زیبایی بینی رایگان و در منزل

زیبایی بینی رایگان و در منزل

خانه / تازه های سلامت / زیبایی بینی رایگان و در منزل

برای داشتن چهره‌ای زیبا و متناسب نیاز به از بین بردن قوز بینی است. با توجه به اینکه بینی در مرکز صورت جلب‌توجه بسیاری دارد، برای داشتن چهره‌ای زیبا و دل‌نشین به بینی بدون نقص نیاز است. از بین بردن قوز بینی و بالا بردن نوک بینی از روش‌های زیباتر کردن چهره و بالا رفتن جذابیت آن است. بالا بردن نوک بینی در خانه و از بین بردن قوز بینی به روش خانگی امکان‌پذیر است. با توجه به پیشرفت علم پزشکی در رشته زیبایی و جراحی پلاستیک، افراد می‌توانند برای فرم دهی بینی و داشتن چهره‌ای زیبا راه‌های زیادی را برگزینند. روش‌های متعددی برای بالا بردن نوک بینی یا از بین بردن قوز بینی و به طور کلی فرم دهی بینی در علم پزشکی وجود دارد. جراحی پلاستیک، لیفت با نخ بینی، تزریق بوتاکس و ژل و بسیاری راه‌های دیگر برای فرم دهی بینی، رفع افتادگی بینی و از بین بردن قوز بینی وجود دارد.

از بین بردن قوز بینی
از بین بردن قوز بینی در خانه

رفع نقایص بینی

به طور کلی با رفع نقایص بینی می‌توان چهره‌ای جوان‌تر و متناسب با سایر اعضای صورت داشت. از بین بردن قوز بینی با آرایش نیز برای یک شب میهمانی یا مراسم خاصی امکان‌پذیر است. روش‌های آرایشی برای از بردن قوز بینی یا بالا بردن نوک بینی در مطالب مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است. بالا بردن نوک بینی در خانه و از بین بردن قوز بینی به روش خانگی از روش‌های بدون درد، بدون جراحی، بدون بیهوشی و به طور کلی بدون عوارض جانبی می‌باشد. اگر راهکارهای سنتی برای بالا بردن نوک بینی در خانه و از بین بردن قوز بینی به روش خانگی به طور مداوم و با صبر و حوصله انجام گیرد، علاوه بر فرم دهی بینی به کند شدن روند پیری چهره نیز کمک می‌نماید. همه افراد شکل ظاهری متفاوتی در چهره و بینی خود دارند و لزوماً همه از تناسب چهره خود راضی نیستند. راهکارهای در منزل، ورزش‌ها و تمرین‌ها می‌تواند به بالا بردن نوک بینی و از بین بردن قوز بینی کمک شایانی کند. برای رفع افتادگی بینی میتوانید به کلینیک آرمان الهیه نیز مراجعه کنید. از بین بردن قوز بینی با ماساژ نیز از جمله روش های متداول از بین بردن قوز بینی میباشد.

بالا بردن نوک بینی در خانه

برای بالا بردن نوک بینی در خانه روش‌های متعددی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها پرداخته می‌شود. بالا بردن نوک بینی باعث می‌شود سن فرد بالاتر از سن واقعی نشان داده نشود. افزایش سن باعث ضعف در تمامی بخش‌های بدن ازجمله بینی می‌شود که افتادگی بینی را در پی دارد. برای دانستن چگونگی رفع قوز بینی این مقاله را مشاهده کنید.

یکی از راه‌های بالا بردن نوک بینی در خانه این است که هر زمان در زور که توانستید با انگشت اشاره نوک بینی خود را به سمت بالا فشار دهید. این فشار نباید به میزانی باشد که شما را آزار دهد. فشار سر بینی به طور مداوم باعث بالا بردن نوک بینی در خانه و بدون درد و خونریزی می‌شود.

یکی دیگر از راهکارهایی بالا بردن نوک بینی در خانه را در پی دارد این است که بتوانید با ثابت نگاه‌داشتن تمامی بخش‌ها و عضلات صورت فقط بینی خود را بچرخانید . این تمرین اگر به طور مداوم صورت گیرد علاوه بر فرم دهی بینی به سفت شدن عضلات آن نیز کمک می‌نماید. روش های از بین بردن قوز بینی در این مقاله نشوته شده است.

بالا بردن نوک بینی در خانه
فرمدهی بینی

سعی کنید برای بالا بردن نوک بینی در خانه بیست مرتبه در زوی بخندید و در هنگام خنده دو طرف بینی خود را با دو انگشت بکشید تا احساس کشش در صورت ایجاد شود.

با توجه به اینکه سر بینی از بافتی نرم تشکیل شده است پس می‌توان به آن فرم دلخواه را با تمرین و تکرار داد. مقداری پودر زنجبیل را با آب مخلوط نموده و برای بالا بردن نوک بینی در خانه این ماده را روی بینی ماساژ دهید و بعد از پانزده دقیقه ماساژ بشویید. بعد از گذشت دو هفته شاهد تغییرات شگفت‌انگیز در فرم بینی خود خواهید بود. با توجه به اینکه این ماده سوزش به همراه دارد، پس برای بالا بردن نوک بینی در خانه و از بین بردن قوز بینی به روش خانگی سعی در تحمل سوزش مخلوط زنجبیل داشته باشید. در بسیاری از افراد قوز بینی از افتادگی نوک بینی به وجود می‌آید. پس در نظر داشته باشید بالا بردن نوک بینی در خانه می‌تواند از بین بردن قوز بینی به روش خانگی را نیز به همراه داشته باشد. بهبود قوز بینی با آرایش در این مقاله گردآوری شده است.

از بین بردن قوز بینی به روش خانگی

از بین بردن قوز بینی به روش خانگی نیز تا حدی امکان‌پذیر است. از بین بردن قوز بینی باعث می‌شود تا چهره از حالت زمختی و عبوس بودن دربیاید. رفع قوز بینی با ماساژ نیز در این مقاله نوشته شده است.

یکی از کارهایی که برای از بین بردن قوز بینی به روش خانگی وجود دارد این است که بینی خود را در طول روز بخور گرم دهید و در طول بخور ماساژ دهید. این روش بالا بردن نوک بینی در خانه، فرم دهی سر بینی‌های گوشتی و از بین بردن قوز بینی به روش خانگی را به دنبال خواهد داشت. بعد از بخور برای از بین بردن قوز بینی به روش خانگی حتماً صورت خود را با آب سرد بشویید. برای دانستن رفع قوز بینی استخوانی این مقاله را بخوانید.

به طور کلی یخ باعث انقباض و کوچک شدن هر بخش از بافت بدن می‌شود. برای از بین بردن قوز بینی به روش خانگی نیز می‌توانید مقداری یخ را در کیسه‌ای قرار داده و به طور یکنواخت در زمان 10 دقیقه بر روی بینی به حالت دورانی بچرخانید. این کار نیز می‌تواند به فرم دهی بینی کمک کرده و از بین بردن قوز بینی به روش خانگی را در طول زمان در پی داشته باشد. تزریق ژل و بوتاکس روش پرطرفدار زیبایی است.

از بین بردن قوز بینی با ماساژ
از بین بردن قوز بینی با آرایش
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان