رفع جای جوش با دستگاه

رفع جای جوش با دستگاه

خانه / رفع جای جوش با دستگاه

رفع جای جوش با دستگاه چگونه صورت می گیرد؟ کدام یک از دستگاه های به کار رفته برای این مورد می تونه گزینه ی مناسبی برای شما باشه؟ در ادامه در نظر داریم به طور کلی اطلاعات ارزشمندی در مورد رفع جای جوش با دستگاه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

راهنمای رفع جای جوش با دستگاه

برای رفع جای جوش با دستگاه، دستگاه های مختلفی در دسترسه که هر کدام از آنها مزیت و معایب منحصر به فرد خود رو داره. با توجه به میزان جای جوش ایجاد شده پزشک مربوط میتونه به راحتی ایده آل ترین گزینه رو به شما معرفی کند. روش های درمانی مختلف میتونه سبب سردرگمی کاربران هم بشه.

به همین دلیل تنها گزینه ی مطلوب برای انتخاب یک روش مناسب بهره مندی از تجربه ی متخصصینه. گفتنیه که پیشگیری همواره بهتر از درمان هست و اگه جوش های ایجاد شده دستکاری نگردد و با روش های مطلوب از بین روند دیگر نیازی به درمان رد پای آنها نخواهید بود ولی اگه کار از کار گذشته باید روش های مطلوب در پیش گرفته بشه.

معرفی دستگاه های رفع جای جوش

معرفی دستگاه های رفع جای جوش

برای از بین بردن جای جوش با دستگاه در ادامه به معرفی برخی از پرکاربردترین دستگاه ها خواهیم پرداخت. از جمله مهمترین روش های رفع جای جوش با دستگاه میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

میکرو ابریژن: استفاده از این روش برای درمان جوش و البته جای جوش های سطحی میتونه تاثیر گذار باشد. درمان با این روش بدون عارضه ی خطرناکه و نیازمند دوره ی بهبودی و استراحت نیست یکی از مهمترین مزیت استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن، اثر بلند مدت آن هست.

IPL: اگه تورفتگی جای جوش مختصر باشد معمولا به کار گیری این دستگاه برای درمان و از بین بردن جای آن استفاده میشه. با استفاده از این دستگاه پوست تحریک شده و شرایط برای تولید کلاژن فعال میشه. کلاژن های فعال شده میتونن به راحتی جای جوش رو درمان کنند. به کارگیری IPL برای خلاص شدن از جوش های ناخواسته و جای جوش ها بدون عوارض خطرناکه است.

پیشنهاد مطالعه: لیفت با نخ

بهترین روش رفع جای جوش با دستگاه

بهترین روش رفع جای جوش با دستگاه

بهترین رفع جای جوش با دستگاه روشیه که سازگاری کافی با پوست شما رو داره. هر کدام از دستگاه های یاد شده در بخش قبلی نتایج متفاوتی دارند اگهاستفاده از یک دستگاه برای رفع جای جوش فردی موثر باشد این به این معنا نیست که شما هم میتونید به آسونی از اون روش استفاده کنید.

از سوی دیگر میزان رضایت از روش های از بین بردن جای جوش با دستگاه به طور ویژه به میزان عمق جای جوش وابسته پزشک متخصص میتونه با بررسی های لازم تعدد جلسات درمان رو مشخص کنه. هزینه ی درخواستی هم به تعداد جلسات درمانی وابسته میباشد. معمولا جلسات به صورت 3 تا 4 بار در ماه تنظیم میشه و بیمار در اولین مرحله شاهد تغییراتی خواهد بود.

روش لیزر فرکشنال به عنوان یکی از موثرین روش ها تلقی میشه ولی همانطور که اشاره کرده ایم این روش باید با پوست شما سازگاری کافی داشته باشه. به جز استفاده از دستگاه ها برای رفع جای جوش با دستگاه روش های مختلفی از جمله تزریق چربی و سابسیژن هم مد نظر هست.

تزریق چربی با دریافت چربی از بدن فرد به محل خالی اعمال میشه در این حالت میتونیم جای خالی رو تا حدودی پر کرد و از آنجا که هیچ گونه ماده ی شیمیایی وارد بدن نمیشه معمولا فرد دچار حساسیت و آلرژی خاصی هم نخواهد بود.

سریعترین روش از بین بردن جای جوش با دستگاه

رفع جای جوش با دستگاه در مقایسه با سایر روش ها جزو سریع ترین راهکارها در نظر گرفته میشه رفع جای جوش با دستگاه در طی چندين جلسه نهایی میشه و از همان روز اول هم شاهد تاثیرات درخشان آن خواهید بود و این تغییرات ماندگار خواهد شد در صورتیکه احتیاط لازم در پیش گرفته بشه. انواع جای جوش از جمله:

  • جای جوش چکشی
  • جای جوش واگنی
  • جای جوش دره ای شکل
  • جای جوش برجسته

است که برای درمان هر کدام از آنها هم باید اصول و تدبیر خاصی در نظر گرفته بشه. شما اگه تخصص و تجربه ی کافی رو ندارید نمیتونید تشخیص بدید کدام روش برای شما مناسب هست به همین دلیل راهنمایی لازم رو از یک فرد متخصص دریافت کنید تا بتوانید نتیجه ی دلخواهی رو به دست بیارید و به کمک رفع جای جوش با دستگاه برای همیشه به رد پای جوش های مزمن پایان بدید.

از بین بردن جای جوش با دستگاه فرکشنال

از بین بردن جای جوش با دستگاه فرکشنال

از آنجا که رفع جای جوش با دستگاه فرکشنال جزء روش های کم تهاجمی است نسبت به سایر روش ها طرفداران بسیاری به دست آورده است.مزایا و معیا این روش رو مورد بررسی قرار می دهیم. از مهمترین مزیت استفاده از دستگاه فرکشنال برای از بین بردن جای جوش میتونیم به :

  • عدم نیاز به بی حسی موضعی
  • بدون زخم
  • بدون ایجاد ترشحات
  • بدون نیاز به پانسمان
  • موفقیت بیشتر

را مطرح کرد. قرمزی حاصل از استفاده ی این دستگاه برای از بین بردن جای جوش بعد از 5 الی 6 روز از بین خواهد رفت. اگه اسکارهای ایجاد شده از جوش عمق کمتری داشته باشد با به کارگیری دستگاه فرکشنال میتونیم به راحتی آن درمان کرد.

رفع جای جوش با دستگاه فرکشنال ممکنه در برخی از مواقع سبب ایجاد حساسیت پوست میشه در این حالت بلافاصله با پزشک مربوط در ارتباط باشید. مراقبت های توصیه شده بعد از به کارگیری این روش.

رو جدی بگیرید بیشتر افرادی که برای رفع جای جوش با دستگاه فرکشنال اقدام کرده اند به دلیل آنکه توصیه های لازم رو در پیش نگرفته اند نتوانسته اند رضایت کافی داشته باشند. هزینه ی درخواستی برای این راهکار هم در مقایسه به تعداد جلسات مورد نیاز وابسته.

رفع جای جوش با دستگاه لیزر CO2

برای به کارگیری این روش حتما به یک پزشک با تجربه و دارای تخصص کافی مراجعه کنید تا بتوانید از نتیجه ی آن رضایت کافی داشته باشید. با استفاده از دستگاه لیزر ابتدا پوست به طور کامل مورد درمان قرار میگیره و سپس به مدت ده روز پانسمان میتونید به پوستی صاف و تمیز و عاری از هر گونه جای جوش برسید.

در مقایسه با روش های دیگر معمولا به کارگیری این راهکار زمان بره. از مهمترین عوارض لیزر هم میتونیم به ایجاد تیرگی اشاره کرد که البته با در اولویت قرار دادن برخی تدابیر میشه از ایجاد چنین تیرگی هایی جلوگیری کرد.

پزشکان بر این باورند که تیرگی ایجاد شده بعد از بکارگیری لیزر به دلیل عدم مراقبت های ویژه ایجاد میشه. به همین دلیل برای رفع جای جوش با دستگاه هر روشی رو که مد نظر دارید سعی کنید توصیه های اصلی آن رو مورد توجه قرار بدید.

باید و نبایدهای رفع جای جوش با دستگاه

از بین بردن جای جوش با دستگاه در مقایسه با روش های خانگی که معمولا از مواد کاملا طبیعی استفاده میکنه میتونه عوارض بیشتری داشته باشد به همین دلیل برای رفع جای جوش با دستگاه باید احتیاط بیشتری در نظر گرفته بشه. پیشنهاد میکنیم که قبل از انتخاب هرگونه روش ابتدا در یک جلسه ی مشاوره سعی کنید راهنمایی لازم رو از پزشک مربوط دریافت کرده و بر این اساس به کارگیری هر روش رو در اولویت قرار بدید.

گفتنیه که نتیجه ی از بین بردن جای جوش با دستگاه تا حدودی به تخصص و تجربه ی پزشک مربوط هم وابسته است. به همین دلیل حتما کلینیک های معتبر رو برای این منظور انتخاب کنید کلینیک های معتبر همواره از فرد و پزشکان با تجربه بهره مند هستن و این امر تا حدود زیاد میتونه سبب ایجاد اطمینان کافی باشد.

مزایا و معایب داستگاه های رفع جای جوش

متخصص پوست تنها زمانی از رفع جای جوش با دستگاه رو به بیمار معرفی میکنند که به کارگیری روش های دیگر کارساز نباشد و جای جوش ایجاد شده تشدید یافته و دیگر به راحتی قابل درمان نگردد در این صورت باید با بررسی های لازم و شناسای میزان حساسیت پوست و استفاده یکی از دستگاه های سودمند و نوین رو برای از بین بردن جای جوش در پیش گرفت.

مزایا و معایب داستگاه های رفع جای جوش

دستگاه های به کار رفته برای اقداماتی مثل رفع جای جوش با دستگاه با همه ی مزیت هایی که دارن عاری از عیب نیستند یک فرد کاردان و با تجربه به راحتی میتونه معایب استفاده از یک روش خاص رو مهار کند تا کمترین آسیب به پوست وارد بشه.

پیشگیری از درمان موثرتر هست به همین دلیل در صورت ایجاد جوش از دستکاری خودسرانه پرهیز کنید با دریافت راهنمای لازم آنها رو از روی پوست خود به گونه ای از بین ببرید تا دیگر رد پایی نمونه.

پوست برخی از افراد نسبت به برخی از اقدامات به عنوان مثال اصلاح با شمع یا بند و یا استفاده از کرم های خاص و یا حتی خوردن برخی مواد غذایی ممکنه حساسیت داشته و سبب ایجاد جوش بشه اگه شما هم با گذر زمان از لیست موارد یاد شده مطلع شده اید میتونید اقدامات پیشگیری رو مد نظر قرار بدید.

مشاوره حضوری رایگان