پرطرفدارترین روش های لیفتینگ

پرطرفدارترین روش های لیفتینگ

خانه / تازه های سلامت / پرطرفدارترین روش های لیفتینگ

جوانسازی VIP پرطرفدارترین روش لیفت با نخ

روش سوم در متد لیفت با نخ است. بالا رفتن سن، استرس، کم‌خوابی، در معرض آفتاب بودن و … به‌طور اجتناب‌ناپذیری همگی از عوامل بروز چروک و افتادگی پوست هستند. بافت چربی زیر پوست نیز در طول زمان کاهش‌یافته و باعث شل شدگی پوست می‌گردد.

انسان به‌طور فطری تمایل به زیبایی و زیباتر دیده شدن داد. متدهای روز دنیا در علم پزشکی به افراد زیباجوی کمک می‌کند تا این نیاز درونی خود را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشند. لیفت ویژه یا جوانسازی VIP با از بین بردن افتادگی صورت و بالا کشیدن پوست سن فرد را به ده تا پانزده سال جوان‌تر تبدیل می‌کند.

متخصصین کلینیک زیبایی آرمان الهیه به سرپرستی دکتر حاتمی با روش جوانسازی پوست یا لیفت ویژه به فرم دهی صورت کمک کرده تا شکلی جدید و جوان به خود بگیرد.

پیشنهاد مطالعه: چگونه نقص بینی را بدون جراحی از بین ببریم؟

لیفت با نخ چگونه انجام می شود

جوانسازی VIP یا جوانسازی ویژه چگونه انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه با انتخاب روش جوانسازی VIP یا همان لیفت ویژه و توصیه پزشک به زیباجو کار پزشک آغاز می‌گردد.

با انجام روش‌های نوین لیفت با نخ مثل لیفت ویژه یا جوانسازی VIP دیگر نیازی به انجام جراحی‌های سنگین پلاستیک بر روی صورت  برای بالا کشیدن پوست نیست. بدون بیهوشی و درد جوانسازی VIP یا همان لیفت ویژه بر روی صورت توسط پزشک فقط با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

بعد از انجام جوانسازی VIP یا همان لیفت ویژه زیباجوی می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد و فقط نیاز است تا سه روز از ماساژصورت، خوابیدن بر روی صورت و انجام کارهای سنگین دوری نماید. بعد از انجام روش جوانسازی VIP یا لیفت ویژه برای بالا کشیدن پوست و فرم دهی به صورت بلافاصله با توجه به میزان افتادگی پوست 30تا 70% نتیجه مشاهده خواهد شد.

ورم خفیف ناشی از نخ گذاری در لیفت ویژه یا جوانسازی VIP بعد از یک تا سه هفته از بین می‌رود که در همین زمان قابل مشاهده و تشخیص برای عموم افراد نیست. فرم دهی بینی بدون جراحی روشی مرسوم برای زیبایی بینی است که مورد استفاده قرار میگیرد.

روش های مختلف لیفت بینی با نخ در اینجا نوشته شده است.

روش های لیفت با نخ

برای تزریق ژل و بوتاکس میتوانید به کلینیک پوست آرمان الهیه مراجعه کنید.در روش دوم لیفت با نخ که جوانسازی VIP یا لیفت ویژه است از 18 نخ کاگ (COG – PDO) کوتاه و بلند به صورت هم‌زمان استفاده می‌شود.

همان‌طور که در انواع لیفت با نخ در مطالب دیگر گفته‌شده نخ کاگ تأثیر اولیه خود را بلافاصله بعد از انجام این روش در  بالا کشیدن پوست نشان می‌دهد.نخ‌ها در روش جوانسازی VIP یا لیفت ویژه در زوایای فک به صورت هلالی و دو جهته در زیر پوست قرار می‌گیرند که باعث خاصیت کششی و دوام بیشتر می‌گردد.

نخ‌ها در روش جوانسازی VIP یا همان لیفت ویژه به صورت داربستی در بخشی از بافت زیر پوست قرار می‌گیرند که به‌هیچ‌عنوان محل ورود نخ‌ها و بخش‌های جایگیری نخ از روی پوست قابل‌مشاهده نیست بااین‌حال بالا کشیدن پوست را در پی دارد. این نوع نخ به دلیل جنس پروتئینی که دارد بعد از 3 تا 4 ماه جذب بافت صورت می‌گردد.

در اطراف نخ‌های جایگیری شده در زیر پوست طناب‌های کلاژنی و فیبر توسط بافت صورت ایجاد می‌گردد که دوام بیشتری را برای بالا کشیدن پوست دارد. لیفت ویژه یا جوانسازی VIP نیز به جز جوانسازی دوبل که در قرینه کردن صورت کمک می‌کرد، می‌تواند مشکل غیر قرینگی صورت افراد مختلف نیز را برطرف نماید. با نخ گذاری در بخشی از صورت که نیاز است بالا کشیدن پوست را به همراه داشته باشد.

همچنین ظرافت دادن به صورت، زنانه‌تر کردن به شکل v یا u  یکی دیگر از کارهایی است که از طریق روش لیفت ویژه یا جوانسازی VIP انجام می‌پذیرد. روش های مختلف لیت صورت با نخ در این مقاله نوشته شده است.

پیشنهاد مطالعه:تاثیر تغذیه بر زیبایی پوست

بهترین روش لیفت با نخ چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان