لیفتینگ صورت با دستگاه دابلو گلد

لیفتینگ صورت با دستگاه دابلو گلد

خانه / تازه های سلامت / لیفتینگ صورت با دستگاه دابلو گلد

تجربه لیفتینگ صورت با دستگاه دابلو گلد در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

لیفتینگ صورت با دستگاه دابلو گلد یکی از روش های مورد تایید پزشکان می باشد که در سال های اخیر در تمامی کلینیک های زیبایی مورد اجرا واقع می شود. دستگاه دابلو گلد با تحریک کلاژن های قدیم و کلاژن های جدید تغییرات در بافت پوست به وجود آورده و بدون سوختگی و لکی عمل می کند.

دستگاه دابلو گلد

همانطور که می دانید داشتن پوستی زیبا و جوان خواسته هر فردی می باشد که با توجه به گذر زمان و بالا رفتن سن شاهد چین و چروک در پوست بدن و صورت افراد هستیم که خانم ها مخصوصا از جمله افرادی هستند که از دست چروک های صورت خود بسیار رنج برده و در مواردی با افسردگی مواجه می شوند.

با توجه به پیشرفت و توسعه علم و تکنولوژی شاهد ساخت و عرضه دستگاه های به روز با فناوری نوین هستیم که در این میان می خواهیم شما را با دستگاه دابلو گلد آشنا سازم که یکی از مهمترین دستگاه های مورد استفاده در کلینیک های زیبایی به شمار می رود.

دابلو گلد دستگاهی می باشد که با استفاده از آن هایفوتراپی اجرا می شود. این دستگاه با داشتن ویژگی ها و مزیت های بسیار در سال های اخیر بسیار مدنظر متخصصان و افراد واقع شده است. چرا که توسط این دستگاه می توان دوباره به پوستی شاداب و جوان دست یافت و از دست تمامی خط ها و چین و چروک های صورت در کناره های شقیقه، دور لب و پیشانی خلاص شد.

این دستگاه امواجی را به یک نقطه که دارای چین و چروک است متمرکز کرده و از این طریق با کشیدن و لیفت صورت نتیجه و عملکرد بی نظیری را پیاده می کند که شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در ادامه مطلب در خصوص ویژگی ها و اهمیت دابلو گلد در زیبایی و جوانی پوست صحبت خواهیم کرد.

دابلو گلد

کیفیت دستگاه دابلو گلد

در سال های اخیر روش ها و گام های مختلفی برای لیفت صورت و به دست آوردن پوستی جوان و بدون خط و خش ارائه می شود که هر یک از روش ها با توجه به کیفیت کار و عملکرد از نظر ماندگاری با یکدیگر متفاوت می باشند که می توان گفت دستگاه دابلو گلد با توجه به فناوری و تکنولوژی به روزی که در آن ساخته و عرضه شده است، سهم به سزایی در زیبایی و جوانی پوست دارد و شما می توانید با انجام هایفوتراپی کیفیت و عملکرد این دستگاه را مشاهده نمایید. دستگاه هایفو برای زیبایی استفاده میشود.

هایفوتراپی روشی برای لیفت صورت است که در این روش نیاز به دستگاه دابلو گلد می باشد، به گونه ای که می توان گفت این روش لیفتینگ با دستگاه دابلو انجام می شود.

لیفت صورت در انواع روش های مختلف به صورت جراحی و یا بدون نیاز به جراحی اجرا می شود که داشتن پوستی زیبا و بدون چروک، آن هم بدون نیاز به جراحی بسیار مدنظر افراد قرار گرفته است که می توانند با هایفوتراپی و بهره مندی از دستگاه دابلو بدون نیاز به جراحی در کمترین مدت زمان و با اطمینان و خیالی تخت به پوستی صاف و شاداب دست یابند.

اهمیت دابلو در لیفتینگ صورت

همانطور که در بخش های قبلی اشاره نمودیم هایفوتراپی روشی می باشد که برای اجرای آن نیاز به دستگاه دابلو گلد است، از این جهت می توان گفت اهمیت دابلو در لیفتینگ صورت قابل ذکر می باشد. افراد می توانند با انتخاب این روش لیفتینگ صورت بدون نگرانی از جراحی و وجود بخیه بر پوست خود با گذراندن جلسات به خواسته خود برسند.

همچنین این روش لیفت صورت در مقایسه با سایر روش ها از عوارض بسیار کمی برخوردار است و افراد با انتخاب این روش و مشاهده عوارض محدود آن می توانند با خیالی راحت اقدام به اجرای آن کنند.

البته توجه داشته باشید که قبل از هایفوتراپی با دستگاه دابلو ابتا مشاوره های لازم را از پزشک متخصص خود دریافت نموده و در صورت مورد تایید بودن این روش برای پوست و سلامتی شما این روش را انجام دهید. افرادی که با شل شدن پوست و افتادگی زیاد مواجه هستند و تمایلی به جراحی لیفت ندارند می توانند با انتخاب این روش از نتایج بهتری بهره مند شوند.

لیفت با دابلو گلد

هایفوتراپی با دستگاه دابلو گلد

هایفوتراپی یکی از بهترین روش های زیبایی می باشد که افراد می توانند با انتخاب این روش به رفع چین و چروک صورت خود بپردازند. در این روش با استفاده از دستگاه دابلو ساختار کلاژن های قدیمی پوست را تحریک و همچنین با کلاژن سازی جدید از طریق ایجاد گرما در بافت پوست به لیفت صورت و ایجاد تغییرات پرداخته و پوست شما را طراوت می بخشد.

افرادی که تمایل دارند همواره پوستی صاف و شاداب داشته باشند، می توانند با لیزر هایفو دابلو با کمترین عارضه ممکن و درد به خواست خود برسند. این روش مورد تایید متخصصان است و در حال حاضر در بسیاری از کلینیک های زیبایی در اولویت انتخاب های متخصصین واقع می شود.

دستگاه دابلو گلد با تکنولوژی عدسی امواج را در نقطه مدنظر تمرکز ساخته و در نهایت نتیجه ای بی نظیر و قابل توجهی را به شما ارائه می دهد. دستگاه اسکالپشور برای پیکر تراشی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

مزیت هایفوتراپی با دستگاه دابلو

از مهمترین مزیت استفاده از دستگاه دابلو گلد می توان به رساندن کمترین آسیب به سطح پوست اشاره نمود. افرادی که از جراحی لیفت می ترسند و نگرانی های خود را دارند، می توانند بدون کوچکترین ترس و دلهره با انتخاب هایفوتراپی از تمامی مزیت های این روش برخوردار شوند.

بسیاری از روش های دیگر لیفتینگ صورت با التهاب ها و سوختگی های بسیاری مواجه می باشند که این موضوع برای بسیاری از افراد غیر قابل تحمل است، در حالی که دستگاه دابلو تنها با داشتن التهاب جزئی هیچ گونه لکی را در پوست افراد ایجاد نمی کند و عارضه خاصی را از خود برجای نمی گذارد.

همچنین از دیگر مزیت های هایفوتراپی با دستگاه دابلو می توان به این اشاره کرد که پس از یک جلسه می توانید به خوبی شاهد تغییراتی در پوست خود باشید.

مزیت دابلو گلد

دابلو برای رفع چین و چروک صورت

استفاده از دستگاه دابلو سبب تحریک و بازسازی کلاژن های پوست شده و باعث کشیده شدن و سفت شدن پوست می شود. از دستگاه دابلو برای تمامی نقاط صورت و گردن استفاده می شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

همچنین امکان از بین بردن چین و چروک دور چشم با این دستگاه نیز وجود دارد بدون آنکه چشم با حساسیت هایی مواجه شود. دستگاه دابلو یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های جوانسازی می باشد که با داشتن کمترین عارضه بر پوست و سلامتی افراد کار آن بر روی پوست، صورت می پذیرد.

می توان گفت شما با انتخاب این روش می توانید نهایت رضایت را به دست آورید. از جمله دیگر مزیت های دستگاه دابلو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

زیبایی چهره با دستگاه دابلو

از سالیان دور زیبایی و داشتن چهره ای شاداب و جوان در میان جوامع مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است که لیفتینگ صورت از جمله روش هایی می باشد که با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که دارد بسیار مورد پسند افراد و متخصصان واقع می باشد. زیبایی چهره با دستگاه دابلو روشی است که با کمترین عوارض و مقرون به صرفه ترین هزینه می توان به زیبایی قابل وصفی دست یافت.

بسیاری از افراد با فرض اینکه دستگاه دابلو گلد هزینه های گرانی را به دنبال دارد از انتخاب این روش اجتناب می کنند، در حالی که می توان گفت این روش با توجه به تمامی مزیت هایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. شما می توانید با مراجعه و انتخاب کلینیک های زیبایی معتبر در سطح شهر خود از قیمت های ارائه شده بر این روش لیفتینگ آگاهی لازم را بدست آورید.

زیبایی با دابلو گلد
Beautiful Girl face. Perfect skin

ویژگی دستگاه دابلو

دستگاه دابلو از ویژگی های قابل توجهی برخوردار می باشد که استفاده از این دستگاه در هایفوتراپی سبب شده است که این روش لیفتینگ صورت در مقایسه با سایر روش های جوانسازی بسیار مورد تایید قرار بگیرد.

ماندگاری هایفو دابلو بسیار مناسب و طولانی است و افراد می توانند برای مدت بسیار زیاد از افتادگی و شل شدن پوست خود به دور باشند و لذت داشتن پوستی کشیده و سفت را داشته باشند و از تمامی مزیت های انتخاب هایفو دابلو برخوردار شوند.

همانطور که می دانید هیچ روش جوانسازی و لیفتینگ صورت ماندگار و دائمی نبوده و با گذشت مدت زمان دوباره به حالت قبلی برمی گردد که در این میان روشی که ماندگاری بسیار دارد مورد توجه تمامی افراد واقع می باشد که دستگاه دابلو با توجه به کیفیت عملکردی که دارد از جمله گزینه های پرانتخاب می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان