فرم دهی بینی بدون جراحی(زیبائی بینی بدون درد و جراحی)

فرم دهی بینی بدون جراحی(زیبائی بینی بدون درد و جراحی)

خانه / تازه های سلامت / فرم دهی بینی بدون جراحی(زیبائی بینی بدون درد و جراحی)

تجربه فرم دهی بینی بدون جراحی در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

فرم دهی بینی یکی از مهم‌ترین عناصر زیباتر شدن است و امروزه فرم دهی بینی بدون جراحی نیز مورد توجه قرار گرفته است. اصلاح بینی با ایجاد تناسب بین اجزای صورت و از بین بردن نقص‌های بینی می‌تواند چهره‌ای جذاب به خانم‌ها و آقایان هدیه دهد. اشکال مختلف بینی در چهره می‌تواند عدم تناسب با سایر اجزای صورت را به وجود بیاورد.

نقص‌های بینی می‌تواند به صورت ارثی و ژنتیکی بوده و یا در اثر ضربه، تصادف، شکستگی، عادت‌های غلط خوابیدن و صحبت کردن و تغییر شکل صورت و … نمایان شود. فرم دهی بینی از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. عمل‌های جراحی اولین راه حل برای فرم دهی بینی به شمار می‌آیند.

امروزه عمل‌های جراحی زیبایی در سراسر جهان به تعداد بی‌شماری انجام می‌شود. اما مسئله اینجاست که زیبایی بدون جراحی یا فرم دهی بینی بدون جراحی امکان‌پذیر است؟ جراحی‌های زیبایی مشکلات خاص خود را دارند. فرم دهی بینی بدون جراحی در این مطلب بررسی خواهد شد تا افراد درگیر مشکلات انواع جراحی زیبایی نشوند. تغییر فرم صورت و چهره، از بین بردن غبغب، فرم دهی بینی، لیفت صورت با نخ و بسیاری تغییرات مثبت در چهره را می‌توان بدون جراحی انجام داد. هزینه  گزاف عمل‌های جراحی ، دوران نقاهت سخت و طاقت‌فرسا، مراقبت‌های بعد از عمل طولانی، خوردن داروهای آنتی‌بیوتیک و … از جمله مشکلات عمل‌های جراحی برای زیباتر شدن هستند. فرم دهی بینی بدون جراحی از راه‌های مختلف پزشکی و خانگی صورت می‌گیرد. در این بخش به بررسی راهکارهایی برای فرم دهی بینی بدون جراحی می‌پردازیم.

فرم دهی بینی بدون جراحی با راهکارهای خانگی

فرم دهی بینی بدون جراحی در منزل و از طریق روش‌های سنتی یا ماساژهای مخصوص با صبر و حوصله امکان‌پذیر است. زمانی که فردی قصد دارد راهکارهای فرم دهی بینی بدون جراحی و در منزل را پیش بگیرد باید این نکته را به یاد داشته باشد که فرم دهی بینی بدون جراحی و از طریق روش‌های خانگی با تکرار مداوم انجام شده و برای مشاهده نتیجه باید صبور باشد. فرم دهی بینی بدون جراحی و در منزل از طریق ماساژ به تنهایی و یا ماساژ همراه با مواد سنتی و طبیعی صورت می‌گیرد. اشخاصی که قصد فرم دهی بینی  را دارند در ابتدا باید از شکل بینی خود، آگاهی و اطلاعات داشته باشند تا بهترین روش فرم دهی بینی بدون جراحی با راهکارهای خانگی را برگزینند. هر کدام از راهکارهایی که برای فرم دهی بینی بدون جراحی در این بخش توضیح داده می‌شود برای یک شکل بینی خاص می‌باشد. افراد با بینی‌های پهن و گوشتی، قوزدار، قوز کاذب، نوک بینی افتاده و سرپایین و بسیاری از شکل‌های دیگر بینی روش خاص خود را برای فرم دهی بینی  دارند. مورد دیگری که در این بخش باید مورد توجه واقع شود این است که تمامی نقص‌های بینی از روش‌های فرم دهی بینی بدون جراحی که راهکارهای خانگی را نیز شامل می‌شود قابل تغییر نیستند و ممکن است تغییرات ناچیزی به همراه داشته باشند.

فرم دهی بینی بدون جراحی

راهکارهای فرم دهی بینی

زیبائی بینی بدون جراحی

روش‌های پزشکی فرم دهی بینی بدون جراحی

وقتی فردی به پزشک مراجعه می‌کند و روشی غیر از عمل را برای فرم دهی بینی خود درخواست می‌کند، پزشک متخصص چندین متد را با توجه به نوع بینی او پیشنهاد می‌کند.

یکی از متدهای پزشکی برای فرم دهی بینی بدون جراحی لیفت با نخ بینی است. لیفت با نخ امروزه برای تغییرات بسیار زیادی در سراسر جهان استفاده می‌شود. فرم دهی بینی بدون جراحی از طریق لیفت با نخ با سرعت زیاد و بدون درد و بیهوشی است. ابتدا بعد از مشورت با پزشک متخصص برای فرم دهی  روش لیفت با نخ انتخاب می‌شود. با بی‌حسی موضعی نخ گذاری آغاز می‌شود. نخ‌های استفاده شده در روش لیفت با نخ برای فرم دهی بینی بدون جراحی از جنس پروتئین هستند. این روش تقریباً 30 تا 45 دقیقه زمان می‌برد. بعد از انجام روش لیفت با نخ برای فرم دهی  با تشخیص پزشک فرد تا روز از چسب استفاده می‌کند. بعد از انجام  روش لیفت با نخ بینی زیباجوی عارضه‌ای نداشته و به زندگی عادی خود بازمی‌گردد. لیفت با نخ بینی تناسب بین بینی و سایر اجزای صورت را برقرار می‌کند. بعد از انجام این روش تغییرات به صورت آنی مشاهده شده و فرم دهی بینی  از انجام این متد حاصل می‌شود. فرد بعد از انجام لیفت با نخ به روال عادی زندگی کرده و نیاز به مراقبت خاصی ندارد. نخ‌هایی که در زیر پوست قرار گرفته‌اند بعد از 4 تا 6 ماه جذب شده و به دلیل جنس پروتئینی خود به کلاژن سازی طبیعی نیز کمک می‌نمایند. پزشک برای ماندگاری اثرات این روش جلسات ترمیمی یکی از مزایای لیفت با نخ برای فرم دهی بینی  این است که اگر فرد از مدل و شکل جدید بینی خود راضی نبود بعد از 6 ماه که اثرات نخ گذاری شروع به کاهش می‌کند می‌تواند جلسات ترمیمی را مراجعه نکند تا فرم قبلی بینی به مرور زمان بازگردد که معمولاً چنینی اتفاقی در بین افراد نمی‌افتد و رضایت از انجام این روش حاصل می‌شود. افرادی که یک‌بار عمل بینی کرده و از فرم آن راضی نیستند و برای بار دوم نمی‌خواهند که زیر تیغ جراحی بروند روش لیفت با نخ بینی را انتخاب می‌کنند. فرم دهی بینی  از طریق لیفت با نخ برای این افراد بسیار مناسب است. نقص‌های به جا مانده از عمل با این روش از بین رفته و با تکرار جلسات ترمیمی ماندگار می‌شود.

برخی از پزشکان تزریق بوتاکس را نیز برای فرم دهی بینی بدون جراحی انتخاب می‌کنند. برخی از نقص‌های کم و کوچک از طریق تزریق بوتاکس در محل‌های خاص بینی از بین می‌رود و تناسب در شکل بینی ایجاد می‌شود. بوتاکس با بالا بردن ماهیچه‌های بینی تغییراتی نه چندان زیاد برای بهبود فرم دهی بینی  به همراه دارد.

فرم دهی بینی با تزریق ژل

روش دیگری که برای بعضی از شکل‌های بینی در فرم دهی بینی  امکان‌پذیر است تزریق ژل می‌باشد. با تزریق ژل به بینی و یا ژل گونه نیز برخی از نقص‌های بینی از بین می‌رود. برخی از افرادی که اصطلاحاً دارای قوز کاذب بینی هستند در محل اتصال بینی به پیشانی دارای فرورفتگی شدیدی هستند. تزریق ژل برای این افراد از راه‌های فرم دهی بینی  است. تغییر زاویه نوک بینی در برخی از اشکال بینی نیز برای فرم دهی بینی مناسب و کارا است.

برخی از افراد که دارای بینی قوزدار هستند یا نوک بینی افتاده دارند با تشخیص پزشک متخصص می‌توانند در کنار لیفت بینی با نخ تزریق ژل یا بوتاکس را به عنوان مکمل استفاده تا کنند تا زیبایی بیشتر و دوام بهتری در روش فرم دهی بینی  داشته باشند. به طور کلی قوز بینی باعث زمخت شدن چهره می‌شود که اکثر افرادی که دارای این معضل هستند به فکر روش‌های فرم دهی بینی  یا عمل زیبایی بینی می‌افتند.

برخی از پزشکان برای فرم دهی بینی  از روش سوهان کشی برای افرادی که قوز بینی دارند استفاده می‌کنند. در این روش با ایجاد برشی کوچک بدون بیهوشی و فقط با بی‌حسی موضعی بر روی بینی به آرامی استخوان بینی را سوهان‌کشی کرده و سپس محل مورد نظر را ضدعفونی و جمع می‌کنند. این روش نیز به عنوان راه‌های فرم دهی بینی  از طریق برخی از متخصصین به صورت سرپایی  و بدون نیاز به اتاق عمل انجام می‌گیرد.

روش های فرم دهی بینی بدون جراحی

آنالیز چهره مراجعه‌کننده به عهده پزشک متخصص است. فرم دهی بینی روشی است که برای برخی از افراد (اکثر افراد) قابل استفاده است. پزشک باید درصد تغییرات این‌گونه روش‌ها در فرم دهی بینی  را برای مراجعه‌کننده به طور کامل تشریح کند.برخی از پزشکان از دستگاه‌های نوین پزشکی برای نشان دادن فرم بینی بعد از عمل جراحی یا بعد از فرم دهی بینی  استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها با اسکن سه‌بعدی صورت هر فرد و انجام تغییرات بر روی آن شکل و فرم دلخواه فرد را طراحی می‌کنند. پزشک با توجه به فرم دلخواه فرد و در نظر گرفتن شکلی که ایجاد تناسب بین اجزای صورت داشته باشد به فرم دهی بینی بدون جراحی و یا در برخی موارد جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می‌پردازد. برخی افراد بدون در نظر گرفتن زیبایی و فقط شکل خاصی از بینی را مدنظر دارند. در روش‌های فرم دهی بینی بدون جراحی و عمل‌های زیبایی بینی فرد باید این مورد را در نظر بگیرد که قرار است با ایجاد توازن بین اجزای صورت چهره‌ای جذاب و زیباتر داشته باشد و هدف شبیه شخص دیگری شدن نیست. داشتن بینی‌های قوس‌دار و به اصطلاح عروسکی فقط در جوامع خاصی انجام می‌شود. اکثر بازیگران هالیوود برای اینکه کسی متوجه نشود از چه روشی به فرم دهی بینی  یا با جراحی تغییری داشته‌اند، درخواست شکل بینی‌های طبیعی و با تغییرات نامحسوس را از پزشکان خواستارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان