جوانسازی پوست با دارو گیاهی

جوانسازی پوست با دارو گیاهی

خانه / تازه های سلامت / جوانسازی پوست با دارو گیاهی

با بالا رفتن سن بدون تردید پوست صورت افراد دچار تغییراتی میشه. این تغییرات یکی از دغدغه های مهم برای زندگی خانم ها و آقایان شده. هیچ کس دوست نداره که ظاهری پیر داشته باشه به همین دلیل افراد دنبال راهی برای جوانسازی پوستشون هستن. جوانسازی پوست با دارو گیاهی میتونه به راحتی و بدون عوارض انجام بشه.

نحوه ی جوانسازی پوست با دارو گیاهی

با بالا رفتن سن بدون تردید پوست صورت افراد دچار تغییراتی میشه. این تغییرات یکی از دغدغه های مهم برای زندگی خانم ها و آقایان شده. هیچ کس دوست نداره که ظاهری پیر داشته باشه به همین دلیل افراد دنبال راهی برای جوانسازی پوستشون هستن. جوانسازی پوست با دارو گیاهی میتونه به راحتی و بدون عوارض انجام بشه.

دارو های گیاهی میتونند اثرات مثبت و چشم گیری روی پوست افراد بذارند. جوانسازی پوست با دارو گیاهی به راحتی و تو خونه انجام میشه. در کل میتونید تکنیک های مربوط به جوانسازی سریع رو در خونه انجام بدید.

دغدغه ی پیر شدن پوست برای تمام افراد وجود داره. به همین دلیل همه دنبال روشی برای رفع چین و چروک ها و با طراوت نگه داشتن پوستشون هستن. به دلیل این نگرانی همه گیر، راه های زیادی برای جوانسازی پوست به وجود اومده. اما ممکنه برخی از این روش ها که از مواد شیمیایی استفاده میکنن عوارضی در پی داشته باشن.

به همین سبب افراد راهی رو میخوان که ماندگاری بالا داشته باشه و همچنین بدون عوارض هم باشه. جوانسازی پوست با دارو گیاهی میتونه بهترین راه برای جوانسازی پوست باشه. چون از دارو های گیاهی استفاده میشه و هیچ گونه عارضه ای افراد رو تهدید نمیکنه.

پیشنهاد مطالعه:دستگاه های شادابی پوست

دارو های گیاهی پوست

دارو های گیاهی پوست

دارو های گیاهی زیادی برای جوانسازی پوست وجود داره. این دارو ها رو افراد میتونن توی خونه خودشون انجام بدن. خیلی از افراد جوانسازی پوست با دارو گیاهی رو تجربه کردن و نتیجه ی دلخواه رو هم گرفتن. خوبی این روش ها اینه که هیچ عارضه ای ندارند.

مهم ترین روش های جوانسازی پوست با دارو گیاهی رو براتون معرفی میکنیم تا برای یک بار هم که شده از اونا استفاده کنین و نتیجه شو ببینین. البته از این نگذریم که جوانسازی پوست در طب سنتی هم خیلی مفید و پرطرفدار هست.

آووکادو دوست پوست شما

یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی استفاده از آووکادو است. آووکادو مقدار زیادی چربی مفید داره به خاطر همین میتونه تورم و یا التهاب های پوستی شما رو هم درمان کنه. علاوه بر اون میتونه چین و چروک های روی پوستتون رو هم از بین ببره. آووکادو همچنین میتونه پوستتون رو روشن کنه.

پونه ی کوهی و شفافیت پوست

در هر آشپزخونه ای پونه ی کوهی پیدا میشه. جوانسازی پوست با دارو گیاهی پونه ی کوهی به راحتی و به سرعت انجام میشه. چون پونه ی کوهی، به عنوان یک گیاه ضد پیری بسیار قوی شناخته شده. اگه بتونید روغن پونه ی کوهی رو توی پاک کننده های پوستتون بریزین و با هم مخلوط کنین، میتونین یک داروی جوانسازی پوست خوب برای خودتون داشته باشین.

نیم که تا به حال احتمالا اسمش را نشنیده اید!

یکی از بهترین و اثر گذار ترین دارو های گیاهی برای جوانسازی پوست، نیم هست. جوانسازی پوست با دارو گیاهی نیم انجام میشه. افراد دارای پوست های حساس هم میتونن برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی، از این دارو استفاده کنن. چون این گیاه خیلی ملایمه و حساسیتی برای افراد به وجود نمیاره.

یکی از بهترین دارو های گیاهی برای پوست، نیم هست. از مهم ترین مزیت های این دارو برای پوست میتونیم به روشن کنندگی پوست، ضد قارچ بودن، رفع جوش، رفع چین و چروک، رفع التهاب و… اشاره کنیم.

سیر و خواص معجزه آسای آن

یکی از دارو های گیاهی دیگه برای جوانسازی پوست، سیر هست. جوانسازی پوست با دارو گیاهی سیر امکان پذیر هست. چون این داروی گیاهی، ضد ویروسی هست و میتونه ضد پیری هم باشه و پوست شما رو شفاف کنه و نذاره جوش روی پوست شما به وجود بیاد.

انار را به هیچ وجه دست کم نگیرید

میوه ی انار و عصاره ی اون هم میتونه برای جوانسازی پوست شما موثر باشه. انار کلی مواد معدنی و ویتامین داره به همین خاطر میتونه پوست رو شفاف و با طراوت کنه. مواد داخل انار میتونن بافت سلولی و پوست رو ترمیم کنن و به جوانسازی پوست کمک کنن. افراد برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی میتونن انار رو بخورن و یا از عصاره ی اون استفاده کنن.

زرد چوبه رفیق فابریک پوست

زردچوبه یکی از ارکان جدا نشدنی غذا های ما ایرانی هاس. این ماده برای پوست و زیبایی اون خیلی موثره. چون این ماده میتونه از پوست در مقابل فشار های هوا و آسیب های محیطی دیگه محافظت کنه. این کار باعث میشه که پوست کمتر آسیب ببینه و کمتر دچار چین و چروک بشه. جوانسازی پوست با دارو گیاهی زردچوبه انجام میشه.

جوانسازی پوست با دارو و ماسک گیاهی

جوانسازی پوست با دارو و ماسک گیاهی

داشتن پوستی زیبا و شفاف یکی از خواسته های همه ی افراد هست. چون پوست تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی افراد داره. در حال حاضر جوانسازی پوست با دارو گیاهی مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفته و افراد ترجیح میدن جوانسازی پوست با دارو گیاهی رو انجام بدن. برای این کار افراد میتونن از ماسک های گیاهی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنن. مهم ترین و بهترین ماسک ها شامل موارد زیر میشه.

ماسک چای سبز

چای سبز دارای خواص بی شماریه. یکی از مهم ترین اثرات اون جوانسازی پوست هست. افرادی که قصد جوانسازی پوست با دارو گیاهی رو دارند میتونن از ماسک چای سبز استفاده کنن. برای تهیه ی این ماسک باید چای سبز رو بعد از دم کردن با عسل مخلوط کنید و به پوست صورتتون بزنید. بعد از 15 دقیقه صورتتون رو آروم بشویید.

روش دیگه ای هم برای درست کردن ماسک با چای سبز وجود داره برای اون باید چای سبز رو دم کنین بعد از اون دو قاشق از چای سبز رو با کمی زرد چوبه و آب لیمو ترکیب کنید و روی پوست صورتتون بذارین. بعد از گذشت 20 دقیقه میتونین صورتتون رو با آب ولرم بشویید.

ماسک آووکادو

یکی از ماسک های خوب و مفید برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی، ماسک آووکادو هست. برای نتیجه ی بهتر از این ماسک میتونین اونو با عسل ترکیب کنین. برای تهیه ی این ماسک باید آووکادو رو له کنین و با عسل قاطی کنین و برای 20 دقیقه بذارین روی پوست بمونه. بعد از این زمان باید با آب ولرم پوستتون رو بشورین.

ماسک نیم یا چریش

ماسک داروی گیاهی هم میتونه عمل جوانسازی پوست انجام بده. چون این گیاه یک داروی ضد پیری شناخته شده و به راحتی میتونین اونو تهیه کنین و به پوست خود بزنید.

ماسک عصاره ی انار

ماسک انار هم میتونه برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی موثر باشه. برای درست کردن ماسک با عصاره ی انار باید اونو با روغن نارگیل و یا روغن زیتون ترکیب کنین و اونو به پوستتون ماساژ بدین. اجازه بدین این ماسک برای 15 دقیقه روی پوست صورتتون بمونه تا اثر خودشو بذاره. بعد از اون صورتتون رو با آب ولرم شست و شو بدین.

ماسک رازیانه

یکی دیگر از دارو های گیاهی که برای جوانسازی پوست مناسبه، رازیانه هست. این گیاه تاثیر شگفت انگیزی روی رفع چین و چروک ها و با طراوت کردن پوست داره. برای درست کردن ماسک جوانسازی پوست با دارو گیاهی رازیانه باید عصاره و دم کرده ی رازیانه رو بعد از خنک شدن به پوست خود بزنین. بذارید این عصاره برای 20 دقیقه روی پوست صورتتون بمونه. حتی میتونین پوست خود رو با این عصاره ماساژ بدید.

ماسک جینسینگ

جوانسازی پوست با دارو گیاهی جینسینگ به خوبی و به راحتی انجام میشه. پزشکان زیادی عقیده دارن که جوانسازی پوست با دارو گیاهی به خصوص داروی جینسینگ بسیار مناسب هست. ماسک جینسینگ میتونه افتادگی و خطوط روی صورت رو از بین ببره. علاوه بر این ها این دارو حتی میتونه جوش ها و مشکلات دیگه ی پوست رو هم از بین ببره.

ماسک گیاه دم اسب

جوانسازی پوست با دارو گیاهی دم اسب بسیار مناسب و کار سازه. به خصوص اگر این گیاه رو در وان حمام بریزین. در این صورت پوست تمام بدن شما جوان و با طراوت میشه. برای این کار باید این گیاه رو بجوشونین و بعد از اون توی وان حموم بریزین و حدود 20 تا 30 دقیقه توی اون آب بنشینین. جوانسازی پوست با دارو گیاهی دم اسب برای تمام بدن انجام میشه.

هزینه آراف فرکشنال صورت

هزینه آراف فرکشنال صورت

زمانی که سن افراد بالا میره، چین و چروک هایی روی پوست دیده میشه. این چین و چروک ها برای خانم ها بسیار آزار دهنده هست و سن اونا رو زیاد نشون میده و همچنین زیبایی شون رو کاهش میده. به همین دلیل دوست دارند که این چین و چروک ها و افتادگی پوستشون رو از بین ببرند.

برای جوانسازی پوست، خانم ها میتونن از دستگاه های مخصوص جوانسازی استفاده کنن. یکی از این دستگاه ها، دستگاه آراف فرکشنال هست که میتونه یکی از روش های پزشکی مناسب برای جوانسازی سریع باشه.

با استفاده از دستگاه آراف فرکشنال میشه لیفت و عمل جوانسازی پوست رو به خوبی انجام داد. این دستگاه میتونه برای قسمت های مختلف بدن استفاده بشه. از جمله ی اونا میتونیم به پاها، صورت، سینه، بازو و… اشاره کنیم.

از مهم ترین کاربرد های این دستگاه میتونیم به کاهش چین و چروک، از بین بردن لکه های صورت، از بین بردن جوش ها و آکنه ها و… اشاره کنیم. تمام این موارد میتونه سن افراد رو زیاد نشون بده. به همین دلیل با استفاده از این دستگاه میتونیم جوانسازی پوست رو انجام بدیم. جوانسازی پوست با دارو گیاهی و دستگاه آراف به راحتی انجام میشه.

برای تاثیرگذاری روش درمانی با این دستگاه باید تعداد جلساتی رو برای درمان به پزشک مراجعه کرد. تعداد این جلسه ها به میزان چین و چروک ها، سن فرد، رنگ پوست و… بستگی داره. بسته به نظر پزشک افراد باید بین 4 تا 7 جلسه برای درمان با دستگاه آراف کار کنن.

هر جلسه از این درمان بین 30 تا 60 دقیقه طول میکشه. بین جلسه ها هم باید حدود 3 تا 6 ماه زمان گذاشت. هزینه ی هر جلسه درمان و جوانسازی پوست با این دستگاه حدود 500 تا 900 هزار تومان هست که میزان آن هم به مهارت پزشک معالج و میزان مشکل شما بستگی داره.

تاثیر گذاری این دستگاه حتی بعد از اولین جلسه هم مشاهده میشه اما با این حال برای دیدن نتیجه ی قطعی باید تعداد جلسات لازم رو بگذرونید و بعد از اون میزان تاثیر گذاری رو ببینین. ماندگاری این درمان هم زیاده اما باز هم مدت ماندگاری اون به پوست فرد بستگی داره.

جوانسازی پوست با دارو و دمنوش گیاهی

تغذیه یکی از موثر ترین و بهترین راه ها برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی هست. دمنوش ها میتونن تاثیر مثبتی روی جوانسازی پوست داشته باشن. چون دمنوش ها میتونن موجب آبرسانی به پوست بشن و پوست رو شفاف نگه دارن. چای یکی از بهترین نوشیدنی ها برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی هستن. چون چای ها پوست رو مرطوب نگه دارن. از مهم ترین و بهترین دمنوش ها میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

چای قرمز

این چای هیچ گونه کافئینی نداره و تنها میتونه باعث رطوبت رسانی و شادابی پوست افراد بشه. دم نوش این چای میتونه در جوانسازی پوست با دارو گیاهی بسیار موثر باشه. این چای علاوه بر از بین بردن چین و چروک پوست، حتی میتونه آکنه و التهابات پوستی رو هم از بین ببره.

چای سبز

این چای میتونه از دچار شدن به سرطان پوست جلوگیری کنه. چون این چای کاتچین داره و میتونه به وسیله ی اون تمام مشکلات و التهابات پوستی رو کاهش بده. همچنین میتونه از پوست افراد در برابر پرتو ها و اشعه های مضر خورشید محافظت کنه.

کاتچین میتونه سلول های از بین رفته رو بازسازی کنه و پوست رو درواقع ترمیم کنه و نذاره پوست شل بشه و یا بیفته. نوشیدن روزانه یک لیوان دمنوش چای سبز میتونه باعث جوانسازی پوست با دارو گیاهی بشه. با توجه به استقبال مردم از این گیاه دارویی، شرکت های زیادی اونو توی محصولات آرایشی و بهداشتی هم قرار دادن. به همین استفاده ی اونا هم میتونه برای جوانسازی پوست با دارو گیاهی موثر باشه.

چای بابونه

یکی از گیاهان و دارو های پرطرفدار بین مردم، گیاه بابونه هست. از این گیاه میشه دم نوش بسیار مفیدی به دست آورد. جوانسازی پوست با دارو گیاهی بابونه به خوبی انجام میشه. چین و چروک، افتادگی پوست، التهابات پوست، جوش، آکنه و… با این دم نوش از بین میرن. مصرف روزانه و هفتگی این دم نوش میتونه در جوانسازی پوست با دارو گیاهی بسیار موثر باشه.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان