کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی

خانه / تازه های سلامت / کوچک کردن بینی

بسیاری از افرادی که ایرادات جزیی در بینی خود دارند به دنبال کوچک کردن بینی بدون جراحی هستند. در واقع این دسته افراد مشکل جدی و اساسی در ظاهر بینی خود نداشته و ترجیح می دهند از روشی به غیر از جراحی به فرم دلخواه خود دست پیدا کنند. روش های کوچک کردن بینی بدون جراحی بسیار متعدد بوده و به دلیل غیرتهاجمی بودن این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پرطرفدار ترین عمل های روز دنیا: لیفت بینی با نخ

شما به کمک این روش ها می توانید غضروف بینی، پره های بینی، افتادگی نوک بینی و … را رفع کنید و یک بینی زیبا و خوش فرم داشته باشید. هزینه کوچک کردن بینی بدون جراحی نیز به مراتب از جراحی زیبایی بینی کمتر بوده و این یکی از دلایل محبوبیت این روش ها می باشد. زیرا افراد بسیاری وجود دارند که از عمل جراحی واهمه داشته و به هیچ طریقی حاضر نیستند این کار را انجام دهند.

همچنین افرادی نیز وجود دارند که به داروی بیهوشی حساسیت داشته ونمی توانند عوارض ناشی از آن را تحمل کنند. اما قبل از آنکه اقدام به کوچک کردن بینی خود نمایید بهتر است با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کرده تا بتوانید علاوه بر تشخیص نوع فرم بینی روش مناسبی را برای اصلاح فرم و رفع عیوب آن انتخاب کنید. اگر به دنبال روشی هستید که نیازی به بیهوشی نداشته باشد به شما لیفت بینی با نخ کاگ را پیشنهاد می دهیم.

کوچک کردن بینی بدون جراحی

یکی از روش های نوین و جدید برای کوچک کردن بینی بدون جراحی پلاسما تراپی یا پلاسما جت می باشد. این روش یک روش مناسب برای افرادی است که بینی بزرگ با پوست ضخیم دارند. حتی افرادی که در حین عمل جراحی نیز اقدام به کوچک کردن پره های بینی خود نکرده اند نیز می توانند از این روش استفاده کنند.

لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت به این افراد کمک می کند تا بینی خود را لیفت و کوچک کنند اما قبل از آنکه با مکانیسم عمل این روش به طور کامل آشنا شوید بهتر است بدانید گاز پلاسما چیست ؟

پلاسما یک گاز فرار با دمای بسیار بالا و فشار بسیار پایین حاوی یون و الکترون های خنثی می باشد که به هنگام برخورد با یک جسم خارجی سرد شده و انرژی خود را انتقال می دهد. همین خاصیت پلاسما باعث می شود تا پوست مترکم و جمع شده ودر نهایت کوچک و یکدست شود.

و اما کوچک کردن بینی بدون جراحی و از طریق پلاسما جت بدین گونه است که ابتدا بینی راه ور کامل تمیز کرده و با استفاده از کرم های موضعی بی حس می کنند. سپس بعد از بی حسی کامل نواحی مورد نظر روی بینی را به شکل نقاط ریز در کنار هم می سوزانند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید روش های دیگری از جمله لیفت بینی با نخ سیلوئت وجود دارد که بسیار ساده تر از باقی روش ها است. اما ممکن است در ابتدا این سوال برای شما پیش بیاید که نخ سیلوئت چیست ؟

در برخورد پلاسما با سطح پوست و بافت چربی به دلیل دمای زیاد لایه چربی از بین رفته و لایه های زیرین پوست سفت می شود. عمق سوختگی در ظاهر کمتر از آن چیزی است که رخ داده است اما در واقع این چنین نیست.

مدت زمان این عمل حدودا 30 دقیقه بوده و در طی این زمان شما هر گونه دردی را حس نخواهید کرد اما پس از انجام پلاسما جت نقاط ریزی که بر اثر سوزاندن لایه های چربی روی پوست بوجود آمده اند باقی خواهد ماند، بنابراین توصیه می شود از خاراندن و دستکاری این نقاط خودداری کنید. زیرا این نقاط پس از گذشته حداکثر دو هفته پوسته پوسته شده و خواهد ریخت و بافت جدید جایگزین آن خواهد شد.

پلاسما جت به دو روش گرم و سرد انجام می شود اما پلاسما جت گرم برای فرم دهی و لیفت بینی استفاده شده و مناسب افرادی است که برای کوچک کردن بینی تمایلی به عمل جراحی ندارند.
ماندگاری این روش بسته نوع و فرم بینی متفاوت بوده اما به طور معمول در بینی های گوشتی این زمان در حدود سه سال است که اگر در سن رشد باشید ممکن است پس از گذر از سن رشد به یک جلسه ترمیمی نیاز داشته باشید. همچنین می توانید روش های رفع افتادگی بینی را اینجا بخوانید.

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی با آرایش

جدا از تمام روش های زیبایی که به صورت تهاجمی و غیر تهاجمی برای کوچک کردن بینی انجام می شود روش های موقتی و گذرا نیز وجود دارد که شما بدون صرفه هزینه می توانید خود به تنهایی آن را انجام دهید.

گریم و کانتورینگ بینی از جمله روش های بدون هزینه و پرکاربرد برای کوچک کردن بینی با آرایش می باشد که تنها نیاز است با قواعد و اصول آن آشنا باشید. در واقع گریم و کانتورینگ بینی به شما اجازه خواهند داد تا با لوازم آرایشی یک درجه تیره تر و روشن تر از پوست، بینی خود را باریک و کوچک نشان دهید.

هدف از کانتورینگ رفع عیوب صورت و بینی می باشد که برای بهره گیری از آن می توانید از قلم های کانتور یا پالت رنگی مخصوص این کار استفاده نمایید.
برای انجام گریم و کانتورینگ بینی باید فرم بینی را نیز مد نظر قرار دهید تا بتوانید در کوچک کردن بینی با آرایش مانند یک حرفه ای این عمل را انجام دهید.
اگر بینی پهنی دارید با استفاده از مداد کانتور دو خط تیره به موازات تیغه بینی و درست از بالای بینی تا نوک آن بکشید. دقت کنید فاصله این دو خط از یکدیگر زیاد نباشد زیرا باعث می شود بینی شما پهن تر بنظر برسد، روی تیغه بینی را نیز با یک خط نازک روشن پوشانده، سپس با یک اسفنج مخصوص این خطوط را محو نمایید. اگر نوک بینی شما گرد است نیاز است که یک خط باریک در زیر و روی نوک بینی نیز بکشید.

مطالب مرتبط: همه چیز درباره دستگاه آر اف فرکشنال

اگر بینی شما دارای قوز یا انحراف است در دوطرف بینی دو خط کاملا صاف کشیده و در نوک بینی و روی تیغه بینی از هیچ رنگی استفاده نکنید. با این ترفند می توانید خطای دید ایجاد کرده و بینی خود را کوچک و خوش فرم نشان دهید.
اگر از پالت رنگی برای انجام این کار استفاده می کنید برای کوچک کردن بینی از رنگ های تیره و روشن پالت در کنار هم استفاده تا با یکدیگر تفاوت رنگی فاحشی نداشته باشند. اگر پالت رنگی ندارید می توانید از یک سایه قهوه ای تیره استفاده کرده و سپس آن را محو نمایید. برای محو کردن خطوط باید دقت کنید این خطوط به وضوح کنار بینی وجود نداشته باشد و همین که سایه ای کمی تیره از پوست روی پوست ایجاد شود کافی است. این ترفند به شما در کوچک کردن بینی به صورت کاملا طبیعی و موقتی کمک می کند.
فراموش نکنید کانتورینگ بینی و در کل لیفت صورت با نخ شاید در ابتدا کاری سخت به نظر برسد اما فقط به کمی تمرین نیاز دارد و همچنین شما با کانتورینگ می توانید یک چهره زیبا وطبیعی وبدون آرایش داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان