لیفت سینه بدون جراحی

لیفت سینه بدون جراحی

خانه / لیفت سینه بدون جراحی

تاثیر سن و گرانش روی سینه ها باعث نگرانی بسیاری از خانم ها شده است. با افزایش سن، سینه ها کمتر الاستیک می شوند، شروع به کشش می کنند و سرانجام فرود می آیند که در ادامه با درمان افتادگی سینه بدون جراحی یا لیفت سینه بدون جراحی بیشتر آشنا میشوید. این به پتوز پستان معروف است. که معمولا به آن اصطکاک سینه گفته می شود. زنانی که می خواهند این اثرات را معکوس کنند، گزینه هایی دارند، از جمله تقویت پستان از طریق عمل لیفت پستان. فکر رفتن به زیر چاقو برای انجام یک روش آرایشی می تواند وحشتناک باشد، اما به لطف فناوری، گزینه های بیشتری وجود دارد که نیازی به تکنیک های تهاجمی ندارند و همچنین نتایج طبیعی تری به دست می آورند که بالا کشیدن سینه بدون جراحی از جمله روش های غیر تهاجمی میباشد. 

مزایا استفاده از لیفت سینه بدون جراحی

با توضیح بر اینکه دقیقا معنای اصطلاح غیر جراحی، به معنای عدم بیهوشی، برش و برآمدگی هایی است که هیچ گونه زخمی را بر روی بدن به جای نخواهد گذاشت. در طی بزرگ شدن سینه ها بدون جراحی، در اصل چربی لیپوساکسی شده بیمار را از سایر قسمت های بدن می گیرند و آن را به سینه ها تزریق می کنند که جزو روش های لیفت بدون جراحی میباشد.. که در روش بالا کشیدن سینه بدون جراحی در مرحله بعد سلولهای بنیادی جمع آوری شده از خون را به غشای سینه تزریق میکنیم. این بسته به تکنیک پزشک، می تواند نتایج تقویت سینه تا سالها ادامه داشته باشد و احتیاجی به ترمیم مجدد نداشته باشد. با ترکیبی از تزریقات تحریک کننده بیولوژیکی و لیفت سینه، پرتونگاری با استفاده از دستگاه های دارای تکنولوژی بالا قدرت و انعطاف پذیری سینه ها را ارزیابی میکنند. این روش درمانی ایده آل برای زنانی است که به دنبال تغییر ظاهری در سینه خود هستند.

طبق گفته انجمن پزشکان زیبایی شناسی جراحی، آسانسور های سینه در حال افزایش است، که فقط در سال گذشته13.9 درصد افزایش یافته است.غده های شیر پس از حاملگی متراکم تر نمی شوند، زیرا چربی ها جایگزین برخی از بافت های سینه یکبار سفت می شوند و این به افتادگی نیز می انجامد. با لیفت سینه بدون جراحی، با تحویل رادیویی با فرکانس رادیویی دو قطبی(RF ) به سطح پوست و پوست های زیرین، پوست و رباط ها را محکم می کند، کلاژن ساخته می شود و چربی ها را مایعات می کند و باعث می شود پستان ها را به سمت بالا هدایت شوند و درمان افتادگی سینه بدون جراحی به این صورت میباشد.

چه افرادی میتوانند بالا کشیدن سینه بدون جراحی انجام دهند؟

این گزینه برای تقویت سینه های خانم ها و یا بالا کشیدن سینه بدون جراحی است که به دنبال افزایش نسبتا کمی هستند( اندازه یک تا سه فنجان)، و نتایج طبیعی را ترجیح می دهند. متخصصین زیبایی به بیمارانی توصیه می کنند که چربی کافی در قسمت دیگری از بدن وجود داشته باشند تا بتوانند چربی را برای سینه ها اهدا کنند. این معمولا به این معنی است که شخص باید حداقل پنج تا 10 کیلو اضافه وزن داشته باشد. نامزدهای عالی برای تقویت لیفت سینه بدون جراحی نیز شامل کسانی هستند که سابقه سرطان سینه در خانواده خود دارند. به طور کلی، پزشکان معتقد هستند که این ممکن است یک گزینه عالی برای بسیاری از زنان باشد، بر خلاف تقویت سنتی پستان که نیاز به کاشت دارد. برای دانستن اطلاعات بیشتر لیفت سینه بدون جراحی بیشتر بخوانید را کلیک کنید. بهترین کاندیداهای بالابر پستان غیر جراحی، زنانی هستند که از نظر جسمی سالم، از نظر روانشناختی پایدار بوده و در انتظارات خود واقع بینانه هستند. بیشتر مراجعین 30 سال یا بالاتر هستند، اما اگر مشکلاتی در این زمینه دارید می توانید در سنین جوانی هم از این روش استفاده کنید.

بالابر های غیر جراحی پستان کمی متفاوت از تقویت کننده های آن هستند. این روش شامل استفاده از نور لیرز پراکندگی با کیفیت بالا به نام Coolbeam است. نور لیرز توسط آب سلول های پوست اطراف بافت پستان جذب می شود. همانطور که پزشک معالج شما نور لیرز را بر روی پوست منتقل می کند، فقط یک اینچ از بافت به یکباره برداشته می شود. این کنترل باور نکردنی به پزشک شما اجازه می دهد تا پوست را در اطراف بافت پستان با زاویه های مختلف درمان کند، و باعث سفت شدن کلی فیبرهای کلاژن در پوست اطراف می شود. بنابراین سفت شدن پوست باعث ایجاد لیفت در پوست خواهد شد، دقیقا مانند آنچه که با لیرز صورت می گیرد.

درمان افتادگی سینه بدون جراحی

دوران نقاهت بعد از درمان افتادگی سینه چقدر است؟

زمان بهبودی بالا کشیدن سینه بدون جراحی بسیار اندک خواهد بود، برای چند روز اول قرمزی و تورم موقتی وجود دارد اما می توانید بلافاصله به کار های روزمره ی خود بازگردید. نقطه ضعف این گزینه در مقایسه با بالابرهای سنتی این است که میزان لیفت به چند سانتی متر محدود می شود. همچنین این روش درمانی غیر جراحی نمی تواند سینه های سنگین را برطرف کند. نتایج، همانطور لیفت سینه غیر جراحی پایدار و ماندگار و بین سه تا پنج سال یا بیشتر است. همانطور که با روش های ظریف مشابه، شما هنوز هم مانند خودتان به نظر خواهید رسید، فقط پوست شما صاف تر به نظر خواهد رسید. بعد از هر باز درمان نرمتر و محکم تر به نظر می رسد. این موارد شامل:

  • پر بودن شکاف سینه را تقویت میکند.
  • بهبود رنگ پوستف بافت سفت سینه
  • چین و چروک ، ظاهر رگ های بیرونی پوست را کاهش می دهد.
  • بدون نیاز به جراحی
  • هزینه کم
  • بدون بیهوشی عمومی

مشاوره حضوری رایگان