حرکات ورزشی صورت برای درمان چین و چروک

حرکات ورزشی صورت برای درمان چین و چروک

خانه / تازه های سلامت / حرکات ورزشی صورت برای درمان چین و چروک

جستجو برای پیدا کردن راهی برای درمان یا حتی پیشگیری از چروک های صورت کار روزمره خیلی از خانم ها و بعضی از آقایان  شده است. قبلا در رابطه با درمان های کلینیکال پیشگیری و درمان چروک های صورت خیلی صحبت شده و انواع دستگاه هایی که سبب کلاژن سازی در پوست می شود را خدمت شما معرفی کردیم .

اما در بحث امروز قصد داریم در رابطه با ورزش هایی که به پیشگیری از چروک و جوانسازی پوست و بدن شما کمک می کند صحبت کنیم.بله درست است حتی پوس هم نیاز به ورزش داردو ماساژ پوست می تواند خون رسانی به پوست را افزایش دهد این افزایش خون رسانی به پیشگیری از چروک و  جوانسازی پوست شما کمک بزرگی می کند.شما می توانید با انجام چند حرکت ساده در روز این کار را انجام دهید .

برخی از این حرکات ورزشی:

با انجام روزانه و در چند مرحله این تمرین ها در کنار انجام RF فرکشنال ، میکرودرم، می توانید از افزایش چروک های صورت پیشگیری کند و حتی در مواردی چروک های موجود را درمان کند.

پس این موارد را فراموش نکنید و این را در نظر داشته باشید که پوست هم مانند همه ی اعضای بدن نیاز به ورزش دارد.

برای ماساژ پوست از پیشانی خود شروع کنید :

انگشتان خود را چرب کنید و از خط عمودی بین دو ابرو به آرامی به سمت بیرون پیشانی ماساژ دهید و بعد از آن گونه ها را به سمت بالا و چانه را مانند پیشانی به صورت افقی ماساژ دهید. ماساژ بینی به آرامی فراموش نشود .

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان