زاویه دار کردن صورت

زاویه دار کردن صورت

خانه / تازه های سلامت / زاویه دار کردن صورت

در زمینه زیبایی موضوعی که امروزه بسیار پر طرفدار است زاویه دار کردن صورت است.

زاویه دار کردن صورت به این معنی است که اگر صورت گرد و توپری دارید و فک پایین شما کاملا گرد است می توانید با تکنیک هایی توسط پزشکان زیبایی این بی حالتی صورت را از بین برد و صورتی زیبا و تاثیرگذار ایجاد کرد.

پزشکان زیبایی برای زاویه سازی صورت معمولا از اصطلاح تبدیل صورت U شکل به V شکل استفاده می کنند. البته این نکته بسیار پر اهمیت است که زاویه صورت باید در حد نرمال باشد و انجام کارهای زیبایی برای خانم ها و آقایان بسته به فرم اصلی صورت هر فرد متفاوت است.

معمولا افراد چاق و دارای غبغب صورت گرد و بدون حالتی نیز دارند که با مراجعه به یک پزشک زیبایی متبحر هم می توانند از شر غبغب آویزان خود راحت شوند و هم صورت خوش فرم تری داشته باشند. برای اطلاع بیشتر در این زمینه مقاله ی دستگاه رفع غبغب و مشخصات آن را مطالعه کنید.

فرمول اصلی زاویه سازی صورت یا مادلینگ صورت با افزایش حجم در قسمت های لاغر صورت و کاهش حجم در قسمت های حجیم صورت می باشد.

زاویه دار کردن صورت به روش ها و تکنیک های متفاوتی قابل انجام است اما ترکیب چند روش اکثرا جوابدهی بهتری دارد . از جمله کارهایی که برای این مورد  انجام می شود:

تزریق چربی:

اگر علت بی زاویه بودن صورت کمبود نسج نرم باشد می توان این کمبود را با نسج طبیعی جایگذین کرد. عمل تزریق چربی بدون بی هوشی با بی حسی موضعی انجام می شود و بعد از آن دوره نقاهتی نیز ندارید. تزریق چربی برای صورت های لاغر بسیار مناسب است.

تزریق ژل:

ژل هایی که امروزه در کلینیک های پوست و زیبایی استفاده می شود دارای برندهای متعدد با هزینه های جزئی تا بسیار بالا هستند. نکته ای که در مورد ژل ها هیالورونیک اسید باید مد نظر داشت این است که حتما ژلی که تزریق می کنیم از نوع ژل های هیالورونیک اسید باشد.

(هیالورونیک اسد ماده ای است که به صورت طبیعی در پوس ما وجود دارد که رفته رفته با افزایش سن مقدار آن کاهش می یابد و کاهش این ماده سبب تحلیل رفتن صورت می شود.

تزریق ژل های هیالورونیک اسید این کمبود را جبران می کند و علاوه بر زاویه سازی صورت از ژل ها می توان در جهت از بین بردن خط خنده، درمان گودی زیر چشم، پر کردن خطوط اخم عمیق و … نیز استفاده کرد. تزریق ژل برای زاویه سازی صورت به افرادی که جوابدهی سریع و بدون دوره نقاهت نیاز دارند توصیه می شود.

لیفت با نخ :

نخ های لیفتینگ با انواع مختلف آن علاوه بر لیفت صورت و رفع افتادگی های موجود صورت در جهت زاویه سازی صورت نیز قابل استفاده هستند.

زاویه سازی صورت به تکنیک اختصاصی کلینیک آرمان الهیه با ترکیب لیفت با نخ و تزریق ژل انجام می شود.

هایفوتراپی:

هایفوتراپی با سفت کردن پوست و بالا بردن آن سبب زاویه دار کردن صورت می شود. البته انجام هایفو حدودا دو ماه بعد از لیفت با نخ تاثیر بیش تری دارد و انجام به تنهایی آن در زاویه دار کردن صورت تاثیری در حدود 25 درصد دارد.

نکته

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان