خواص امواج رادیوفرکونسی برای پوست

خواص امواج رادیوفرکونسی برای پوست

خانه / تازه های سلامت / خواص امواج رادیوفرکونسی برای پوست
RF فرکشنال
RF فرکشنال

امروزه از امواج رادیویی  فقط به عنوان صدا استفاده نمی شود! بلکه سیستم ها و امواج رادیوفرکانسی (Radio Frequency) با پیشرفت روز افزون خود در زمینه های متفاوت پزشکی کاربرد زیادی دارد.

باید گفت سیستم های رادیوفرکانسی مدرن، امکان انجام کارهای زیبایی پوست را به صورت سرپایی و راحت، بدون درد و خونریزی و بدون جای زخم در کوتاه‌ترین زمان جوانسازی صورت را انجام می دهد و همچنین به خاطر هزینه های مقرون به صرفه این دستگاه ها نسبت به عمل های سنگین طیف وسیعی طرفدار دارد.

RF فرکشنال و جوانسازی پوست:

رادیوفرکانسی از متدهای جدید جوانسازی پوست صورت است. پس از انجام فرکشنال فرد مراجعه کننده  هیچ دوره نقاهتی ندارد و برای همه نوع پوستی قابل انجام می باشد.

امروزه  روش های نوینی برای درمان چین و چروک وجود دارد.

در رادیوفرکانسی که از راه ایجاد حرارت در لایه درم (لایه میانی پوست)، نتیجه دلخواه حاصل می شود، میزان حرارتی مناسب به بافت‌های پیوندی و عمیق لایه درم می رسد، این در حالی است که این حرارت در لایه اپیدرم پراکنده و کم است و امکان ترمیم سریع لایه اپیدرم وجود دارد.

در انواع پیشرفته، جریان متغیری از گرما به لایه درم می رسد.

سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) هم انجام  روش جوانسازی پوست از طریق امواج رادیوفرکانسی را مورد تائید قرار میدهد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان