جوانی و زیبایی فقط با یک نخ

جوانی و زیبایی فقط با یک نخ

خانه / تازه های سلامت / جوانی و زیبایی فقط با یک نخ

لیفت با نخ از جمله روش های زیبایی

جوانی و زیبایی خواسته همه انسان‌هاست. لیفت با نخ روشی راحت و سریع برای رسیدن به این خواسته است. لیفتینگ برای اولین بار در کشور کره جنوبی انجام گردید. مردم کره علاوه بر از بین بردن چین و چروک از روش لیفتینگ برای فرم دهی به صورت و چهره نیز استفاده می‌کردند. امروزه روش لیفتینگ بوسیله نخ در اقصی نقاط دنیا محبوب‌ترین راهکار زیبایی و جوانی است. محبوبیت روش لیفت با نخ به دلیل سرعت در انجام این روش است که شاید بین سی دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. بعد از انجام متد لیفتینگ بوسیله نخ بر روی صورت تغییرات شگفت‌انگیزی قابل مشاهده خواهد بود که در همان لحظه نمایان می‌شود.

لیفت با نخ
لیفت صورت با نخ

حفظ جوانی و زیبایی

روش‌های مختلفی برای نگهداری از پوست وجود دارد. شفافیت، صافی و سفت ماندن پوست در گرو آرامش و بدون استرس بدون به عنوان اولین و مهم‌ترین فاکتور است. بالا رفتن سن، در معرض آفتاب قرار داشتن، ژنتیک و بسیاری موارد دیگر باعث افتادگی صورت و شل شدگی پوست می‌گردند. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. استفاده از ماسک‌های آب‌رسان، حفظ رطوبت در پوست، استفاده مداوم از کرم‌های ضد آفتاب، استراحت و خواب به موقع، تغذیه سالم و مناسب و … همگی در سالم ماندن و کند کردن روند پیری تأثیر دارند. اما به طور کلی نشانه‌های پیری آرام آرام با افزایش سن به طور کم‌وبیش با توجه به نوع نگهداری از پوست و آناتومی بدن فرد نمایان خواهند شد. لیفت صورت با نخ یکی از بی‌دردسرترین راهکارهای جوانی و زیبایی است. لیفت صورت با نخ علاوه بر از بین بردن علائم پیری، چروک‌ها و افتادگی‌های صورت و کردن به فرم دهی صورت هم کمک می‌کند. زاویه سازی فک و گونه و تغییر به فرم دلخواه از سوی لیفت صورت با نخ انجام می‌شود. امروزه تغییر فرم صورت، زاویه سازی برای فک و گونه و تبدیل آن به شکلی که مطابق مد روز باشد بسیار طرفدار دارد و لیفت صورت با نخ این تغییرات را به راحتی برای زیباجویان به همراه دارد. لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست در این مقاله نوشته شده است.

لیفت با نخ برای همه

برای دانستن قیمت لیفت با نخ و دیگر اطلاعات مورد نیاز به کلینیک پوست آرمان الیه مراجعه کنید.انجام روش لیفت صورت با نخ محدودیتی برای افراد مختلف ندارد.زیبایی بازیگران با لیفت با نخ میباشد. اما به طور کلی متخصص زیبایی در مورد شرح حال بیماری فرد یا معضلات جسمانی خاصی که برخی افراد دارند باید بداند. لیفت با نخ برای کسانی که چین‌وچروک‌های نازوبیال (چین‌های عمیق کناره بینی تا دهان) در صورتشان پدید آمده مؤثر واقع شده و فرم شفاف و جوان صورت را به آن‌ها بازمی‌گرداند. اشخاصی که لبه استخوان فک تحتانی آن‌ها و قسمت میانی صورتشان دارای پوست شل شده و آویزان است از متد لیفت با نخ بهره زیادی برده و جوانی را بازمی‌یابند. خطوط ماریونت یا خطوط عمیقی که از دو طرف گوشه‌ی دهان و لب به سمت چانه آمده است نیز به طور کامل از طریق لیفت با نخ رفع می‌شوند و شکلی صاف و بدون خط اضافه به خود می‌گیرند. کسانی که بافت چربی صورت کاهش یافته و حجم خود را از دست داده و در پی آن پوست به سمت پایین آمده نیز می‌توانند از لیفت با نخ برای ترمیم بافت‌های از دست رفته پوست خود استفاده نمایند. رفع غبغب و از بین بردن غبغب یا چربی تجمع شده در زیر چانه و گردن از طریق لیفت با نخ از بین می‌رود. ضرر های لیفت با نخ در این مقاله موجود است. گاهی اوقات غبغب در اثر چاقی زیاد و یا در برخی موارد در اثر شل شدگی زیاد پوست گردن به دلیل بالا رفتن سن و از بین رفتن استحکام بافت‌های زیر پوستی است. متد لیفت صورت با نخ تمامی این موارد را از بین خواهد برد. برخی افراد به طور ژنتیکی و ارثی و یا در اثر عادات غلط به مرور زمان دچار خطوط عمودی و عمیقی در گردن خود می‌شوند که چین‌های ستونی در این بخش نمایان می‌شود. لیفت صورت با نخ به کمک این افراد آمده و صافی مجدد را به گردن آن‌ها بازمی‌گرداند. بافت چربی زیر پوست به طور ژنتیکی در برخی افراد کمتر است و صورت آن‌ها حجم کمی دارد. این افراد از طریق لیفت صورت با نخ در هر سنی که هستند به فرم دلخواه و مدنظر خود خواهند رسید. از بین بردن قوز بینی از طریق لیفت با نخ یکی از جایگزین‌های جراحی‌های زیبایی بینی است که سختی‌های خاص خود را دارد. رفع افتادگی بینی با لیفت صورت با نخ میسر شده و طرفداران بسیاری نیز به دلیل راحتی و عدم بیهوشی دارد. بسیاری از تغییرات دیگر زیبایی نیز از طریق لیفت با نخ امکان‌پذیر است که با مشاوره پزشک متخصص زیبایی به افراد پیشنهاد می‌شود. روش های مختلف لیفت صورت با نخ در این مقاله نوشته شده است.

قیمت لیفت با نخ
لیفت با نخ چیست

نکته مهم در لیفت با نخ:

مادرانی که در دوران بارداری یا شیردهی هستند فرم دهی بینی بدون جراحی امروزه پرطرفدار است.

اشخاص دچار بیماری نئو پلاستیک

کسانی که از کمبود ویتامین K رنج برده و دچار اختلالاتی برای انعقاد می‌باشند

افراد سیگاری

کسانی که مشروبات الکلی بیش از اندازه مصرف می‌نمایند. روش عالی تزریق ژل و بوتاکس امروزه برای زیبایی استفاده میشود.

تمامی این افراد حتماً باید با پزشک متخصص برای انجام روش لیفت صورت با نخ مشورت کرده و در صورت اجازه از سوی پزشک لیفت با نخ را انجام دهند.

نتیجه‌گیری:

به آسانی با روش لیفت صورت با نخ زیبا و جوان شده و این تغییرات را با انجام منظم دوره‌های ترمیم برای خود همیشگی کنید. همچنین برای دانستن  لیفت با نخ معجزه جوانی در کمترین زمان این مقاله را بخوانید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان