تفاوت دستگاه کویتیشن و کرایولیپولیز در آب کردن چربی ها

تفاوت دستگاه کویتیشن و کرایولیپولیز در آب کردن چربی ها

خانه / خدمات کلینیک / تفاوت دستگاه کویتیشن و کرایولیپولیز در آب کردن چربی ها

کویتیشن :

این دستگاه یک عضو اصلی کلینیک های لاغری است. مکانیسم اثر کویتیشن با امواج اولتراسوند است شاید این سوال برای شما پیش آید که امواج اولتراسوند چه نوع امواجی هستند و آیا برای بدن ما ضرر دارند یا خیر؟

امواج اولتراسوند همان امواج صوتی با فرکانس بالا می باشد وقتی این امواج با مولکول های آب میان بافتی برخورد می کند حباب هایی در اطراف سلول های چربی ایجاد می کند و زمانی که این حباب ها با غشای سلول های چربی برخورد می کند دچار ترکیدگی می شود و این زمان است که چربی های درون سلول بیرون ریخته می شود  و از طریق ادرار دفع می شود و تری گلیسیریدهای آزاد شده وارد گردش خون می شود.

انجام کویتیشن باید طبق نظر پزشک معالج به صورت مرتب و چندین جلسه انجام شود نکته مثبت این دستگاه این است که از همان جلسات اولیه کاهش سایز قابل مشاهده است همچنین معمولا نتیجه آن ماندگار و طولانی است.

 

کرایولیپولیز:

کرایولیپولیز نیز یکی از دستگاه های غیر تهاجمی دیگری است که در زمینه لاغری موضعی امروزه کاربرد فراوانی دارد. همان طور که از اسم آن مشخص است مکانیسم اثر کرایولیپولیز بر اساس انجماد و ایجاد سرما در سلول های چربی است.

با ایجاد سرما در ناحیه مورد نظر مرگ سلول های چربی در آن ناحیه اتفاق می افتد و سلول های از بین رفته طی چند ماه از بدن خارج می شود.

سوالی که معمولا در رابطه با این دستگاه بیان می شود این است که آیا سرمایی که سبب مرگ سلول های چربی می شود باعث آسیب رساندن به سایر ارگان ها بدن مانند رگ، عصب و … نمی شود؟

باید گفت خیر فقط سلول های چربی هستند که نسبت به سرما حساس هستند و سایر سلول ها به ایجاد سرما واکنشی ندارند.

تفاوت بین کویتیشن و کرایولیپولیز:

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مشاوره حضوری رایگان