروز( مرگ بافت) میشود.

میبایست تا مراقبت های بعد از عمل را جدی بگیرید. البته لازم به ذکر است یکی از عمل هایی که دارای کم ترین مراقبت بعد از عمل هست تزریق ژل چانه می باشد.

هزینه تزریق ژل لب

عامل اصلی تعیین کننده هزینه تزریق ژل لب، چند سرنگ است. پرکننده های تزریق لب معمولا در سرنگ های 1 سی سی ( 1 میلی لیتر) در دسترس هستند و بیشتر افراد با یک یا دو سرنگ نتایج خوبی را تجربه میکنند. به طور متوسط، هر ویال پرکننده HA  (  Juvederm  یا   Restylane ) حدود 650 تا 700 دلار قیمت دارد.

ازجماه عواملی که ممکن تاثیر بزاره در هزینه این کار میتوان به کلیلنکی به آن مراجعه میکنید اشاره کرد زیرا شرایط جغرافیای کلینیک های زیبایی بسیار تعیین کننده هستند. انتخاب یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک که احساس راحتی می کنید، راه درازی را برای دستیابی به نتایج مطلوب خود باید انجام دهید. قبل از تصمیم گیری در مورد درمان، باید یک جلسه مشاوره با پزشک معالج خود داشته باشید.

ویژگی پر کننده لب ها

پرکننده های لب  میتواند به شما کمک کند تا حجم و تقارن و برجسته سازی را برای تزریق لب های شما به بار بیاورد. بیشتر پر کننده های مدرن تزریق لب موقت هستند و ماندگاری آن ها ممکن است، تنها چندین ماه آن شده بر روی لب بماند اما برای حفظ نتیجه ی ، نیاز به تکرار برای ماندگار بالا اقدامی بسیار ضروری به شمار می رود.

اسید هیالورونیک که به وسیله ی آن میتوان به لب ها این روش را کرد معمولا پس از چند ماه تجزیه می شود. این روند بیولوژیکی نسبت به بعد از اولین درمان بسیار کندتر از درمان های بعدی است. با این حال، بسیاری از بیماران هنوز یک سال پس از تقویت لب همچنان برای تمدید خدمات خود به پزشک زیبایی مراجعه میکنند.

عمل زیبا سازی لب معمولا 20 دقیقه بیشتر طول نمی کشد و به صورت یک عمل جراحی سرپایی انجام میگیره.

نتایح تزریق ژل و انواع مختلف آن

ژل لب پرنسسی نیز از انواع عروف تزریق ژل به لب می باشد. بیشتر پرکننده های لب و یا مواد فرم دهی لب بر اساس اسید هیالورونیک( HA) ساخته شده اند، یک ترکیب طبیعی است که به وفور در بافت های بدن یافت می شود. HA به عنوان پرکننده بافت نرم در بسیاری از مناطق بدن مورد استفاده قرار می گیرد و ایمنی و کارآیی آن را به عنوان پرکننده لب نشان داده است. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این باره بدست بیارید به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه تزریق فیلر بروید.

کلاژن چگونه ترکیبی است؟

کلاژن یک ترکیب طبیعی است که میتواند به عنوان پرکننده لب  مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از انواع این مدل ها ژل لب نورامیس نیز میباشد. با این حال، کلاژن مورد استفاده در پر کننده های بافت نرم از حیوانات استخراج می شود که خطر واکنش های آلرژیک و التهابی را به همراه دارد.

قبل از دریافت کلاژن، آزمایش آلرژی لازم است. ژل لب ژل لب ژوویدرم و  Restylane دو مارک اصلی پرکننده های لب حاوی HA هستند که در حال حاضر برای استفاده در ایالات متحده توسط سازمان غذا و داروی ( FDA) تایید شده اند. این پرکننده ها در فرمول های مختلفی ارائه می شوند تا به بهترین نحو نیاز های شما را برآورده کنند. ژل لب کره ای نیز امروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

مدل های مختلف تزریق ژل لب

پزشکان زیبایی میتوانند قرمزی لب را با توجه به پرکننده های اسید هیالورونیک با آن در امتداد خط تزریق لب، داخل و همچنین ناحیه های طبیعی و یا به اصطلاح ناحیه های قلوه ایی لب این عمل را انجام می دهند. پس، بیش از اندازه این روش میتواند لب ها را از حالت طبیعی خارج کند.

مدل های متنوعی برای تزریق ژل لب وجود دارد که با توجه به درخواست تقاضا کننده، پزشک معالج میتواند آن را بر روی لب های شما انجام دهد:

  •   مدل عروسکی
  •   مدل باربی
  •  مدل روسی
  •  مدل طبیعی یا قلوه ایی
  •  مدل قلبی
  •  مدل چاک دار
  • مدل برجسته
  •   مدل کلاسیک
  • مدل پر حجم در یکی از لب ها ( لب بالا و یا لب پایین )

یکی از معروف ترین و پر طرفداران مدل های این روش میتواند مدل باربی باشد زیرا این مدل از روی عروسک های باربی که در کل دنیا مشهور هستند الهام گرفته است، این مدل در ایران خیلی مورد استفاده خانمها قرار میگیرید و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

روش پر کردن لب ها به چه صورتی میباشد؟

این روش مدل پرحجم در یکی از لب ها به این صورت است که اگر برای لب بالا از پرکننده ها میخواهید استفاده کنید باید در امتداد لب بالا به بینی باید متصل شود و اگر فاصله ی بین گوشه های لب های بالا به هم نزدیک تر شوند باعث جذابیت هر چه بیشتر برای خانمها خواهد شد. البته که تزریق ژل بینی نیز در این زمینه بی تاثیر نیست.

مدل کلاسیک این روش باز هم یکی از پر طرفدار ترین مدل های این روش است که در این عمل زیبایی پزشک معالج با توجه به فرم دهی لب شخص متقاضی کمان زاویه های لب های بالا را به صورت پر به یکدیگر نزدیک میکند و حالت V شکل میدهند و ظاهری منحصر به فرد و جذابی برای خانم ها به ارمغان می آورد.

بهترین مدل لب کدام است؟بهترین مدل لب کدام است؟

HA بهترین گزینه برای تقویت حجم تزریق لب ( غیر از جراحی) برجسته سازی محسوب می شود. سادگی رویه، هزینه نسبتا کم و نتایج مدوام خوب آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. انتقال کلاژن و ماده های آن برا ی افزایش حجم لب ها گزینه های محبوب حجم دهندگی لب ها هستند.

با این حال، ایمنی و پیش بینی مطلوب تر پرکننده های HA باعث شده است تا محبوبیت آنها به طور قابل توجهی بیشتر شود. متخصصان و پزشکان زیبایی با تجربه می توانند پرکننده های لب  را در مقادیر دقیقه ای انجام دهد تا تنظیمات دقیق و متقارن انجام شود. پرکننده های HA نیز در صورت رضایت بخش نبودن تنایج، یک عامل معکوس دارند.

کلسیم هیدروکسیلاپاتیت (CAHA) ؛ مواد سازنده ژل ها و فیلر ها

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم همچنین یک ماده طبیعی است که در استخوانهای ما یافت می شود. هنگام استفاده از پرکننده، برای تزریق ژل در لب ها، ذرات کلسیم تقریبا میکروسکوپی بوده و در آن های معلق می شود. قوام یک پر کننده CAHA به وطر معمول ضخیم تر از یک پر کننده اسید هیالورونیک است و به طور معمول نیز بیشتر عمر میکند.

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم همچنین به تحریک تولید کلاژن طبیعی کمک میکند و به طور معمول برای خطوط و چین وچروک های عمیق تر مورد استفاده قرار می گیرد. پرکننده های هیدروکسیلاپاتیت ( CAHA ) تایید شده توسط FDA نیز می باشد.

ژل لب

چه کسانی باید از تزریق ژل لب خودداری کنند؟

افرادی که شرایط زیر را دارند باید از ترزیق ژل لب و پرکننده ها جلوگیری کنند:

  • افراد سیگاری .
  • کسانی که عفونت های فعال و یا زخمهای سرد دارد .
  • دیابتی ها .
  • افرادی که مشکلات خونریزی و یا لخته شدن خون را دارند .
  • افرادی که به لیدوکائین ( بی حسی موضعی ) حساسیت دارند.

انواع روش های ژل لب به چه صورت است؟

این روش یک روش ساده است که در مطب پزشک انجام می شود و تقریبا خرابی ندارد. آماده سازی شامل علامت گذاری به محل درمان و استفاده از ماده بی حسی موضعی مانند لیدوکائین است. بعضی از آن ها و پر کننده ها حاوی لیدوکائین مخلوط شده در ویال هستند.

با استفاده از سوزن یا کانول بسیار ریز، پزشک شما فیلر را زیر پوست شما ترزیق می کند تا برجسته سازی صورت بگیرد. برای رسیدن به نتایج مطلوب ممکن است در همان جلسه به چندین نیاز داشته باشید. این روش از جمله زمان آماده سازی باید 15 الی 30 دقیقه طول بکشد.

آیا تزریق ژل به لب ها آسیب می رساند؟بهترین جای ترمیم ژل لب

پرکننده های تزریق لب می تواند ناراحتی جزئی ایجاد کند. استفاده از کرم های بی حسی موضعی، استفاده از داروهای مسدود کننده اعصاب یا استفاده از یک پرکننده با یک ماده بی حس کننده وزنی از پیش تعیین شده می تواند به کاهش ناراحتی کمک کند.

با یک عامل بی حس کردن، احساس سوزن سوزن شدن اولیه و احساس فشار به جای درد را احساس خواهید کرد. نکته منفی استفاده از کرم بی حسی در این است که میتواند باعث تورم شود و همین امر می تواند فرد متقاضی این روش بعد از انجام این عمل سرپایی زیبایی دچار تورم و سرخی در اطراف لب شود که زود کاهش می یابد.

از تزریق ژل لب در خانه و مکان های غیر تخصصی بپرهیزید!

برخی از افراد ممکن است وسوسه شوند که این تزریق  را در خانه امتحان کنند تا در هزینه های حرفه ایی آن صرفه جویی کنند . این کار بسیار خطرناک است و می تواند منجر به عوارض زیادی از جمله عفونت و زیبایی شناسی ضعیف شود. فقط یک متخصص پزشکی واجد شرایط باید این روش را انجام دهد.

 

مشاوره حضوری رایگان