راز زیبایی بازیگران و خواننده‌ها

راز زیبایی بازیگران و خواننده‌ها

خانه / تازه های سلامت / راز زیبایی بازیگران و خواننده‌ها

لیفت با نخ یکی از راه‌های جوانی و تغییر چهره است که از سوی بازیگران بزرگ مورد استقبال قرار گرفته است. لیفت با نخ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین روش‌های امروزی برای تغییرات اساسی در چهره و صورت دانست. انجام روش لیفت با نخ برای فرم دهی صورت، تغییر شکل چانه، فرم دهی گونه، زاویه سازی برای فک، رفع غبغب، از بین بردن چروک صورت، رفع افتادگی صورت، از بردن چروک‌های دور چشم و لب، بالا بردن نوک بینی، فرم دهی بینی، از بین بردن قوز بینی و بسیاری موارد دیگر انجام می‌گیرد. بازیگران و خواننده‌ها از جمله کسانی هستند که از روش لیفت با نخ بسیار استفاده می‌کنند.

دلایل استفاده بازیگران از لیفت با نخ

این روش یکی از کم‌عارضه‌ترین و حتی بدون عارضه‌ترین روش‌های فرم دادن به بخش‌های مختلف صورت و گردن است. لیفت با صورت نخ که امروزه از سوی پزشکان زیبایی برای موارد مختلف انجام می‌شود از جمله روش‌های نوین زیبایی بدون عارضه محسوب می‌گردد. در انجام روش لیفت با نخ از داروی بیهوشی استفاده نمی‌شود. استفاده نشدن از داروی بیهوشی برای لیفت با نخ و به جای بی‌حسی موضعی که بر روی محل مورد نظر انجام می‌شود باعث شده تا روش لیفت بینی با نخ جایگزین عمل‌های سنگین جراحی شود. داروی بیهوشی که انواع عمل‌های جراحی استفاده می‌شود علاوه بر عوارض بعد از عمل بر روی برخی از افراد نیز تغییرات جبران‌ناپذیری را به همراه دارد. به طور مثال برخی از افراد بعد از به هوش آمدن یک جراحی تا مدت زمان طولانی سرفه‌های خشکی دارند زیرا داروی بیهوشی بر روی ریه این افراد تأثیر منفی داشته است. لیفت با نخ روش علی زیبا سازی پوست میباشد.

لیفت با نخ
لیفت صورت با نخ

مزیت لیفت با نخ

آشنایی با لیفت با نخ معجزه جوانی در کمترین زمان بسیار مهم است.لیفت با نخ به دلیل نداشتن ورم و کبودی بعد از انجام این متد نیز طرفداران خاص خود را دارد. بعد از انجام متدآن توسط پزشک ورم ناشی از نخ گذاری در زیر پوست به حدی نامحسوس است که خود فرد نیز متوجه آن نمی‌شود. این ورم نامحسوس نیز بین یک تا دو هفته بعد از آن از بین می‌رود. تغییرات زیبایی مثل بالا کشیده شدن پوست، از بین بردن غبغب، بالا بردن نوک بینی و … بعد از آن بلافاصله در چهره نمایان می‌شوند. تزریق ژل و بوتاکس برای زیبایی موثر است.نیازی به صبر کردن شخص برای دیدن تغییرات بر روی صورت نیست. لیفت با نخ به مراقبت خاصی بعد از انجام این روش نیاز ندارد. فردی که این راه را برای زیبایی انتخاب می‌کند نیازی نیست که بعد از آن کارهای خاصی انجام دهد. مراجعه کننده بعد از آن می‌تواند به سرکار برود و یا هر نوع فعالیت عادی و روتین خود را از سر بگیرد. توصیه‌هایی که برای بعد از انجام این روش می‌شود فقط این است که ورزش سنگین و ماساژ صورت تا دو ماه انجام نشده و فرد شب‌ها بر روی صورت خود یا بر روی شکم نخوابد. دلایل مثبت و بدون عارضه بودن آن توضیح داده شدند تا مشخص گردد که بازیگران و خواننده‌ها چرا از این روش استفاده می‌نمایند. لیفت صورت با نخ چیست؟ برای دانستن این سوال به این مقاله مراجعه کنید.

لیفت بینی
لیفت بینی با نخ

روش های لیفت با نخ

بی‌حسی موضعی که در این روش هم از آن استفاده می‌شود فقط در محل مورد نظر اعصاب را بی‌حس می‌کند درحالی‌که سایر بخش‌های بدن همه چیز را در محیط اطراف متوجه می‌شوند. بی‌حسی موضعی با توجه به میزان آن در روش‌های مختلفی مثل لیفت با نخ بعد از 2 الی 3 ساعت از بین می‌رود. بعد از بین رفتن بی‌حسی موضعی در این روش هیچ گونه عارضه‌ای به جا نخواهد ماند. آن روشی بدون خونریزی است. بازیگران و خواننده‌ها به دلیل نداشتن هیچ گونه علائم درد و خونریزی بعد از آن این روش را برای زیبایی و جوانی انتخاب می‌کنند. بعد از انجام متد نوین آن خونریزی در صورت مشاهده نخواهد شد. با توجه به اینکه متخصص زیبایی نخ گداری برای آن را به صورت علمی و در بخش‌های مخصوصی از زیر پوست انجام می‌دهد بعد از انجام این روش هیچ گونه علائم جراحی در صورت مشاهده نمی‌شود. مشاهده نشدن علائم خاص جراحی، خونریزی و … باعث شده تا بازیگران و خواننده‌ها نیز آن را برای زیبایی بیشتر خود برگزینند. نخ گذاری در زیر پوست در این روش در بخش‌های خاصی صورت می‌گیرد که حتی سوراخ‌های ایجاد شده از این روش نیز قابل رؤیت نیستند. ضرر های لیفت با نخ در این مقاله نوشته شده است.

تاثیرات لیفت با نخ

برای دانستن چگونگیه رفع نا زیبایی صورت این مقاله را بخوانید.تغییرات مثبتی که به طور ناگهانی بر روی چهره خواننده‌ها و بازیگران در یک مراسم خاص مثل اسکار یا جشن‌های دیگر دیده می‌شود می‌تواند از تأثیرات بالای انجام روش آن بر روی آن‌ها باشد. یکی دیگر از مواردی که افراد مشهور این روش را انتخاب می‌نمایند این است که لیفت با نخ را به صورت دوره‌ای ترمیم می‌کنند تا شکل اولیه را مجدد بازیابند. اگر از چهره و مدل جدید خود استقبال نشد می‌توانند ترمیم را انجام نداده تا صورت یا هر بخشی از چهره به فرم قبلی بازگردد. بازیگران و خواننده‌ها که طرفداران بسیاری دارند این مورد برایشان حائز اهمیت است. به وسیله  فرم دهی بینی بدون جراحی صورت خود را زیبا تر کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان