لیفت شکم بدون جراحی

لیفت شکم بدون جراحی

خانه / لیفت شکم بدون جراحی

کوچک کردن شکم بدون جراحی

آیا سعی کرده اید رژیم غذایی و ورزش کردن را برای از بین بردن چربی های سرسخت در شکم خود انجام دهید، اما هیچ نتیجه ای نداشته اید؟ در ادامه با بهترین راه لاغری که لیفت شکم بدون جراحی میباشد آشنا میشوید.

برای بسیاری از افراد، از بین بردن چربی از ناحیه معده می تواند تلاشی ناامیده کننده و بی ثمر باشد که باعث می شود آنها به دنبال گزینه های دیگر باشند. تومور های چربی و بدون نیاز به عمل جراحی یا بهبودی طولانی مدت، چربی ناخواسته را از شکم خارج میکند.

کوچک کردن پوست شکم از جمله عالی ترین روش های لاغری شکم میباشد ترکیبی از CoolSclpting برای از بین بردن چربی های ناخواسته و Ultherapy برای سفت کردن پوست، نتیجه هایی را ارائه می دهد که رژیم و ورزش همیشه قادر به دستیابی به آن نیستند.

در ادامه با لیفت شکم بدون جراحی آشنا میشوید.این روش که در لیفت بدون جراحی بسیار کاربردی است در تمامی نواحی بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

لیفت شکمی یک مداخله جراحی در نواحی میانی و پایین شکم است که در آن چربی اضافی موجود و بافت پوستی دراز کشیده می شود و ماهیچه های شکمی کشیده و تقویت می شوند، اما این روش یک درمان چاقی نیست بلکه لیفت پوست شکم بدون جراحی میباشد. افرادچربی از این عمل باید به اندازه توان وزن خود را از دست دهند.

با این عمل ظاهر شکم و شکم چربی به طرز چشمگیری بهبود می یابد، اما اسکار بسته به جراحی دائمی است. سایت های بین الملل لیفت شکم بدون جراحی اینجا لیست شده استروش های بسیاری وجود دارد که توسط جراحان پلاستیک برای بالابر شکمی استفاده می شود.

لیفت شکم بدون جراحی غیر تهاجمی می تواند همراه جراحی هایی برای اطلاح کانتو بدن ( انجام عمل زیبایی مانند لیپوساکشن و غیره ) یا برخی از عمل های دیگر کوچک کردن پوست شکم انجام شود.

بهترین روش های لیفت شکم بدون جراحی

روش CoolSculpting

لیفت پوست شکم بدون جراحی

این یک روش از بین بردن چربی است که سلول های چربی را از طریق فرآیندی به نام کرایولیپولیز از بین می برد. اپلیکاتور CoolSculpt به پوست متصل شده و به تدریج درمای سلول های چربی را کاهش می برد تا القاء آپووتوز یا مرگ سلول کنترل شده شود.

این روش بدون درد است و در هر نقطه حدود یک ساعت طول می کشد که هدف از دست دادن چربی های اضافه ی شکم است. لیپد های موجود در سلول های چربی در دمای گرمتر از بیشتر سلول ها متبلور می شوند، به این معنی که CoolScuilting سلول های چربی را به طور انحصاری منجمد می کند و بافت اطراف آن را بی ضرر می گذارد.

پس از بین رفتن سلول ها، سیستم لنفاوی طبیعی بدن آنها را طی مدت زمانی دو تا چهار ماه از بین می برد. در این روش مضراتی وجود ندارد و عوارض جانبی آن بسیار خفیف است. هر درمان با CoolScupting به طور متوسط 23 درصد از سلول های چربی را در ناحیه مورد از بین می برد. اکثر بیماران ما از چنین کاهشی راضی هستند، با این حال، برای کسانی که به دنبال نتیجه تهاجمی تری هستند، دو تا سه قرار ملاقات با پزشک معالج خود به فاصله ی زمانی یک ماه، توصیه می شود.

روش کوچک کردن پوست شکم برای کاهش چربی قابل توجهی به حساب نمی آید و در باعث کاهش وزن زیادی نمیشود. توصیه می کنیم قبل از انجام این روش، بین 10 تا 15 کیلو از وزن خود را کم کنید و بعد از این روش برای ثابت کردن وزن خود استفاده کنید.

اقدامات قبل از لیفت شکم بدون جراحی

جراحان شما در این مدت درخواست هایی از شما خواهند داشت. به خصوص اگر سیگار می کشید، باید 2 هفته قبل و 4 هفته بعد از عمل، آن را کنار بگذارید.

در این مدت نباید خیلی طولانی زیر آفتاب بمانید. اگر از ویتامین E و آسپیرین استفاده می کنید، به آنها استراحت دهید و از رژیم های غذایی سنگین قبل از عمل خودداری کنید. سرما خوردگی یا عفونت دیگر میتواند باعث به تعویق افتادن عمل شود.

رویکرد غیر حراجی برای لیفت شکم

برای کسانی که چربی کمتری برای از بین بردن دارند یا مایل به انجام نتایج چشمگیر برای گزینه  ساده تر و ارزان تر برای لیپو هستند- روشی به نام Vanquish یک قدم فراتر از غیر تهاجمی است: در این روش هرز بدن شما با تیغ جراحی تماس نخواهد داشت.

انرژی با فرکانس رادیویی ( RF) را که سلول های چربی را تا 120 درجه گرم میکند، فراهم می کند و آنها را از بین میبرد. این روش کاملا بدون درد است و می تواند یک منطقه بزرگتر از سایر دستگاه های RF را درمان کند. اگر می خواهید به جای دستگیره های عاشقانه، تمام شکم خو را از بین ببرید، از روش کوچک کردن پوست شکم استفاده کنید.

کوچک کردن شکم بدون جراحی

مراقبت های بعد از لیفت پوست شکم

ممکن است تورم و درد وجود داشته باشد که با استفاده از مسکن ها در ناحیه شکم در چند روز اول قابل کنترل باشد. زهکشی ها بعد از 1-3 روز به طور متوسط برداشته می شوند و بعد از 1-3 هفته بخیه ها برداشته می شود، البته در برخی از موارد مانند لیفت شکم بدون جراحی فقط ممکن است  کمی زخم  در جای سوزن ها و تورم را به همراه داشته باشید.

جای زخم ها به مدت 9 ماه الی 1 سال صاف و محو می شوند. حتی اگر به طور کامل از بین نرود، به راحتی می توان در زیر لباس خود پنهان کرد. روش های لیفت جرئی یا کامل شکن برای بیماران دارای ضعف یا افتادگی پوست در عضلات شکم، نتایج بسیار خوبی را ایجاد می کند. برای اکثر بیماران، با ورزش منظم و رژیم غذایی سالها می توان نتیجه عالی را حفظ کرد.

مشاوره حضوری رایگان