متدهای زیبایی بدون جراحی

متدهای زیبایی بدون جراحی

خانه / تازه های سلامت / متدهای زیبایی بدون جراحی

امروزه سلامت و جوان‌سازی پوست یکی از دغدغه‌های مهم افراد به شمار می‌آید. بسیاری از افراد جدا از جنسیت خود دائماً نگران بروز چین‌وچروک و پیری در پوست خود بوده و یا بنا به دلایلی از ظاهر خود راضی نیستند و دائماً به دنبال روشی برای زیباسازی و جوان‌سازی پوست خود هستند. دراین‌بین، روش‌های جراحی زیادی وجود داشته که علاوه بر هزینه‌های بالا، به زمان بسیار زیادی برای تأثیر خود نیاز دارند. همچنین روش‌های جراحی برای تمام افراد مناسب نبوده و باتوجه‌به شرایط آن‌ها، می‌تواند تأثیرات مثبت یا منفی بر روی زیبایی افراد بگذارد. با پیشرفت علم در زمینه زیبایی، امروزه می‌توانید با صرف زمان و هزینه‌های بسیار پایین‌تر با روش‌های غیر جراحی تا حد بسیار زیادی به نتایج دلخواه خود برسید. در ادامه به بررسی ویژگی‌ روش‌های غیر جراحی می‌پردازیم.

با ما همراه باشید …

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یکی از معمول‌ترین روش‌های لیفت می‌باشد که امروزه موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این روش، با بی‌حسی موضعی پوست، نخ‌های لیفت به درون لایه پوستی بینی تزریق می‌شوند. نخ‌ها باعث تغییر فرم بینی شده و باتوجه‌به درخواست شما ظاهری زیبا تراز قبل به آن می‌دهند. در روش لیفت بینی با نخ، تغییر فرم ساختاری بینی و رفع قوز موردتوجه قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های مهم این روش نسبت به روش جراحی، هزینه بسیار پایین‌تر آن می‌باشد. شما می‌توانید با صرف هزینه پایین‌تر از جراحی، فرم دلخواهی به بینی خود دهید. همچنین روش لیفت با نخ بسیار کم دردسر و ساده می‌باشد. در نتیجه به بیهوشی و صرف زمان‌های طولانی برای تغییر فرم بینی نیازی ندارد. حدوداً لیفت بینی با نخ ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد و بعد از چند روز اثرات نخ به طور کامل از بین می‌رود. همچنین بعد از انجام لیفت دردسر و نگرانی از بابت مراقبت‌های ویژه نخواهید داشت. در نهایت این روش نسبت به روش جراحی درد و عوارض جانبی نداشته و از این بابت هم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی نسبت به جراحی به‌حساب بیاید. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که تأثیر لیفت بینی برای حدود ۲ سال بوده و بعد از آن بینی به فرم اولیه خود بازمی‌گردد.

لیفت با نخ یا جراحی؟

یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین روش‌های غیر جراحی حال حاضر، روش لیفت با نخ می‌باشد. لیفت صورت با نخ یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی پوست به شمار می‌آید که توانسته تا حد بسیار زیادی موجب رضایتمندی کامل افراد بشود. تا قبل از این روش، انواع روش‌های جراحی پوست برای رفع افتادگی و جوان‌سازی مورداستفاده قرار می‌گرفتند که بسیاری از آن‌ها مناسب برای تمام افراد نبودند. روش‌های جراحی با حذف بخش‌هایی از پوست باعث رفع افتادگی و جوان‌سازی آن بخش‌ها می‌شدند که بر اساس این موضوع، طبیعتاً جراحی نمی‌تواند برای تمام افراد با انواع روحیه‌ها و با انواع توان جسمی و روانی مناسب باشد. همچنین روش‌های جراحی گاهاً زیان‌بار نیز بودند می‌توانستند اثرات جبران‌ناپذیر را بر پوست افراد داشته باشند. روش لیفت صورت با نخ امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای روش‌های جراحی بوده و توانسته تأثیرات بسیار مثبتی را بر پوست افراد داشته باشد. در ادامه به بررسی تخصصی این روش ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌پردازیم.

لیفت صورت با نخ چیست؟

در روش لیفت با نخ، از نخ‌های بخیه مخصوصی استفاده می‌شود. در این روش باتوجه‌به نیاز شما بخش‌های مختلف از پوست به‌صورت تخصصی بخیه زده می‌شوند. این نخ‌های بخیه موقتی و جذبی بوده و پس از مدتی جذب پوست می‌شوند. در این روش با انجام بخیه در بخش‌های مختلف از صورت، بخش‌هایی از پوست که دچار فرسودگی و افتادگی شده‌اند، سفت می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی لیفت با نخ، جوان‌سازی پوست می‌باشد. در نتیجه با سفت شدن بخش‌های مختلف پوست، شما جوان‌تر به نظر می‌رسید و تا حد بسیار زیادی چین و چروک‌های پوستی شما برطرف می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین تأثیرات لیفت با نخ، تحریک کلاژن سازی پوست می‌باشد. کلاژن، پروتئین تشکیل‌دهنده لایه‌های مهم پوست بوده که هرچه مقدار آن در پوست بیشتر باشد، پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. با افزایش سن، میزان تولید کلاژن در پوست پایین می‌آید و در نتیجه موجب بروز چین‌وچروک و افتادگی در پوست می‌شود. تأثیر مهمی که لیفت با نخ بر روی کلاژن سازی می‌گذارد، باعث تولید بیشترین پروتئین شده و در نتیجه موجب تعادل طراوت و شادابی بیشتر پوست شما می‌شود. همچنین رشته‌های پروتئینی کلاژن باعث سفتی پوست و جلوگیری از بروز افتادگی می‌شود.

نتیجه‌گیری:

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های منحصربه‌فرد لیفت صورت با نخ و همچنین یکی از نمونه‌های محبوب آن پرداختیم. با این متد، شما می‌توانید با صرف هزینه و زمان بسیار کمتری به نتایج دلخواه خود برسید. در صورت تمایل می‌توانید با برقراری ارتباط از مشاوره‌های تخصصی در این زمینه بهره‌مند شوید.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان