پیکر تراشی بدون جراحی

پیکر تراشی بدون جراحی

خانه / تازه های سلامت / پیکر تراشی بدون جراحی

تغییر سبک زندگی، مصرف غذاهای چرب و پرقند، عدم فعالیت بدنی کافی و خواب نامطلوب در جوامع امروزی باعث شده است که بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان از فرم بدن خود راضی نباشند. داشتن یک اندام ایده آل و پوشیدن لباس های سایز کوچک، آرزوی افرادی است که از چاقی رنج می برند. بسیاری از این افراد یا زمان کافی برای ورزش ندارند و یا با وجود ورزش و رژیم غذایی سخت، نتوانسته اند چربی های بخشی از اندام خود را از بین ببرند. علم پزشکی نوین به کمک این افراد آمده است و دستگاه هایی را ابداع کرده است که چربی های موضعی را بدون جراحی و خونریزی از بین می برند. بخش پیکرتراشی بدون جراحی کلینیک تخصصی آرمان الهیه مجهز به بهترین و معتبرترین دستگاه های روز دنیا است و با ارائه برنامه غذایی طبق آخرین استانداردها و مطابق شرایط بدنی هر فرد، در کنار شما زیباجویان عزیز هستیم تا نه تنها به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید بلکه سلامت بدنی خودرا افزایش دهید و همیشه جوان و خوش اندام باشید.

پیشنهاد مطالعه: رفع نواقص بینی بدون جراحی

پیکرتراشی بدون جراحی

مسیر پیکر تراشی بدون جراحی با دستگاه های لاغری

  1. مشاوره اولیه: در اولین قدم برای استفاده از دستگاه های لاغری کارشناس درباره نوع سبک زندگی (مانند رژیم غذایی، میزان و نوع فعالیت و …) شما سوال های میکند سپس مطابق آنها و میزان حجم و نوع چربی در هر ناحیه بهترین مسیر برای رسیدن به تناسب اندام (رژیم غذایی مناسب، میزان فعالیت و بهترین دستگاه) را برای شما مشخص میکند.

 

  1. آنالیزر و ارزیابی بدن: در قدم دوم از دستگاه این بادی جهت تشخیص میزان چربی زیر پوستی و احشایی و همانطور میزان عضلات و دیگر ترکیبات بدن کمک میگیریم.
  2. آنالیز بدن معمولا در اولین جلسه، بین جلسات و آخرین جلسه جهت تعیین میزان کم شدن چربی، عضلات و آب بدن انجام میشود.

 

  1. سایزگیری و ثبت عکس قبل و بعد: معمولا جهت تشخیص و متوجه شدن از میزان تغییرات در قبل و بعد جلسات بهتر است تا سایز و عکس خودرا ثبت کنید.

 

  1. انجام کار: استفاده از دستگاه یا دستگاه هایی که به شما توصیه شده و مطابق جدول داده شده، انجام می شود.

 

چگونه بهترین نتیجه را از دستگاه پیکرتراشی(لاغری) داشته باشیم؟

کلینیک آرمان الهیه مجهز به بهترین و معتبرترین دستگاه های پیکرتراشی بدون جراحی (مانند اسکالپشور، رداستیم، شاک ویو، کویتیشن، آراف ترماژ، کرایو لیپولیزر و…) بوده و نتایج بسیار خوبی در مسیر به دست آورده است اما با توجه به تفاوت در نوع عملکرد این دستگاه ها و اثر مستقیم سبک زندگی شما در میزان کاهش سایز توصیه می شود که اگر بدنبال نتیجه ای عالی هستید موارد زیر را رعایت کنید.

  1. استفاده از پکیج های مناسب هر ناحیه طبق جدول داده شده در روز مشاوره
  2. ورزش و فعالیت بدنی توصیه شده
  3. اصلاح عادتهای غذایی و پیروی از برنامه غذایی داده شده
  4. پیگیری مداوم و منظم مراجعه کردن

چرا از دستگاه لاغری نتیجه خوبی نگرفتم؟

لاغری با دستگاه برای چه افرادی مناسب است؟

این سوالی است که اکثر خانوم ها و آقایان که مشکل اضافه سایز دارند بعد از شناخت دستگاه ها می پرسند. قبل انجام هر روشی اول باید توجه کنیم که کدام یک از دستگاه ها برای ما مناسب است و آیا خطری برای سلامتی ما دارد یا خیر؟ به صورت کلی می توان گفت دستگاه های لاغری و پیکرتراشی بدون جراحی در افرادی که مشخصات زیر را دارند موثرتر است.  

اگر دچار چاقی مفرط و  BMI بالای 30 هستید با مشورت پزشک متخصص میتوانید از سایر روش های جراحی پیکرتراشی مانند جراحی کمک بگیرید.  

رژیم غذایی اولین اصل در لاغری و تناسب اندام است و اگر نتوانید برنامه غذایی مناسب داشته باشید ممکن است دستگاه های پیکرتراشی تاثیر چشمگیری نداشته باشید.  

فعالیت بدنی مناسب باعث می شود تا متابولیسم بدن شما بالا رود و نتایج بسیار بهتری در کاهش وزن و سایز بدست آورید.  

از آنجایی که برنامه ارائه شده برای هر زیباجو با توجه به شرایط بدنی او آماده میشود اگر مطابق آن پیگیری نشود و جلسات به تعویق بیافتد شما به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.  

 

تفاوت کاهش سایز و کاهش وزن

لاغری موضعی با دستگاه، چربی های اضافه و بافتهای سلولیتی قسمتی از بدن را هدف می گیرد و با از بین بردن آنها، فرد شاهد لاغر شدن و کاهش چربی آن ناحیه بدنش می شود. ترازو هر چیزی که مربوط به بدن باشد را وزن می کند: عضلات، چربی ها، آب، استخوان ها و… و کاهش وزن تنها مربوط به چربی سوزی و لاغری نیست. اما کاهش سایز بر اساس آب شدن چربی های اضافه و زودتر از کاهش وزن اتفاق می افتد. میشه گفت کاهش سایز همان لاغر شدن و باریک شدن است که کاری به عدد ترازو ندارد و منجر به تناسب اندام می شود. از آنجایی که دستگاه های لاغری مستقیما برروی بافت چربی اثر می گذارند تنها منجر به کاهش سایز می شوند و کاهش وزن با انجام ورزش و رژیم ممکن است.

پیشنهاد مطالعه: موثرترین روش درمان افتادگی پوست صورت

عوارض روش پیکرتراشی بدون جراحی

عوارض دستگاه های لاغری

شاید به جرات بتوان گفت استفاده از دستگاه های لاغری هیچگونه عوارضی ندارند مگر این که فرد گزینه مناسبی برای استفاده از دستگاه نباشد (مثلا کسی که مبتلا به کبد چرب گرید 2 به بالا است نباید از دستگاه کویتیشن استفاده کند) و یا طبق برنامه و به شکل اصولی از دستگاه استفاده نشود و یا دستگاه مورد استفاده دارای استانداردهای لازم نباشد. البته ممکن است با توجه به نوع پوست زیباجو و نوع دستگاه، ناحیه تحت درمان دچار قرمزی و التهاب شود که پس از نیم ساعت از بین خواهد رفت.

چه کسانی نباید برای لاغری از دستگاه کمک بگیرند؟

اگر چه دستگاه های لاغری بسیار ایمن هستند و حتی ممکن است در درمان برخی بیماری ها موثر باشند اما ممکن است روش پیکر تراشی بدون جراحی برای برخی افراد مضر باشد. مانند:

مزایای پیکرتراشی با دستگاه

تجربه پیکر تراشی بدون جراحی در کلینیک آرمان الهیه

اگر روش پیکر تراشی بدون جراحی نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

مراقبت های بعد از پیکرتراشی بدون جراحی

رعایت نکات زیر با توجه به نوع دستگاه به شما کمک میکند به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.  

پس از انجام دستگاه های پیکرتراشی با توجه به نوع آن، به شما ماساژهایی آموزش داده می شود که در خانه انجام دهید.  

برای بالا بردن نتیجه کاهش سایز، هرچقدر بیشتر آب بنوشید کاهش سایز بهتری خواهید داشت از همین رو توصیه می شود آب فراوان بنوشید تا هم سلامت خود را حفظ کنید و هم روند دفع چربی هارا آسان تر کنید.  

گاهی برخی مراجعین تصور می کنند دستگاه های لاغری و پیکرتراشی به تنهائی می توانند سلول های چربی را خالی کنند  و نیازی به کنترل غذا نیست. اگر شما بیشتر از نیاز روزانه خود کالری دریافت کنید این مقدار چربی (کالری) اضافه می تواند در همان سلول هایی که دستگاه خالی کرده ذخیره شود و شما تغییر سایزی حس نکنید.  

داشتن پیاده روی بعد دستگاه پیکرتراشی بدون جراحی بسیار مهم است و باعث تسریع حذف چربی های اضافه می شود. حتی در برخی دستگاه های پیکرتراشی مانند اسکالپشور یا کرایولیپولیز که کلا سلول چربی را از بین میبرند و جایی برای برگشت ندارد، کالری اضافی را که در روز دریافت می کنید از بدن شما دور ریخته نمی شود. این دریافت کالری اضافی در سایر سلول های چربی ذخیره می شود و آنهارا بزرگتر می کند. پس زمانی که تصمیم دارید با کمک روش غیرتهاجمی و دستگاه های پیکرتراشی به تناسب اندام برسید، روش صحیح لذت بردن از غذا خوردن و میزان فعالیت مناسب را یاد می گیرید و برای اینکه همیشه جوان، سالم و خوش اندام باشید، از آموخته های خود در زندگی کمک خواهید گرفت.  

 

پکیج های لاغری آرمان الهیه

برخی افراد به صورت یکنواخت چاق هستند به این معنی که سلول های چربی در تمام بخش های بدن تجمع پیدا کرده اند و مانند لایه ای محافظ دور تا دور بدن را فرا گرفته اند. اما چاقی همیشه به این شکل نیست و ممکن است در برخی افراد، چاقی موضعی باشد و تنها در یک یا نهایتا چند ناحیه بدن با تجمع بیش از حد چربی مواجه باشند. از آنجایی که بدن هرفردی فیزیولوژی خاص خود را دارد و نوع چربی در هر ناحیه متفاوت است، انتخاب نوع و تعداد دستگاه ها و جلسات میتواند متفاوت باشد. پکیج یا بسته پیکرتراشی بدون جراحی در اصل به معنای مشخص کردن تعداد دستگاه ها و جلسات لازم و فاصله ی بین جلسات، براساس میزان و نوع چربی هر ناحیه و حتی میزان شلی بافت میباشد. در ادامه چند پکیج پیشنهادی در بخش لاغری کلینیک آرمان الهیه را به شما معرفی خواهیم کرد.  

حفره شکمی حاوی مهمترین ارگان های بدن و سیستم گوارشی است. تجمع چربی در این حفره علاوه بر زیر پوست میتواند در ناحیه بین روده ها، داخل یا دور کبد و … باشد. زمانی که بافت چربی در اطراف ارگان های گوارشی قرار بگیرند مانع از عملکرد درست آن ها می شوند که به آن چربی احشایی گفته میشود. در واقع بدترین نوع چربی، چربی شکم و پهلو(چه موضعی و چه احشایی) است که سلامت ارگان های گوارشی مانند روده و معده و کبد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. پیشنهاد ما برای آب کردن چربی شکم و پهلو و حفظ سلامت و تناسب اندام: پکیج شماره 1 (بهترین پیشنهاد)

پکیج شماره 2

 

خانم‌های زیادی با مشکلِ جمع‌شدنِ چربی زیر کتف و سوتین لاین مواجه هستند و قصد آب کردن این چربی‌ها را دارند و گاهی اوقات علاوه بر تجمع چربی، شلی بافت نیز دیده میشود. البته چربی زیر کتف می‌تواند در افراد با هر جنسیتی به وجود آید اما در زنان شایع‌تر از مردان است. جهت از بین بردن چربی سوتین لاین و سفت کردن پوست پکیج زیر را به شما معرفی میکنیم: پکیج شماره 3 (مناسب لاغری و رفع شلی پوست)

پیکرتراشی بدون جراحی مخصوص ناحیه زیر بغل

انباشته شدن چربی و مواد زائد به شکل گلوله یا برجستگی های کوچک در زیر پوست را سلولیت می گویند که ظاهری شبیه به پوست پرتقال بر روی بدن ایجاد می کند. سلولیت اغلب در نواحی ران، باسن، لگن، شکم، قسمت پایین کمر، قسمت های پشت و داخل بازوها، قسمت های داخلی زانو، بالای کمر، زیر شانه ها و مچ پا ایجاد می شود. اغلب افراد حتی با ورزش هم نمیتوانند سلولیتهای پا را از بین ببرند و حتی ممکن است با داشتن اندامی زیبا، تجمع سلولیت در پاها دیده شود. اگر میخواهید در زمانی کوتاه و به راحتی سلولیت های خودرا از بین ببرید این پکیج مناسب شما است: پکیج شماره 4 (مناسب رفع سلولیت)

 

گاهی ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی براثر کیست تخمدان، یائسگی و … که در خانم ها ایجاد میشود و یا مصرف داروهای هورمونی، غذاهای چرب و فست فود و عدم تحرک، در ناحیه ران و یا بازوها، سلولیت ها تجمع یابند. سلولیت ها حتی با وجود رژیم و ورزش در برخی نواحی مانند ران و بازوها ماندگار میشوند؛ معمولا شلی پوست و سلولیت باهم دیده میشوند که پیشنهاد ما برای این افراد پکیج زیر خواهد بود: پکیج شماره 5 (مناسب رفع سلولیت و شلی پوست)

 

هزینه  پکیج های لاغری کلینیک آرمان الهیه

از آنجایی که انتخاب هر پکیج به میزان و نوع چربی، ناحیه مورد درمان و… بستگی دارد و ممکن است نوع دستگاه و تعداد جلسات تغییر کنند، هزینه ها متغیر است به همین دلیل باید مشاوره حضوری با کارشناس و تشخیص ترکیبات بدنی انجام شود تا بهترین پکیج به شما پیشنهاد شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان