کاهش چین و چروک صورت از طریق لیفت با نخ

کاهش چین و چروک صورت از طریق لیفت با نخ

خانه / تازه های سلامت / کاهش چین و چروک صورت از طریق لیفت با نخ

یکی از روش های پزشکی که باعث می شود جوان بمانید و چروک های صورت تان از بین برود، لیفت با نخ می باشد. در این روش پوست قسمت های مختلف صورت را که افتاده یا چروک شده را با استفاده از نخ های مخصوص می کشند. لیفت صورت با نخ با نیروی جاذبه و بالا رفتن سن شما مقابله می کند. نخ های لیفت ضمن کشیدن پوست باعث می شوند پوست کلاژن بیشتری تولید نماید و این کار چروک های صورت شما را کاهش داده و موجب سفت شدن پوست می شود.

روش درمانی لیفت صورت با نخ

در این روش، ناحیه هایی از صورت که افتادگی داشته و نیاز به لیفتینگ دارند را مشخص می کنند و با ایجاد سوراخ هایی نخ لیفتینگ را در بافت زیرین پوست وارد کرده و بدون ایجاد برش در سطح پوست، ناحیه های افتاده را بالا می کشند و نگه می دارند. اگر چه بالا کشیدن پوست صورت روشی مناسب برای جوان سازی پوست و کاهش چین و چروک است، اما نتایج آن مانند عمل جراحی لیفت صورت نمی باشد. استفاده از نخ برای کشیدن پوست، روشی غیر تهاجمی و ایمن و بدون نیاز به جراحی است که پوستی زیبا و طبیعی برایتان به ارمغان خواهد آورد. در روش لیفت با نخ  ، از نخ های استریل و مخصوص استفاده می کنند که در پوست جذب می شود.

لیفت با نخ
لیفتینگ صورت با نخ

جوانسازی پوست با روش لیفت با نخ

در لیفت صورت با نخ، برای کشیدن و ثابت نگه داشتن پوست از نخ های مخصوص استفاده می شود که این نخ ها قابل رویت نیوده و با جذب شدن نخ، فرآیند سلول سازی و کلاژن سازی پوست افزایش می یابد. سلول های فیبروبلاست پوست با تولید کلاژن بیشتر باعث سفت شدن پوست و ضخامت بیشتر بافت زیر پوستی می شوند که ضمن سفت شدن و زیبایی پوست باعث لیفتینگ آن نیز می شود. با تکرار این روش، پوستی زیباتر، صاف تر و جوان تر خواهید داشت. روش های زیادی برای لیفت صورت و جوان سازی پوست وجود دارد، ولی روش لیفت با نخ  و لیفت بینی با نخ روشی ایمن و بدون ایجاد برش در صورت است که نتایج آن در همان جلسه اول قابل روئیت می باشد.

افراد مناسب لیفت با نخ

یکی از کاربرد های لیفت با نخ، پیشگیری از افتادگی و پیری زودرس پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک است. با توجه به اینکه از سن 30 سالگی به بعد روند طبیعی تولید کلاژن پوست کاهش می یابد، برای جوان ماندن پوست از نخ قابل جذب پی دی او از سن 30 سالگی یا کمتر استفاده می کنند. همچنین لیفت صورت با نخ یک روش درمانی مناسب برای کاهش چین و چروک و بالا کشیدن پوست است. پس توصیه می شود خانم ها و آقایان در سنین 30 تا 55 سالگی برای پیشگیری و درمان چین و چروک و افتادگی پوست از عمل لیفت صورت با نخ استفاده نمایند. کسانی هم که قبلا عمل جراحی لیفتینگ صورت انجام داده اند و پس از مدتی دچار افتادگی پوست شده اند نیز می توانند از این روش برای درمان افتادگی پوستشان استفاده نمایند.

مزایای لیفت صورت با نخ نسبت به دیگر روش ها

بعد از استفاده از نخ مخصوص در روش لیفت صورت با نخ، شل شدن و چروک نواحی مختلف صورت، به طور قابل ملاحظه ای از بین می رود. این روش لیفت صورت از لحاظ ماندگاری و هزینه در مقایسه با روش های جراحی و لیزر، بدون عوارض بوده و مقرون به صرفه می باشد. در استفاده از نخ کاگ در همان جلسه ی اول کشیدگی پوست را حس خواهید نمود. ولی در استفاده از نخ های پی دی او از هفته ی سوم و چهارم به بعد با جذب نخ ها افتادگی و چین و چین و چروک صورت کاهش می یابد. عوارض جانبی لیفت صورت با استفاده از نخ به سرعت و پس از چند روز برطرف می شود. نخ لیفت اصلا در زیر پوست دیده نمی شود و تاثیر آن با گذر زمان تثبیت می شود. لیفت با نخ جادوی زیبایی میباشد.

کارهایی که قبل و بعد از لیفت صورت با نخ باید انجام دهید

برای لیفت صورت، پزشکی قابل اعتماد پیدا کنید و مطمئن شوید که به طور صحیح و حرفه ای عمل لیفت با نخ را می تواند انجام دهد. در مورد مناطقی که می خواهید چین و چروک یا افتادگی آن رفع شود با پزشک تان صحبت نمایید. قبل از عمل رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا دچار کبودی نشوید. از ویتامین سی برای تسریع در روند بهبود استفاده نمایید. ممکن است پزشک از شما بخواهد قبل از عمل داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن را مصرف نکنید تا باعث کبودی نشود. همچنین نباید از سیگار و نیکوتین استفاده نمایید زیرا در مراحل بهبود بیمار، تاخیر ایجاد می کند. بعد از عمل لیفت با نخ، از قرار دادن کمپرس های یخ و حرارتی به طور مستقیم روی صورت خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث شود بافت های تشکیل شده روی پوست از دست برود. شما می توانید فعالیت های عادی تان را بعد از 24 ساعت مراقبت از سر بگیرید. از فعالیت هایی که باعث افزایش فشار خون می شود خودداری نمایید و از 3 هفته بعد از عمل می توانید تمرینات ورزشی و فیزیکی را ادامه دهید. همچنین نباید سیگار بکشید زیرا باعث کاهش خون رسانی به بافت های درمانی می شود. اطلاعات لازم لیفت با نخ در این مقاله گفته شده است.

لیفت بینی
لیفت بینی با نخ

کاربرد نخ های کلاژن ساز

استفاده از نخ های کلاژن ساز در عمل لیفت صورت باعث درمان چروک های سطحی می شود. همچنین این نخ ها می توانند چروک های عمقی و خطوط عمیق را پر نمایند. نخ های کلاژن ساز با تحریک کلاژن سازی پوست از ایجاد چین و چروک و افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کنند. از این روش برای حجم دهی به گونه ها و زاویه سازی چانه و فک نیز استفاده می شود. یکی از روش های درمانی پوست، تزریق نخ های کلاژن ساز است که با هر بار تزریق این نخ ها، پوست شما یک درجه بهبود می یابد. نخ های کلاژن ساز بر حسب نوع آن 4 تا 12 ماه ماندگاری دارند و کلاژنی که به وسیله آن ها تولید می شود، ماندگاری 1 تا 3 ساله دارد. استفاده از نخ های کلاژن ساز روشی درمانی می باشد که برحسب تعداد و نوع نخ در فاصله ی 6 الی 18 ماه باید یک بار تکرار شود تا پوست شما به پوستی جوان و شاداب به طور ماندگار تبدیل شود.

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی بدون برش و بیهوشی انجام می شود و تنها با بی حسی موضعی و در زمان کمتر از 15 دقیقه بدون استفاده از تیغ جراحی صورت می گیرد. در روش لیفت بینی با نخ، نقص های ظاهری بینی را بر طرف می کنند اما بافت ها و مخاط تغییری نکرده و داخل بینی هیچ تغییری نمی کند. در این روش از نخ های قابل جذب و سازگار با بدن استفاده می شود که هیچگونه عوارضی ندارد. ماندگاری لیفت بینی 2 تا 3 سال بوده و وقتی نخ ها جذب شدند بینی به شکل قبلی خود بر میگردد. این روش برای کسانی که افتادگی سر بینی، فرورفتگی پشت بینی و قوز بینی دارند بسیار مناسب است. همچنین کسانی که پره های بینی پهنی دارند، می توانند از این روش استفاده نمایند.

یکی از مزایای لیفت بینی با نخ، انجام ندادن عمل جراحی و نداشتن عوارض بعد آن می باشد. مهمتر از همه این است که اگر فرد از فرم به دست آمده بینی اش راضی نباشد، قابل بازگشت به شکل اولیه می باشد. طبق سلیقه فرد و هر اندازه که او بخواهد، بینی را بالا می برند و هر وقت که بخواهد با یک یا دو نخ می تواند بینی خود را بالاتر ببرد. در روش لیفت با نخ بینی عوارض و تورم یک ساله و تغییر صدا وجود ندارد. بهتر است بعد از لیفت بینی از چسب بینی به مدت 3 ماه استفاده کنید و از وارد کردن فشار به آن خودداری نمایید. در لباس پوشیدن مراقب باشید و در صورت افت نیز می توانید با نخی جدید آن را ترمیم نمایید. لیفت بینی در صورت ترمیم و مراقبت تا سه سال یا بیشتر ماندگاری دارد. اگر چه این روش در درمان انحراف بینی موثر نیست اما برای رفع قوز و جمع کردن بینی و سر بالا کردن آن روش بسیار مناسبی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان