دستگاه رداستیم

دستگاه رداستیم

خانه / تازه های سلامت / دستگاه رداستیم

از آنجایی که تکنولوژی و علم دائما در حال پیشرفت هستند و تقاضای افراد برای استفاده از روش های کم خطر و غیر تهاجمی نیز بالا رفته است، شرکت و کمپانی های بزرگ در سراسر جهان دستگاه ها و روش های ایمن زیادی برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام تولید و عرضه کرده اند که هرکدام مکانیسم های متفاوتی چون سرما، گرما، تزریق، لیزر و… دارند و همین موضوع باعث میشود انتخاب میان آنها کمی دشوار باشد.

اما باید بدانید که شما باید با توجه به هدفی که دارید با مشورت کارشناس روش یا پکیج مناسب خودرا پیدا کنید. بهتر است بدانید در ناحیه شکم، چربی ها علاوه بر زیر پوست ممکن است در ناحیه احشاء (بین روده ها، داخل کبد و…) تجمع پیدا کنند.

چربی های احشایی برای سلامت بدن بسیار خطرناک هستند؛ رداستیم اولین و تنها دستگاه لاغری که برای رفع چربی های احشایی به صورت کاملا غیرتهاجمی کاربرد داشته و با ایجاد یک میدان مغناطیـسی ضعیف به کاهش چربی های احشایی و حتی موضعی کمک میکند.

پیشنهاد مطالعه: لیفت بینی در ده دقیقه

رداستیم

چربی احشایی چیست؟

چربی ها به دو صورت موضعی و احشایی در بدن تجمع می یابند. چربی های موضعی یا زیرپوستی، چربی هایی هستند که در زیر پوست جمع شده و قابل دیدن می باشند. این چربی ها به طور طبیعی در کل سطح زیر پوست موجود می باشند ولی بعضی اوقات امکان دارد به صورت موضعی بیشتر از حد معممول جمع شده و بتوان آن را دید. 

امکان جمع شدن این چربی ها در قسمت هایی مانند ران، باسن و شکم بیشتر از سایر نقاط می باشد. اما همانطور که اشاره کردیم چربی های احشایی چربی هایی هستند که در اطراف ارگان های داخلی (بین روده ها، داخل کبد، اطراف قلب و…)  بدن تجمع پیدا می کند و می تواند خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، ناباروری، فشار خون، چربی و کلسترول بالا را برای فرد به همراه داشته باشد.

این نوع چربی به عنوان “چربی پنهان” هم شناخته می‌شود از چربی های زیر پوستی بسیار خطرناکتر است و حتی در افراد لاغر هم میتواند وجود داشته باشد. چربی احشایی در مردان بیشتر از زنان است و باعث می‌شود تا شکم بیرون آمده و به بدن شکل “سیبی” بدهد. همچنین مواد شیمیایی و هورمون‌هایی تولید می‌کند که می‌توانند برای بدن سمی باشند.

از کجا بفهمم چربی احشایی دارم؟

اگر میخواهید بدانید شما هم دچار چربی احشایی هستید یا خیر، نفس خودرا به داخل بکشید و نگه دارید؛ اگر شکم به سمت داخل رفت به معنای عدم تجمع چربی اطراف ارگان های بدن است اما اگر حجم آن تغییر نکرد به احتمال زیاد شما دچار چربی احشایی هستید و بهتر است برای حفظ سلامتی خود به پزشک یا کارشناس تغذیه و لاغری مراجعه کنید.

امروزه برخی دستگاه های آنالیزور بدن هستند که به تعیین دقیق ترکیبات بدن و همچنین میزان چربی احشایی کمک میکند تا شما بتوانید با مطلع شدن از میزان آن، جهت لاغری و حفظ سلامت خود بهترین برنامه ریزی را داشته باشید.

تجربه ی لاغری با رداستیم در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

دستگاه رداستیم چیست؟

دستگاه رداستیم ساخت کمپانی کازموسافت فرانسه که به صورت یک تن پوش، از ناحیه پا تا زیر قلب را پوشش میدهد و با ایجاد میدان مغناطیسی با فرکانس پایین و عمل دراناژ سبب کاهش چربی احشایی خطرناک اطراف اندام های حیاتی بدن و چربی زیر جلدی در ناحیه شکم و پاها دفع آن ها از طریق سیستم لنفاوی بدن می شود.

رداستیم یک دستگاه پزشکی است که با به بکارگیری تکنولوژی منحصر به فردی با نام بیواستیمولوژی به شما کمک می کند به سادگی، بدون عوارض و زمانی که شما در حال استراحت و خواب هستید، لاغر شوید. در حقیقت مکانیسم دستگاه رداستیم مانند سوخت و ساز بدن در زمان فعالیت و تحرک است که چربی ها را کاهش می دهد.

شیوه استفاده از این دستگاه به شکل خوابیده بوده و بهترین انتخاب برای کسانی است که قادر به تحرک نیستند و یا علاقه ای به انجام حرکات ورزشی ندارند. البته داشتن یک رژیم غذایی اصولی و فعالیت بدنی مناسب در بدست آوردن نتیجه چشمگیر بسیار موثر خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه: معجزه رفع افتادگی صورت

لاغری با رداستیم

 عملکرد دستگاه رداستیم

ماهیچه های بدن هر فردی به صورت طبیعی دائما منقبض شده و با مصرف انرژی باعث سوخت و ساز بدن می شوند. با جمع شدن بیش از حد چربی های احشایی، انقباض ماهیچه ها دچار اختلال شده و متابولیسم طبیعی بدن با مشکل رو به رو می شود.

دستگاه رداستیم با ایجاد میدان مغناطیسی منجر به تحریک این انقباض ها می شود. این انقباض ها به انرژی نیاز دارند و این انرژی از طریق تجزیه چربی ها به دست می آید. در حقیقت این مکانیزم مثل سوخت و ساز بدن در زمان فعالیت و تحرک است که چربی ها را کاهش می دهد.

دستگاه رداستیم با ایجاد میدان مغناطیسی ضعیف در دور بافت های داخلی، کانال های کلسیمی را فعال کرده و باعث منقبض شدن ماهیچه ها می شود. چربی های شکسته شده به شکل آب و دی اکسید کربن در آمده و بدن آن ها را دفع می کند. در اصل این پروتکل با بهبود عملکرد سیستم لنفاوی و سیستم گردش خون به دفع سموم و چربیها کمک بسیار زیادی میکند. از طرفی این تکنولوژی باعث رفع سلولیت و عارضه پوست پرتقالی در خانم ها میشود.

عوارض لاغری با دستگاه رداستیم

کاهش چربی موضعی و احشایی با دستگاه رداستیم برخلاف شایعات عوارض خطرناکی ندارد، زیرا میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط این دستگاه به حدی است که فقط باعث منقبض شدن ماهیچه ها میشود و هیچگونه آسیب جدی به دیگر بافت های بدن وارد نمی کند.

دستگاه رداستیم برای لاغری، چند جلسه نیاز دارد؟

برای گرفتن نتیجه و کاهش سایز با استفاده از دستگاه رداستیم، به 12 جلسه نیم ساعته احتیاج دارید. برای اثرگذاری بیشتر بهتر است جلسات پشت سر هم نباشد و به صورت یک روز در میان از این دستگاه استفاده کرد.

البته تعداد جلسات به میزان چربی، شرایط بدن و توجه و پیگیری زیباجو به رژیم غذایی، فعالیت بدنی و جلسات تعیین شده نیز بستگی دارد. همچنین با توجه به میزان چربی و شکل بدن ممکن است دستگاه های دیگری در کنار رداستیم برای رسیدن به نتیجه دلخواه و ایده آل توصیه شود.

مزایا و کاربردهای رداستیم

چه کسانی می توانند دستگاه رداستیم انجام دهند؟

دستگاه رداستیم مخصوص گروه خاصی از افراد نیست. هر فردی می تواند برای سوزاندن چربی های احشایی از این دستگاه استفاده نماید. حتی افرادی که چاق نیستند می توانند برای سوزاندن چربی های احشایی از رداستیم استفاده نمایند.

البته افرادی که در گروه های زیر قرار میگیرند بهتر است قبل استفاده از این دستگاه با پزشک خود مشورت کنند:

پیشنهاد مطالعه: عوارض تزریق بوتاکس

رداستیم و لاغری

مراقبت های بعد از دستگاه رداستیم

رعایت نکات زیر با توجه به نوع دستگاه به شما کمک میکند به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

توصیه می شود پس از جلسه رداستیم آب فراوان بنوشید تا هم سلامت خود را حفظ کنید و هم روند دفع چربی هارا آسان تر کنید.

توجه داشته باشید که جهت بدست آوردن نتیجه مطلوب پس از رداستیم باید رژیم غذایی متعادل داشته باشید و دریافت کالری را محدود کنید.

پیاده روی و هرگونه فعالیت بدنی به تسریع حذف چربی ها کمک خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

سوالات متداول

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان