قیمت تزریق بوتاکس

قیمت تزریق بوتاکس

خانه / تازه های سلامت / قیمت تزریق بوتاکس

ژنتیک ، ساختار پوست، شرایط آب و هوایی محل زندگی سبب می شوند که با بالارفتن سن خطوطی روی پوست صورت ظاهر شوند و زیبایی شما را تهدید کنند. با افزایش سن کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می کند و پوست شکننده می شود و عدم محافظت درست از پوست در مقابل آفتاب و آلودگی ها موجب افزایش چین و چروک می شود  از جمله راهکارهای موثر برای خلاص شدن از چین و چروک تزریق بوتاکس و ژل است. از آنجاییکه قیمت تزریق بوتاکس نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه است و زیبایی پایداری را ایجاد می کند بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. نواحی تحت درمان با تزریق بوتاکس صورت شامل

نواحی صورت برای تزریق بوتاکس

هستند. برای خیلی از افراد قیمت تزریق بوتاکس بسیار مهم است قیمت تزریق بوتاکس به عوامل متفاوتی بستگی دارد از همین رو اگر میخواهید درباره ی هزینه دقیق مطلع شوید باید با پزشک در ارتباط با موارد زیر مشورت کنید:

برند بوتاکس : برند و نوع بوتاکس با توجه به نیاز، خواسته زیباجو و ناحیه مورد نظر انتخاب میشود. کشور تولید کننده و ماندگاری بوتاکس در قیمت تزریق بوتاکس اهمیت دارند.

میزان تزریق : هرچه تعداد و عمق چروک‌های پوست بیشتر باشد، فرد به حجم بالاتری بوتاکس نیاز دارد و همچنین با توجه به نوع درمان و پوست ممکن است مقدار بوتاکس تغییر کندو به طبع قیمت تزریق بوتاکس متفاوت خواهد شد.

اندازه محل تزریق : برای از بین بردن چروک‌های پیشانی، پنجه کلاغی، رفع خطوط اخم یا لبخند به میزان مشخصی بوتاکس نیاز است.

هزینه کلینیک و پزشک : هر چه کلینیک مجهزتر باشد و پزشک از تجربه و مهارت بالاتری برخوردار باشد، بدون شک قیمت تزریق بوتاکس بیشتر خواهد بود.

نوع و محل تحت درمان : با توجه به اینکه تزریق ژل به منظور درمانی تزریق میشود یا جوانسازی با توجه به اینکه دوزها متفاوت است، هزینه متغییر است.

پیشنهاد مطالعه : نخ هایی که کار بوتاکس را می کنند

تاثیر قیمت تزریق بوتاکس با توجه به برندهای معتبر بوتاکس

به دلیل زیاد بودن تقاضا برای استفاده از انواع بوتاکس انواع مختلفی از این سم مفید نیز با مارک‌های متفاوت تولید شده است. شرکت‌ها با برندهای مختلف و دوزهای متفاوت سم بوتولینوم را به بازار رقابت عرضه کرده‌اند. انواع بوتاکس در کشورهای بسیاری تولید می‌شود که همه‌ی آن‌ها استاندارد نیستند. بسیاری از بوتاکس‌ها که استاندارد و معتبر نیستند، می‌توانند خطرات بسیاری برای کسانی که استفاده می‌کنند به وجود آورند. تعدادی از بوتاکس های معتبر:

دیسپورت یکی از معتبرترین برندهای بوتاکس در سراسر جهان که ساخت کشور انگلستان است. مزایای مهم این برند پخش یکنواخت و نتیجه تقریبا سریع آن می‌باشد و ماندگاری نسبتاً خوبی دارد.

مسپورت، برند پرطرفدار ساخت کشور ایران که باتوجه به قیمت، ماندگاری و عملکرد خوبی که داشته توانسته رضایت بسیاری از پزشکان و زیباجویان را کسب کند.

زئومین، ساخت کشور آلمان بوده که به گفته شرکت تولیدکننده آن یعنی MERZ خالص ترین نوع این سم را تولید می‌کند.

نورونوکس در کشور کره تولید می‌شود. از آنجایی که حاوی سم بوتولینوم A است تأثیر درمانی بسیار مطلوبی دارد.

قیمت بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس بهتر است یا تزریق ژل؟

تزریق ژل و بوتاکس هردو از محبوب ترین روش های زیبایی وجوانسازی هستند و انتخاب بین این دو روش ممکن است سخت باشد.

اما بدلیل اینکه عملکرد این دو روش متفاوت است باید انتخاب بین آنها را به پزشک خود بسپارید که با توجه به علم و دانش خود و نیاز صورت شما بهترین روش را تشخیص دهد. معمولا اگر خطوط خیلی عمیق باشند تزریق ژل و برای افرادی که هنوز شیار و چین و چروک روی پیشانی ندارند یا خطوط عادی هستند بوتاکس توصیه می‌شود.

حتی ممکن است به منظور دستیابی به نتیجه ای بهتر، هردو روش در کنار هم انجام شود تا تغییرات عالی در چهره شما رخ دهد.

سن مناسب برای استفاده از بوتاکس

به طور کلی به افرادی که سن پایین ۱۸ سال و بالای ۷۵ سال دارند، تزریق بوتاکس پیشنهاد نمیشود.

البته تزریق بوتاکس در سنین جوانی می‌تواند از بروز علائم پیری چون ایجاد چین و چروک و خطوط عمیق پیشگیری کند، به همین دلیل انجام این روش برای افراد بالای 25 سال توصیه میشود.

چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

مدت زمان ماندگاری اثر بوتاکس

اثرات بوتاکس از دو ساعت بعد از تزریق شروع شده و طی 3 الی 5 روز قابل دیدن می شود و بعد از 14 تا 21 روز به حداکثر می رسد .اثر بوتاکس معمولا سه تا شش ماه ماندگاراست که می‌تواند متفاوت باشد (دوام نتیجه تزریق بوتاکس بستگی به نوع بوتاکس، عمق و میزان چروک ها، ناحیه‌ی تزریق و همچنین سن افراد دارد).

با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط و چین و چروک‌ها دوباره ظاهر می‌شوند و ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد.

برای ماندگاری بیشتر : مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس را رعایت کنید.

عکس صورت بوتاکس شده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان