جوانسازی پوست با دستگاه

جوانسازی پوست با دستگاه

خانه / تازه های سلامت / جوانسازی پوست با دستگاه

جوانسازی پوست با دستگاه به چه صورت انجام میشه؟ کدام یک از دستگاه ای موجود میتونه برای جوانسازی پوست شما گزینه ی ایده آلی در نظر گرفته شود؟ در این قسمت از مقاله سعی داریم اطلاعات کلی و کامل در مورد جوانسازی پوست با دستگاه در اختیار شما عزیزان قرار بدیم پس با ماهمراه باشید.

معرفی جوانسازی پوست با دستگاه

جوان ماندن برای همیشه یکی از آرزوهای مهم همه ی ما هست و واسه همین هم سالانه شاهد صرف هزینه ای بسیاری برای جوانسازی هستیم ولی کدام یک از این روش ها میتونه مفید باشه؟ وجود تنوع زیاد در بین راهکارهای مطلوب برای جوانسازی همچنین سب سردرگمی افراد هم شده ولی گفتنی هست که مناسب ترین گزینه برای شما روشی هستش که سازگاری کافی با پوستتان داشته باشد که جزو روش های جوانسازی سریع نیز میباشد.

معرفی جوانسازی پوست با دستگاه

دقت کنید که با انتخاب یک راهکار نامطلوب به جای جوانسازی گرفتار بیماری و مشکلات دیگر نباشید. به کار گیری کلینیک های معتبر برای این منظور میتونه بسیار موثر باشه چون در مراکز تخصصی افراد با تجربه و کاردان فعالیت دارند و به راحتی میتونن بعد از شناسایی و ارزیابی پوست شما میزان رضایت بخش بودن یک روش رو به طور کامل برای شما مشخص کنند.

انواع دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه های مختلفی برای جوانسازی سریع در دسترسه که در ادامه به دو مورد از پرکاربردترین آنها اشاره خواهیم کرد و به طور کلی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

متناسب با پوست و میزان چین و چروک های موجود میتونه یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست با دستگاه رو انتخاب کرد. از جمله برخی روش های جوانسازی پوست با دستگاه میشه:

نام برد. هر کدام از روش های جوانسازی پوست با دستگاه هزینه ی متفاوتی رو درخواست میکنه و به میزان خاصی میتونه برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده شد. برخی از آنها هم برای تاثیر گذاری بهتر در بازه های زمانی خاص نیازمند ترمیم و تجدید هستند. از سوی دیگر میزان چین و چروک موجود بر روی پوست مشخص میکنه که در یک روش جوانسازی پوست با دستگاه به چه تعداد جلسه ی درمانی نیازمند هستید.

اگر در به کارگیری بهترین روش جوانسازی پوست به کمک دستگاه هایی مانند دستگاه هایفو دچار شک و تردید هستید تصمیم گیری رو به متخصصان ما بسپارید یک فرد با تجربه و دارای تخصص در این زمینه به راحتی میشه با انجام بررسی های لازم گزینه ی مناسب رو به شما پیشنهاد دهد. مراقبت های قبل و بعد از هر کدام از راهکارها رو هم برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه جدی بگیرید.

بسیاری از افرادی که از فرایند جوانسازی خود ناراضی بودن در واقع همون افرادی هستند که مراقبت های لازم رو مورد توجه قرار ندادن. توصیه های مربوط به هر روش بعد جوانسازی توسط پزشک در اختیار شما قرار داده میشه.

دستگاه هایفو

جوانسازی با دستگاه هایفو هم همانند سایر روش های جوانسازی دارای مزیت و معایب منحصر به فردی هستش تردیدی نیست که پزشک متخصص میتونه به راحتی بسیاری از معایب موجود برای استفاده از آن دستگاه رو مهار کند. پیشرفت تکنولوژی به ما این فرصت رو داده که به راهکارهای بسیار متنوعی برای زیبای و جوانسازی پوست دسترسی داشته باشیم ولی هرگونه سهل انگاری میتونه به خسارت های جبران ناپذیری منجر بشه.

استفاده از دستگاه هایفو غیر تهاجمی بوده و بدون درده برخی از منتقدان بر این باورند این روش جایگزین خوبی برای لیفت صورت خواهد بود. افراد بین 30 تا 70 سال بهترین کاندیدا برای استفاده از این روش هستند. از کاربرد های آن میشه:

رو مطرح کرد.

دستگاه آر اف فرکشنال

به کارگیری دستگاه آر اف یک روش جوانسازی پوست با دستگاه پرطرفداره که در سال های اخیر توانسته توجه افراد بسیاری رو به به سوی خود جلب کنه. امواج فرکانسی که در این روش به کار گرفته میشه غیر تهاجمی بوده و نیاز به جراحی نداره برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه آر اف فرکشنال به لینک قبل مراجعه کنید.

تاکنون نتایج درخشانی برای از بین بردن چین و چروک با بکارگیری این روش ثبت شده پیش بینی شده آر اف به عنوان جوانسازی پوست با دستگاه میتونه در سال های بعد هم بر بسیاری از روش ها ارجحیت داشته باشه. امواج رادیویی موجود در این دستگاه با ایجاد حرارت لازم و کافی سبب تولید کلاژن میشه. در اثر بهبود یافتن کلاژن هم میشه چین و چروک پوست رو از بین برد. از مزیت های دیگر به کار گیری این روش میشه:

را نام برد. دستگاه آر اف برای از بین بردن چین و چروک کمترین عوارض رو دارد از مهمترین مشکلات به وجود آمده پس از استفاده از آن میشه:

را در اولویت قرار داد. در گذشته به کارگیری امواج رادیویی برای جوانسازی زمان بر بود وی امروزه به دلیل افزوده شدن سوزن های خاص به این دستگاه به راحتی میشه به اعماق پوست دست یافت و گرمای مد نظر رو منتقل کرد.

وارد شدن سوزن های ریز به بدن هنگام به کار گیری این روش هم هیچ دردی نداره ولی اگر فرد احساس درد داشته باشه در این صورت پزشک مربوط میتونه راهکارهای مفیدی رو برای کاهش درد انتخاب کنه.

دستگاه آر اف در مقایسه با سایر دستگاه های مشابه به مراتب کارایی بهتر داشته و از آنجا که فرکانس امواج موجود در این روش بسیار پایینه خطرات جدی شما رو تهدید نمیکنه.

دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ که از آن به عنوان القا کلاژن هم یاد میشه ی روش سودمند جوانسازی پوست با دستگاه هست که علاوه بر جوانسازی از این برای درمان زخم های پوستی هم استفاده میشه .

جالبه بدانید نو دستی این دستگاه ه در منزل هم کاربرد دارد. این روش جوانسازی با دستگاهی پر از سوزن های ریز انجام میشه این سوزنها سبب ایجاد فرورفتگی بر روی پوست میشه در واقع با استفاده از آن به نوعی پوست تحریک میشه و شرایط برای تولید کلاژن فراهم میشه.

جوانسازی پوست با دستگاه میکرونیدلینگ کمترین عوارض رو دارد. نگران درده ناشی از این روش نباشید چون راهکارهای مطلوبی برای کاهش درد در پیش گرفته خواهد شد. اگر گرفتار جوش های مزمن و یا نشانه های خراشیدگی بر پوست تان هستید هم میتونین این روش رو در اولویت قرار بدید. هزینه ی درخواستی برای روش های مختلف جوانسازی پوست به کمک دستگاه متفاوت هستش و به پارامترهای مختلف از جمله:

وابسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ی درخواستی میتونین با ما در تماس باشید.

دستگاه کلاژن سازی پوست صورت

دستگاه کلاژن سازی در واقع همان دستگاه های جوانسازی میباشند. پوست از رشته هایی حاوی کلاژن ساخته شده زمانی که میزان تولید آن با گذر زمان و ورود به دوران پیری با مشکل مواجه هستش شاهد ایجاد چینو چروک بر روی پوست هستیم هر روش جوانسازی پوست به کمک دستگاه به نوعی عاملی برای تولید و یا بازسازی کلاژن هستش و میزان کلاژن سازی پوست رو بهبود میبخشه. .

اگر چه مکانیسم و سازو کار هر کدام از این دستگاه ها ممکنه با هم فرق داشته باشد ولی نتیجه ای که دنبال میشه یکسان است. با تولید کلاژن پوست سفت میشه. آیا میدانید پوست شل بستری بسیار مناسب برای ایجاد چین و چروک است؟

در به کارگیری روش جوانسازی پوست به کمک دستگاه لازمه بدانید که این روش ها دائمی نیستند چون هیچ راه چاره قطعی برای درمان چیری موجود نیست و با استفاده از این راهکارها میتونید فقط دوره ی پیری رو به تعویق بیندازید و یا مانع پیری زودرس باشید.

در روش های سنتی و استفاده از کرم و سرم های مختلف برای جوانسازی شما نیازمند مدت زمان مشخصی هستید تا شاهد نتیجه ی دلخواه باشید ولی در روش جوانسازی پوست با دستگاه بلافاصله میتونید تاثیر آن رو مشاهده کنید معمولا دوره ی استراحت برای بکارگیری این روش ها یک یا چند روزه که بدون بستری سپری میشه.

دستگاه کلاژن سازی پوست صورت

قیمت دستگاه جوانسازی پوست

قیمت دستگاه جوانسازی با توجه به نوع دستگاه و کارایی آن متفاوت هست ولی دستگاه هایی که کارایی زیادی دارند هزینه ی بیشتری رو درخواست میکنن به عنوان مثال دستگاهی که علاوه بر جوانسازی میتونه لک های تاتو و قهوه ای پوست رو هم از بین ببره به مراتب با سایر دستگاه های ساد هزینه ی بیشتری میخواد.

کلینیک هایی که در این زمینه فعالیت دارند با توجه به در نظر گرفتن درخواست و مراجعین خود و البته کادر تخصص میشهند مناسب ترین دستگاه رو در اولویت قرار بدهند.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

بهترین روش برای جوانسازی پوست به کمک دستگاه روشیه که با پوست شما سازگاری بهتری داشته باشد از سوی دیگر برخی از دستگاه های موجود برای این کار محدودیت های خاصی دارند که باید مورد توجه قرار گیرند از سوی دیگر باید شدت و میزان چین و چروک بررسی شود و با توجه به آن مناسب ترین جوانسازی پوست به کمک دستگاه انتخاب بشه.

برای این منظور مشورت با یک پزشک با تجربه در این زمینه میتونه برای شما سودآور باشد همین اکنون با تماس با شماره های موجود با همکاران ما اولین فرصت برای رزرو یک جلسه ی مشاوره رو نهایی کنید. داشتن چهره ی جوان و زیبا به شدت میتونه اعتماد به نفس شما رو افزایش دهد و انگیزه ی شما رو بالا ببرد.

اجازه نبدید برخی از مشکلاتی که با گذر زمان و به صورت ناخواسته به وجود میآید انگیزه و شور اشتیاق تان کاهش یابد. ما مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم با داشتن کادری متخصص و کاردان و خدماتی عالی رضایت شما عزیزان رو به دست بیاریم.

مزیت جوانسازی پوست با دستگاه

جوانسازی پوست با دستگاه دارای مزیت های ویژه ایه که سبب شده به کارگیری جوانسازی پوست با دستگاه نسبت به سایر روش های موجود در بسیاری از مواقع در اولویت قرار گیرد از مهمترین مزیت جوانسازی پوست با دستگاه میشه:

را مد نظر قرار داد. البته با وجود همه ی مزایای یاد شده روش جوانسازی پوست به کمک دستگاه عاری از عیب هم نیست. مهمترین نقص و ایراد این رو میتونه به عوارض های خاص هر دستگاه ربط داده شود. روش ها سنتی که با استفاده از مواد طبیعی اقدامات جوانسازی رو در پیش میگیرند برای از بین بردن چین و چروک های قدیمی و البته شدید کارساز نهستش ولی در عوض میشهند اطمینان بیشتری رو برای کاربر داشته باشن که از روش جوانسازی پوست با لیزر نیز میتوانید استفاده کنید..

اگر به دنبال روشی سریع و کارساز برای چین و چروک های خفن هستید پیشنهاد میشه جوانسازی پوست به کمک دستگاه رو در اولویت قرار بدید. گفتنی هست پیشنهاد و راهنمایی پزشک مربوط در این مورد بسیار مهم هستش چون زمانی که پوست شما از نزدیک ارزیابی میشه به راحتی میتونه تصمیم گیری دقیق برای جوانسازی با دستگاه گرفت.

باید و نبایدهای جوانسازی پوست با دستگاه

 برای جوانسازی پوست باید راهکارهایی برای تولید کلاژن و ترمیم آنها در پیش گرفته شود. در بسیاری از روشهای جوانسازی پوست با دستگاه علاوه بر از بین بردن چین و چروک اهدافی چون:

هم مد نظره به همین دلیل به کارگیری جوانسازی پوست با دستگاه علاوه بر جوانی میتونه زیبایی رو مجدد به پوست شما برگردونه. دستگاه های مختلفی برای این منظور موجود هستش که بسیاری از آنها با استفاده از امواج الکترومغناطیسی شرایط رو برای بازسازی و ترمیم کلاژن ها فراهم میکنند با تولید بیشتر کلاژن ها، سلول های پوست تقویت شده و از این طریق چین و چروک از بین میره.

برای استفاده از این دستگاه به منظور جوانسازی زیاده روی نکنید. نکته ی بسیار مهم دیگر آنه که حتما افراد با تجربه و کلینیک های معتبر رو برای این منظور انتخاب کنید تا بتوانید به طور قابل ملاحظه از عوارض احتمالی هر روشی در امان بمونید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان