فیلر بینی استخوانی

فیلر بینی استخوانی

خانه / تازه های سلامت / فیلر بینی استخوانی

بسیاری از کسانی که بینی استخوانی دارند میتونن از روش زیبایی فیلر بینی استخوانی استفاده کنند تا زیبایی بیشتری رو از این طریق به دست بیارن. این روش هم مانند بسیاری از روش های زیبایی امروزه طرفداران زیادی رو جذب خود کرده و افراد از این روش زیبایی برای اینکه استخوان بینی خود رو به حالت زیباتری دربیارن استفاده میکنن. اینکه برخی از افراد بینی استخوانی و عقابی دارند یک واقعیت هست که باید با اون آشنایی کاملی داشته باشید. و بتوانید روش های از بین بردن اون رو بشناسید و فیلر بینی استخوانی یکی از این روش ها به شمار میره که در ادامه توضیحات بیشتری رو در این مورد بیان خواهیم کرد تا اطلاعات شما هم بیشتر بشه.

فیلر بینی استخوانی برای رفع استخوان بینی

فیلر بینی استخوانی برای رفع استخوان بینی

 پیش از اینکه شما از روش فیلر بینی استخوانی برای از بین بردن استخوان بینی خود اقدام کنید باید آمادگی های لازم برای این کار به صورت کامل انجام بشه و این آمادگی ها بدون شک به وسیله پزشک روی بینی شما انجام میشه.

پزشک برای اینکه شما رو آرام کنه یک آرام بخش به شما تزریق میکنه تا استرس شما رو به طور کلی از بین ببره، در واقع شما با این آرام بخش در حین جراحی هیچ احساسی نخواهید داشت و خوابتون میبره. بعد از اون پزشک یک مسکن بسیار قوی رو به صورت موضعی به شما تزریق میکنه تا سلول های عصبی شما رو درگیر کرده و شما هیچ احساسی در حین جراحی و تزریق فیلر بینی نداشته باشید.

در واقع باید بدونید این روش ها و اقدامات پزشک بسیار ضروری هست و پزشکی که در زمینه تزریق فیلر تخصص داره به طور کامل این روش ها رو پیگیری میکنه.

درخواست مشاوره برای تزریق فیلر به بینی استخوانی در کلینیک آرمان الهیه

برای مشاوره و انجام تزریق فیلر به بینی استخوانی تنها کافیست فرم زیر را ارسال کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

فرم ثبت درخواست مشاوره

مشاوره قبل از فیلر بینی استخوانی و عقابی

شما باید برای فیلر بینی استخوانی در ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید. تا از این طریق پزشک تمامی زوایای جراحی بینی شما رو مورد بررسی قرار بده و در مورد نحوه اجرای تزریق خود هم با توجه به بینی شما داشتن بیشتری به دست آورد. از جمله مهمترین نکاتی که در جلسه مشاوره پزشک اونا رو به خوبی مورد بررسی قرار میده، راه های هوایی داخلی بینی، بافت پوست شما، انعطاف پذیری که در غضروف های بینی شما وجود داره هست.

برخی از پوست هایی که چربی زیادی داره، به طور معمول نتایج اولیه رو در جراحی پنهان میکنه، به همین دلیل در برخی از موارد پزشک به این دسته از افراد فیلر بینی استخوانی رو توصیه نمیکنه، چرا که جراحی امکان داره برای اونا سودی نداشته باشد و به طور کامل زیر پوست اونا پنهان بشه.

به طور کلی شما در هر وضعیت و حالتی که باشید. باید برای جراحی بینی خود از طریق تزریق فیلر با پزشک مشورت کنید تا پزشک بعد از بررسی های لازم عمل شما رو انجام بده.

مطالب مرتبط: فیلر بینی گوشتی | تبدیل بینی گوشتی به بینی قلمی

بعد از جراحی فیلر بینی استخوانی و قوزدار چه اتفاقی میوفته

بدون شک شما بعد از اینکه فیلر بینی استخوانی خود رو انجام میدید باید مراقبت هایی رو انجام بدید و پزشک در این مورد به خوبی تمامی نکات رو برای شما بیان میکنه تا شما با اطلاعات بیشتری این نکات رو رعایت کنید و نتیجه رضایت بخشی رو از فیلر بینی خود دریافت کنید. از جمله مهمترین اتفاقاتی که بعد از فیلر بینی استخوانی رخ میده و شما باید اونا رو جدی بگیرید عبارت هست از :

1. امکان داره شما تا چند هفته در بینی خود احساس درد و یا ناراحتی نداشته باشید. برخی از افراد این احساس رو دارند که بینی اونا گرفته ات و یا چیزی در بینی اونا گیر کرده.

2. بعد از اینکه فیلر بینی استخوانی شما انجام میشه یک روز بعد مرخص میشوید، اما باید به خوبی بدونید که یک هفته زمان میبره تا دوره بهبودی شما به صورت کامل انجام بشه، دقت داشته باشید. که شما بعد از انجام این جراحی امکان داره که دچار بدخلقی شوید که این امر هم یک امر طبیعی به شمار میره.

بعد از جراحی فیلر بینی استخوانی و قوزدار چه اتفاقی میوفته

3. در روزهای اولی که شما فیلر بینی استخوانی رو انجام داده اید امکان داره که دچار خونریزی شوید و این امر بسیار طبیعی هست و برای بسیاری از بیماران این اتفاق رخ میده.

4. بعد از جراحی بینی شما امکان داره دچار ناراحتی و درد بشه ه بعد از دو هفته به طور کلی از بین میره.

5. سردردهای مبهم از دیگر اتفاقاتی هست که شما بعد از فیلر بینی استخوانی شاید دچار اون شوید که این دردها چندان حاد نیست و سریع درمان میشه. اگه شما دردهای خود رو بعد از دو هفته هنوز هم داشتید میتونید به پزشک مراجعه کنید تا در مورد اونا تصمیم گیری کنه و بینی شما رو مورد بررسی قرار بده.

سوالات متداول: قیمت فیلر بینی و تمام نکاتی که باید درباره هزینه تزریق ژل بدانید

شبیه سازی شکل بینی قبل و پیش از فیلر بینی استخوانی، عقابی و قوزدار

بسیاری از کسانی که میخواهند از روش فیلر بینی استخوانی برای از بین بردن بینی استخوانی خود استفاده کنند، مایل هستند که بدانند بینی شون به په شکلی در میآید و آیا بینی اونا زیبا میشه و یا نمیشه.

پزشک که برای شا این جراحی رو انجام میده از تمامی زوایای صورت شما عکس میگیره و اون عکس ها رو در نرم افزاری که مخصوصه وارد میکنه، بعد از اون بینی شما رو با توجه به محاسبه نرم افزارها که بعد از جراحی چه شکلی میشه به شما نشون میده. از این طریق شما میتونید به خوبی متوجه شوید که بینی تون بعد از فیلر بینی استخوانی چه شکلی میشه.

با این وجود شما میتونید به خوبی پزشک متخصص خود رو انتخاب کنید و جراحی بینی و یا حتی فیلر بینی استخوانی خود رو به دست او بسپارید. البته یکی از نکاتی که در این میان بسیار مهمه و باید بهش توجه داشته باشید. اینه که پزشک به شما خواهد گفت این محاسبه کامپیوتریه و شاید بینی شما از این محاسبه بسیار زیباتر بشه و شاید این بینی نباشد، ولی تا حدودی شبیه بهش میشه.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان