کرم های ضد چروک

کرم های ضد چروک

خانه / تازه های سلامت / کرم های ضد چروک
کرم ضد چروک‌ پوست
کرم ضد چروک‌

کرم ضد چروک‌ پوست

کرم‌‌های ضدچروک می‌توانند به مرطوب شدن پوست شما کمک بسیاری کنند، کافی است دوبار در طول روز صبح و شب قبل از استفاده کردن از کرم مرطوب‌کننده های خود از یک سرم آبرسانی استفاده کنید. اگر سرمی که استفاده میکنید دارای موادی مانند عصاره چای سبز، عصاره انارو  ویتامین C باشد می‌تواند تاثیر بسیار بالاتری داشته‌باشند. با این کار کلاژن سازی پوست خود را تقویت کرده اید.

کرم های لایه‌بردار

بهتر است شب‌ها هنگام خواب از یک کرم جوانسازی پوست حاوی رتینول و همچنین دوبار در هفته از یک محصول لایه‌بردار ملایم استفاده کنید،به دنبال لایه‌بردارهایی  باشید که حاوی اسید‌های میوه هستند چون آنزیم‌ها و اسید‌های میوه بسیار ملایم‌تر از گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک می باشند و می‌توانند سلول‌های مرده و زائد را از روی سطح پوست بردارند‌ و پوست را شاداب کنند.

کرم های شب

به دنبال کرمی با مواد مغذی باشید که دارای چربی‌های روان‌کننده باشد تا به طور عمقی در پوست نفوذ كند و کمبود چربی‌های طبیعی را بتواند جبران کند، همچنین باید کرم شما باید دارای مواد قوی ضدچروک مثل کلاژن،آنتی اکسیدان‌ها، رتینول و… باشد. مثلا کرم‌های رتینول فرآیند پوسته‌ریزی را طبیعی می‌کنند و تا حد زیادی باعث ایجاد کلاژن در پوست می‌شوند.

درباره پوست بیشتر بدانید: اساس مراقبت از پوست

پاک‌کننده ها

به دنبال پاک‌کننده‌ای غیرصابونی و کرمی شکل باشید. پاک‌کننده‌های فومی شکل معمولا پوست را خشک می‌کنند. بنابراین زمان خرید حتما به برچسب روی پاک‌کننده توجه کنید تا مطمئن بشوید که در آن لوسیون‌ نرم‌کننده و اسیدهای چرب موجود باشد تا بتواند خاصیت حفاظتی پوست شما را هم تقویت کند.

غافل نباشید: صابون از بین بردن جای جوش

مرطوب‌کننده ها و ضد آفتاب ها

همیشه به دنبال کرمی باشید که در آن موادی مثل شی‌باتر، روغن نارگیل یا روغن جوجوبا ، آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین E و… موجود باشد، این گونه مواد به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک بسیاری می‌کنند و از طرفی هم پوست را خیلی چرب نمی‌کنند تا در آرایش شما مشکلی به وجود آید.

مطالب مرتبط: درمان جوش صورت بعد از اصلاح

کرم های دور چشم

پوست دور چشم خشک‌ترین و حساس ترین قسمت از پوست صورت شماست. پس شما باید حتما دوبار در روز صبح و شب با استفاده از یک کرم نرم کننده دور چشم این ناحیه را آبرسانی کنید ،بهتر است کرم شما حاوی موادی چون گلیسیرین باشد تا از ایجاد خطوط ریز در اطراف چشم‌ها بتواند جلوگیری کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان