اگر شما هم دستان زیبا می خواهید به این نکات توجه کنید

اگر شما هم دستان زیبا می خواهید به این نکات توجه کنید

خانه / تازه های سلامت / اگر شما هم دستان زیبا می خواهید به این نکات توجه کنید

بسیاری از ما یک برنامه‌ی مشکل برای مراقبت از پوست صورت خود استفاده می کنیم  اما غالبا افراد، مراقبت از پوست دست خود را فراموش می‌کنند. چرا ما باید نگران دست‌های خود هم باشید؟

دست‌ها اکثرا در طول روز در معرض تماس با اشیاء و افراد قرار دارند. به ‌ویژه زمانی که در محیط کار یا بیرون از خانه‌ی خود هستیم ممکن است با همکاران خود دست دهید یا در طول روز پول رد و بدل میکنید و در کل در  طول روز با افراد و اشیای زیادی ارتباط برقرار کنید.

پوست دست ها دارای یک لایه‌ی بسیار نازک است که در معرض آسیب‌های ناشی از استفاده هر روز صابون‌ و مواد شوینده شیمیایی زبر و فعالیت‌های روزانه قرار دارد.  همه ما با گذشت زمان ظاهر جوان خود را از دست می‌دهیم. واقعیت امر این است که تولید سلول‌های پوستی بعد از حدود سن 30 سالگی کاهش پیدا می کند  و با گذشت هر سال، تولید آن کمتر و کمتر هم می‌شود. نتیجه این امر این است که  پوست در ترمیم هر آسیبی که می بیند که به پوست دست وارد می‌شود، ضعیف‌ می شود و پیری ناخواسته، خطوط ریز و چین‌ و چروک پراکنده در پوست ایجاد می‌شود.

واقعیت دیگر در مورد سی سالگی است که سطح تولید میزان معمولی کلاژن پوست متوقف می‌شود که باعث می‌شود دست‌هایتان پیرتر از انچه هستید به نظر رسد. با یادگیری نکاتی در رابطه با مراقبت از دست‌ها می‌توانید از پیری دست تا حدودی پیشگیری ‌کنید و آن‌ها را زیبا و جوان نگه دارید. در این مقاله به 5 نکته‌ی کلیدی و ساده اشاره می‌کنیم که باید رعایت شود تا پوست دست شما سالم، زیبا و جوان به نظر برسد. علاوه بر این، این نکات در ترمیم هرگونه آسیبی که در طول زمان گذشته به دستان شما وارد شده است، کمک خواهد کرد.

 

نکات ساده برای حفظ زیبابی دست:

· لایه‌برداری سطحی از پوست دست

· آب‌رسانی و هیدراته کردن

· استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و مرطوب کننده

· محافظت از ناخن‌ها و استفاده از کرم های ترمیم ناخن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان