از بین بردن قوز بینی با آرایش چگونه ممکن است؟

از بین بردن قوز بینی با آرایش چگونه ممکن است؟

خانه / تازه های سلامت / از بین بردن قوز بینی با آرایش چگونه ممکن است؟

تجربه از بین بردن قوز بینی در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

روش های از بین بردن قوز بینی

از بین بردن قوز بینی با آرایش یکی از کاربردهای عملی علم طراحی صورت یا گریم است. امروزه خیلی از افراد به‌جای قرار گرفتن در معرض جراحی پلاستیک بینی (Rhinoplasty) از چهره‌پردازی استفاده کرده و نواقص صورت خود را رفع می‌نمایند، در این میان از بین بردن قوز بینی با آرایش نیز بسیار مرسوم است. زیبایی در همه زمان‌ها از اولویت‌های افراد مختلف بوده و هست.

اشخاص برای زیباتر دیده شدن راه‌های مختلفی را بر روی چهره خود امتحان می‌کنند که یکی از ساده‌ترین راه‌ها از بین بردن قوز بینی با آرایش در چهره است. در راستای از بین بردن قوز بینی با آرایش، برترین نکات گریم برای انواع بینی در این مطلب ارائه می‌گردد. ازبین بردن قوز بینی با لیزر از دیگر مراحلی است که در کلینیک ما صورت میگیرد.

کانتور چیست؟

دستگاه رفع قوز بینی از دیگر روش های این نوع زیباسازی است.از بین بردن قوز بینی با روش کانتورینگ صورت (face contouring) می‌گیرد. کانتورینگ (contouring) در علم گریم به معنای متعادل‌سازی چهره از طریق تیره و روشن کردن بخش‌هایی از صورت است که نیاز به تغییر دارند. برجسته نمودن زیبایی‌ها با روشن کردن آن بخش و تیره کردن نواقص برای کوچک و محو نشان دادن آن‌ها در صورت از مزایای کانتورینگ محسوب می‌شود که برای از بین بردن قوز بینی با آرایش مؤثر و کاربردی است.

امروزه بسیاری از افراد با وسایل نه‌چندان تخصصی به‌راحتی نواقص و عیوب چهره خود ازجمله قوز بینی را با کانتورینگ و آرایش می‌پوشانند. برای پوشاندن عیوب صورت مثل از بین بردن قوز بینی با آرایش اگر در تیره و روشن کردن نقاط مختلف بینی و صورت دقت نکنیم نه‌تنها به زیبایی چهره کمکی نمی‌شود بلکه می‌تواند صورت را عبوس، خسته، زشت و … نشان دهد.  چگونه قوز بینی را از بین ببریم؟ برای یافتن جواب سوالتان این مقاله را بخوانید.

از بین بردن قوز بینی با آرایش

آرایش بینی قوزدار و رفع عیوب

برای از بین بردن قوز بینی با آرایش، عیوب بینی با گریم پوشانده می‌شوند یا می‌توان گفت: با تیره و روشن کردن بینی قوزدار به‌صورت صحیح برای مخاطبی که به شما می‌نگرد خطای دید ایجاد می‌شود. ممکن است شما بازیگران بسیاری را در فیلم‌ها ببینید که به‌صورت طبیعی بینی زیبایی ندارند، اما در فیلم‌ها به دلیل از بین بردن عیوب بینی با گریم و همچنین نورپردازی‌های در حین فیلم‌برداری، صورت و بینی آن‌ها بسیار زیبا جلوه داده شود و باعث از بین بردن قوز بینی با آرایش گردد.  از بین بردن قوز بینی با ماساژ چگونه ممکن است؟ این مقاله را بخوانید.

تزریق ژل و بوتاکس برای زیبایی است.برای از بین بردن قوز بینی با آرایش برای افرادی که بینی قوزدار و استخوانی دارند نباید مانند سایر افراد که انواع دیگر بینی را دارند کانتور انجام داد. در علم گریم و چهره‌پردازی حق تیره نمودن سطوح وجود ندارد پس برای از بین بردن قوز بینی با آرایش در بینی‌های قوزدار نباید وسط بینی را تیره کنیم. دو خط تیره در دو طرف استخوان بینی می‌کشیم.

به دلیل اینکه در بینی‌های استخوانی و قوزدار بین دو خط به هم نزدیک‌تر است سعی می‌کنیم این دو خط را تا جایی که امکان دارد از هم دورتر بکشیم. برای از بین بردن قوز بینی با آرایش وسط دو خط بینی را یک درجه روشن‌تر از پوست صورت می‌کنیم. طی انجام روش از بین بردن قوز بینی با آرایش، زیر بینی را از پایین به بالا روشن می‌کنیم سپس برای روی کل بینی از فونی نسبتاً روشن‌تر کمک گرفته و برای تیغه بینی از فونی روشن مثل پوست پیازی استفاده می‌کنیم.

در از بین بردن قوز بینی با آرایش اگر قوز بینی زیاد باشد ابتدا باید بالا و پایین قوز را رنگ روشن زده و به اطراف خارج قوز پخش‌کنیم. در همین حال برای از بین بردن قوز بینی با آرایش اگر قوز کم بود، بر روی قوز یک لکه تیره می‌گذاریم و در همان بخش پخش می‌کنیم. نکته قابل‌توجه در از بین بردن قوز بینی با آرایش فاصله چشم‌ها با یکدیگر است که این فاصله متناسب با چهره هر فرد باید در نظر گرفته شود و با انجام کانتورینگ و استفاده از فون‌ها این فاصله کم یا زیاد نشود که تعادل صورت را بر هم زند.

اگر در از بین بردن قوز بینی با آرایش بینی شما یا فرد تحت گریم سرپایین بود، روی نوک بینی را کمی قرمز می‌کنیم. پشت پره  بینی و سوراخ پره‌ها را روشن نموده و روی پره را تیره می‌نماییم. در از بین بردن قوز بینی با آرایش برای بینی‌های پهن، کناره‌های بینی را با کرم پودر تیره و روی بینی را با کانسیلر (concealer) روشن کرده و با یک پد قسمت‌های روشن را به سمت تیره محو می‌کنیم. زیبایی بینی رایگان و در منزل از جمله روش هایی است که میتوانید آن را در این مقاله بخوانید.

چند نکته مهم دیگر برای کوچک نشان دادن بینی

و در آخر اینکه برنزه کردن نیز می‌تواند یکی از روش‌های از بین بردن قوز بینی با آرایش باشد و به کوچک نشان دادن بینی نیز کمک نماید.فرم دهی بینی بدون جراحی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

ازبین بردن قوز بینی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان