جوانسازی پوست چگونه انجام می‌گیرد؟

جوانسازی پوست چگونه انجام می‌گیرد؟

خانه / تازه های سلامت / جوانسازی پوست چگونه انجام می‌گیرد؟

جوانسازی پوست و ماندگاری زیبایی ازجمله تخصص‌های کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه است. روش‌های متعدد و نوینی در لیفت صورت و سفت کردن صورت وجود دارد. ازاین‌رو می‌توان به دستگاه‌های مؤثر کلینیک و یا استفاده از تکنیک‌های تزریقی مواد مؤثر در پوست مثل ژل،بوتاکس(Botox) و نخ‌های جذبی اشاره نمود. امروزه لیفت با نخ با متدها و لوازم متنوع، یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست و بازگرداندن صورت به حالت اولیه است.

در تکنیک جدید لیفت با نخ برای جوانسازی پوست و سفت کردن صورت از دو نوع نخ می‌توان استفاده نمود:

  1. نخ‌های ساده و سفت کننده
  2. نخ‌های خاردار

جوانسازی پوست

نخ‌های لیفت برای جوانسازی پوست تا چه حد مؤثرند؟

در انواع نخ‌های سفت کننده صورت که ضد چروک نیز می‌باشند می‌توان به نخ پی دی او(PDO)  و دیگری نخ خاردار یا مخروط دار نام برد. این نخ‌ها در روند جوانسازی پوست ایجاد کشش پوستی می‌کنند و به جوانسازی پوست، سفت کردن صورت، بالا کشیدن صورت، ابرو و غبغب کمک می‌کنند.

لیفت صورت از سریع‌ترین روش‌ها بدون جراحی جهت رفع افتادگی پوست است و اغلب پنج تا ده سال افراد با این روش جوان‌تر می‌شوند. البته روش  لیفت با نخ صرفاً در کلینیک‌های تخصصی پوست باید انجام گردد و مهارت پزشک در استفاده از تعداد نخ مناسب و برنامه تکرار دوره‌ای در ماندگاری جوانسازی پوست و سفت کردن صورت بسیار مهم است. می‌توان از روش لیفت با نخ به‌عنوان یکی از بی عارضه‌ترین و کم تهاجمی‌ترین روش‌های جوانسازی پوست و سفت کردن صورت نام برد.

مراحل لیفت با نخ صورت (Face up with yarn)

لیفت با نخ جهت  سفت کردن صورت با نخ‌های مخصوص در دو مرحله انجام می‌گیرد. مرحله اول بلافاصله پس از کار گذاشتن نخ با بی‌حسی موضعی اتفاق می‌افتد که محبوب بسیاری از مراجعین زیبایی است، به این دلیل که در همان لحظه اثر خود را در جوانسازی پوست نشان می‌دهد. مرحله دوم حدود یک سال بعد از نخ گذاری اتفاق می‌افتد که ناشی از ایجاد فیبر و کلاژن اطراف نخ‌ها می‌باشد و سفت کردن صورت و جوانسازی پوست را در پی خواهد داشت. نخ‌ها بعد از یک سال جذب می‌شوند و طناب‌های طبیعی ایجادشده تا چند سال باقی می‌ماند و جوانسازی پوست را ادامه می‌دهند. البته این نخ گذاری با تکرار هر سه تا شش ماه به اوج اثر جوانسازی پوست و سفت کردن صورت به طور دائمی می‌رسند. انجام روش لیفت صورت برای پوست‌هایی که خیلی شل شده‌اند، بیشتر از یک‌بار نیاز است تا جوانسازی پوست به‌طور کامل انجام گردد و سفت کردن صورت ماندگار باشد.

لیفت با نخ

انواع لیفت با نخ صورت

کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه پذیرای شما زیبارویان زیبا جوی می‌باشد. کادر پزشکی متخصص  و مجرب باسابقه‌ی انجام بیش از  5000 لیفت موفق برای مشاوره و راهنمایی شما به‌صورت رایگان، در انجام روش‌های جوانسازی پوست خدمات بی‌نظیری را نیز ارائه می‌نماید.

لیفت صورت با نخ یک دستاورد علمی است

امروزه  با توجه به‌سرعت روزافزون علم در جهان، زیباتر شدن دیگر یک رویا نیست.

لیفتینگ صورت با نخ، تکنیکی است که با بی‌حس‌کننده موضعی در کمتر از 45 دقیقه و بدون هیچ بستری شدن در کلینیک‌های تخصصی زیبایی انجام می‌شود. جوانسازی پوست و بهبود فوری به بیمار این امکان را می‌دهد که در عرض 2 روز به فعالیت‌های طبیعی خود بازگشته و پس از دو هفته بافت‌های نرم بهبود یافته و در نتیجه هیچ نشانه‌ای از انجام این روش پدیدار نخواهد بود.

آیا استفاده از نخ‌های لیفت دارای عوارض و ضرر می‌باشند؟

در روند جوانسازی پوست با انجام روش لیفت صورت ، ماده تشکیل‌دهنده نخ‌های مورد استفاده در تمامی انواع اعمال جراحی قلب برای هر بافتی که نیاز به استحکام و انسجام دارد نیز استفاده می‌شود. این نخ ها در عین بی‌خطر بودن ایجاد تب و عفونت نیز نمی‌کنند. زیرا این نخ ها غیر آسیب‌رسان (Atraumatic) به بدن انسان بوده و نسبت به ماهیچه‌ها خنثی هستند و هیچ‌گونه خاصیت تب‌زایی و ایجاد عفونت از خود در سفت کردن صورت نیز نشان نمی‌دهند.

لیفت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

روش نوین لیفت صورت برای افراد بالای سی سال بدون در نظر گرفتن جنسیت برای سفت کردن صورت و جوانسازی پوست مناسب است. جایگزین کردن متد لیفت صورت با روش‌های جراحی پلاستیک (Plastic Surgery) برای از بین بردن نواقص در افراد آسیب‌دیده مثل کسانی که از فلج عضلانی در صورت رنج می‌برند نیز مناسب است. در این روش علاوه بر کاهش هزینه‌های سنگین بیمارستان و خطرات ناشی از بیهوشی و زمان طولانی جراحی می‌توان در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای کم صاحب ظاهر نرمال شده و به زندگی طبیعی برگشت که خود چیزی شبیه معجزه است.

از سوی دیگر با افزایش روزافزون رویکرد جامعه به مقوله زیبایی و جوانسازی پوست، جراحی‌های بینی با صدمات و عوارض زیاد به وفور مشاهده می‌شود. نقوص بینی را با روش لیفت صورت می‌توان اصلاح نمود به‌طوری‌که بیمار در کمترین زمان و با کمترین هزینه به بالاترین کیفیت دست یابد.

و در آخر دکتر حاتمی متخصص جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی آرمان الهیه با انجام روش‌های نوین مذکور شما را در زیباتر شدن یاری می‌نمایند.

سفت کردن صورت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان