کرم از بین بردن جای جوش

کرم از بین بردن جای جوش

خانه / تازه های سلامت / کرم از بین بردن جای جوش

کرم از بین بردن جای جوش چیست؟ همه ی افراد در برهه ای از زندگی دچار جوش و آکنه میشوند پس از بین رفتن این ضایعات پوستی مشکل اصلی که فرورفتگی و جای جوش است بجای می ماند. برای از بین بردن این مشکل روش های زیادی پیشنهاد میشه یکی از بهترین و بی خطر ترین راه های از بین بردن جای جوش و آکنه استفاده از کرم رفع جای جوش است که در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین برند های کرم های رفع جای جوش می پردازیم. همچنین روش های کلینیکی از بین بردن جای جوش نیز به شما پیشنهاد می شود.

انواع کرم های ازبین بردن جوش

در این بخش 15 عدد از بهترین کرم های از بین برنده جوش رو برای شما معرفی کردیم:

1-کرم از بین بردن جای جوش Oriflame Optimals Even Out Night

 Oriflame Optimals Even Out یک کرم شب مناسب برای کاهش اثر لکه های تیره و جای جوشه. این محصول برای جلوگیری از تغییر رنگ، رنگدانه های پوستی بسیار موثره. استفاده منظم به باعث جلوگیری از به وجود آمد لکه های تیره در شده و به زیبایی و درخشندگی پوست شما کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط: درمان دمل چرکی

2- کرم از بین بردن جای جوش Murad

درمان های مختلفی برای از بین بردن جوش صورت وجود داره این Murad با ترکیبات Murad touts برای درمان انواع اثرات جوش و آکنه به کار میره. این محصول با ترکیبی از سیلیکون ناهمواری های پوست رو پر کرده و در جهت بهبود اون فعالیت میکنه.

ترکیب آنتی اکسیدان ها و اسید سالیسیلیک با ایجاد تن مناسب هر گونه فرو رفتگی تیرگی و اثرات به جا مانده رو از بین خواهد برد. استفاده از این کرم تا دو بار در روز مجاز بوده که به صورت لایه ای نازک بر روی پوست خود بمالید. در محل هایی که اثرات جوش و آکنه بیشتره مقدار بیشتری استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: از بین بردن لکه های قهوه ای جای جوش 

3-کرم از بین بردن جای جوش دکتر دنیس گروس

3-کرم از بین بردن جای جوش دکتر دنیس گروس

همه ی افراد میتونن از این کرم استفاده کنند چه اون هایی که سابقه ی جوش زدن داشته و اثرات اون بر صورتشون باقی مانده چه اون دسته از افراد که به تازگی با جوش صورت مواجه شدن. این محصول در بین متخصصان زیبایی و رفع فرورفتگی و لک صورت محبوبیت زیادی داره.

با استفاده از این کرم در زمان بروز جوش و آکنه میتونید مسیر طولانی درمان رو کوتاه کنید و احتمال اثرات به جا مانده از جوش رو از بین ببرید.

سیستم دو مرحله ای حاوی ترکیبی قوی از 5 اسید مختلفه که به تمیزی منافذ پوست کمک کرده و از تغییر رنگ و فرو رفتگی جلوگیری میکنه. مرحله ی دوم این فرمول با کمک رتینول تقویت کننده، کلاژن و رزوراترول غنی از آنتی اکسیدان پوستی صاف و زیبا رو برای شما به ارمغان میاره.

4-کرم از بین بردن جای جوش Cica Cream برای پوست های حساس

PhytoCell Cell Revival Cica Cream این کرم به عنوان یک احیا کننده ی پوست شناخته میشه.  Centella asiatica یک گیاه گیاهیه که از زمان های گذشته به عنوان داروی ضد التهاب و درمان اثرات زخم ها استفاده میشده.

این کرم دو ویژگی منحصر به فرد داره در حین اینکه اثرات و فرو رفتگی های جوش و آکنه ی پوست صورت رو درمان میکنه التهاب پوست های حساس رو هم از بین میبره. این کرم، حاوی عصاره ادلوویس غنی از آنتی اکسیدان و پانتنول آبرسانه. برای این که در این باره اطلاعات بیشتری بدست بیارید باید مقاله رفع جای جوش رو مطالعه بفرمایید.

5-بهترین کرم از بین بردن جای جوش چندکاره ی دکتر جارت (Dr. Jart)

گزینه دیگری که حاوی centella asiatica برای آرام کردن پوست های ملتهب و خنثی کردن قرمزیه، این محصول حاوی SPF 30هست، برای کمک به جلوگیری از هر گونه تغییر رنگ بیشتر پوست یا کدر شدن اون ضروریه. نگرانی سبزی رنگ اون نباشید این محصول بلافاصله جذب پوست صورت شما میشه و التهاب یا اثرات باقی مانده از جوش رو از بین میبره.

6-کرم از بین بردن جای جوش و چروک ROC

این محصول طبق استونداره های لازم برای از بین بردن جای جوش و اسکارهای عمیق آتروفیک به جا مانده از آکنه یا جوشه. ثابت شده که استفاده از یک رتینوئید موضعی باعث تحریک کلاژن و درمان اثرات به جا مانده از جوش میشه.

این کرم مانند یک داروخانه ی کامل عمل میکنه علاوه بر از بین بردن فرو رفتگی ها و اسکارهای به جا مانده از جوش و آکنه به رفع چین و چروک و از بین بردن خط اخم و لبخند هم کمک میکنه. میتونید اثرات این کرم رو در طی 12 هفته مشاهده کنید. اگه میخواید با عوارض آکنه و چروک در اون واحد مبارزه کنید این کرم گزینه ی مناسبیه.

کرم درمان فرورفتگی جای جوش

7- Ambi Skincare Fade Creamکرم از بین بردن جای جوش

یکی از مواد موثر در درمان فرو رفتگی جای جوش استفاده از کرم از بین بردن جای جوش حاوی هیدروکینونه کرم Ambi Skincare Fade Cream حاوی ایم ماده بوده و با کنترل ملانوسیت ها در جهت تولید رنگدانه بیشتر عوارض باقی مانده ناشی از جوش و آکنه رو از بین میبره.

کرم Ambi Fade شامل 2 درصد هیدروکینونه که بالاترین غلظت مجاز بدون نسخه. این محصول حاوی روغن سویا بوده که در درمان فرو رفتگی جای جوش موثره است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین درمان جای جوش با دستگاه

- Ambi Skincare Fade Creamکرم از بین بردن جای جوش

 

8-کرم از بین بردن جای جوش Ordinary

اگه ترجیح میدید از هیدروکینون برای درمان جای جوش استفاده نکنید یکی از راه ها استفاده از اسید آزلائیکه. این ماده با مهار یک آنزیم به نام تیروزیناز از تیره شدن پوست جلوگیری میکنه. کرم Ordinary حاوی اسید آزلائیک در درمان فرو رفتگی های ناشی از جوش و آکنه بسیار موثره.

9-SkinMedica AHA/BHA Exfoliating Cleanser

یک کرم از بین بردن جوش که در درمان این عارضه موثره. این پاک کننده حاوی مواد AHA/BHA هست که به زیبایی و درخشندگی پوست کمک زیادی میکنه علاوه بر این به درمان و رفع فرورفتگی های حاصل از جوش و آکنه هم کمک میکنه.

آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها شیمیایی پوست رو از بین میبرند، این امر به از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک میکنه، در حالی که عصاره شیرین بیان موجود در این محصول به درمان جای جوش و آکنه کمک میرسونه.

10-Scarless MD

فرمول این کرم توسط پزشکان برای از بین بردن جای جوش و از بین بردن انواع اسکارها توصیه میشه. این کرم بر روی جای جوش و فرو رفتگی های قدیمی و جدید کاربرد داره. این محصول اسکار وجای جوش رو هیدراته نگه میداره و فیبروبلاست ها رو تحریک میکنه، بنابراین تولید کلاژن رو ارتقا میبخشه.

این نه تنها باعث از بین رفتن جای جوش میشه بلکه پوست شما رو نرم نگه میداره. با آنتی اکسیدان ها بارگیری شده و کاربرد اون آسانه.

11-ScarAway 100% Silicone Scar Gel کرم از بین بردن جای جوش

این کرم کاهش دهنده اسکار و به عنوان یک محافظ و در عین حال باعث ایجاد تنفس بر روی پوست شمامیشه. این ماده حاوی سیلیکونه و برای محو شدن کلوئید، هایپرتروفیک، سوختگی و زخم های مربوط به جراحی بسیار عالیه.

همچنین در کاهش جای جوش و فرو رفتگی های آکنه موثراست و ادعا میشه فقط در دو هفته نتایج به دست میاره. برای آثار به جا مانده قدیمی و جدید کاربرد داره.

12-Keeva Acne Scar Cream کرم از بین بردن جای جوش

این محصول به منظور بهبود فرو رفتگی و اثرات جوش و آکنه تولید شده. این ماده حاوی روغن درخت چایه که نه تنها از فرو رفتگی و جوش و آکنه جلوگیری میکنه بلکه از عود مجدد آکنه هم جلوگیری میکنه. تولید کنندگان ادعا میکنند نتیجه تاثیر گذاری این محصول در چند نوبت استفاده مشخص میشه.

13- کرم از بین بردن جای جوش یوگارد

13-کرم از بین بردن جای جوش یوگارد

اگه برای رفع جای جوش و آکنه به دنبال چیزی خفیف تر از کرم ترتینوئین هستید، قطعاً میتونید این کرم رتینول رو انتخاب کنید. این محصول در یک پایه ی خامه ای تولید شده و با فرآیند لایه برداری پوست باعث از بین رفتن لک ها و تیرگی های پوست میشه همچنین باعث از بین رفتن فرو رفتگی و اثرات جای جوش میشه. با کمک به تولید کلاژن و به لایه های جدید پوستی اجازه میده که خود رو بازسازی کنند.

14-کرم از بین بردن جای جوش گلیکو

کرم لایه بردار اسید گلیکولیک یک درمان معمول برای محو شدن زخم های قدیمی از بین بردن اثرات جوش و روشن شدن پوسته. شما میتونید با استفاده از این محصول حاوی 6٪ اسید گلیکولیک، عملیات لایه برداری رو در خانه انجام بدید. با از بین بردن لکه های تیره سلول های مرده پوست باعث ترمیم و جوانسازی پوست شده و باعث میشه که اثرات و فرو رفتگی های ناشی از جوش و آکنه محو شده و کم کم از بین بره.

15-کرم از بین بردن جای جوش الیزا ژل

گلیکو 6 در یک پایه کرم مانند عرضه میشه که ممکنه مناسب پوست خیلی چرب نباشد. برای چنین افرادی ما برای این افراد الیزا ژل رو پیشنهاد میکنیم. این محصول یک ماده گلیکولیک اسید 12٪ هست که حاوی یک محصول ژله.

این ژل نه تنها روی جای جوش و فرو رفتگی های ناشی از آکنه تاثیر داره، بلکه به از بین بردن چین و چروک ها و بهبودی پوست آسیب دیده توسط آفتاب هم کمک میکنه.

روش های کلینیکی از بین بردن جوش

روش های کلینیکی از بین بردن جوش، روش هایی هستند که توسط متخصص پوست و مو انجام می شوند و معمولاً برای جوش های مقاوم به درمان یا جوش هایی که باعث ایجاد جای جوش شده اند، استفاده می شوند. این روش ها عبارتند از:

لایه برداری یک روش درمانی غیرتهاجمی است که برای از بین بردن لایه های بالایی پوست استفاده می شود. لایه برداری می تواند به درمان جوش های سطحی و همچنین جای جوش کمک کند. روش های لایه برداری مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به لایه برداری شیمیایی، لایه برداری مکانیکی و لایه برداری لیزری اشاره کرد.

سابسیژن یک روش درمانی تهاجمی است که برای درمان جوش های عمیق استفاده می شود. در این روش، با استفاده از یک سوزن نازک، بافت اسکار جوش از زیر پوست برداشته می شود. سابسیژن می تواند به بهبود ظاهر جای جوش های عمیق کمک کند.

لیزر درمانی یکی از روش های درمانی موثر برای از بین بردن جوش و جای جوش است. در این روش، از لیزر برای از بین بردن سلول های مرده پوست، کاهش تولید چربی و تحریک کلاژن سازی استفاده می شود. لیزر درمانی می تواند به بهبود ظاهر جوش های سطحی و عمیق و همچنین جای جوش کمک کند.

روش درمانی مناسب برای از بین بردن جوش، به نوع و شدت جوش، نوع پوست و شرایط بیمار بستگی دارد. متخصص پوست و مو با معاینه بیمار، بهترین روش درمانی را برای او انتخاب می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 1.7]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان