قیمت تزریق ژل لب

قیمت تزریق ژل لب

خانه / تازه های سلامت / قیمت تزریق ژل لب

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تاثیر به سزایی بر روی زیبایی چهره می گذارند و در ایجاد تعادل و تناسب صورت اهمیت فراوانی دارند. لب ها یک از اجزای فعال صورت هستند و از آنجایی که هنگام صحبت کردن و خندیدن توجه مردم به لبهای شما است، زیبایی آنها بسیار مهم است. کلینیک آرمان الهیه با استفاده از مرغوب ترین مواد و حرفه ای ترین پزشکان اقدام به فرم دهی لب شما و ایجاد حالت ایده آل و متناسب با صورت شما می کند.

برای دانستن اینکه چه فرمی از لب به صورت شما می آید مقاله انواع مدل های فرمدهی لب را بخوانید.  قیمت تزریق ژل لب به عوامل نوع و برند ژل، میزان ژل مورد نیاز و … بستگی دارد و معمولا قیمت هر سی سی ژل لب از 1.500.000 شروع میشود که هزینه دقیق در جلسه مشاوره پس از تشخیص نیاز و خواسته زیباجو تعیین میشود.

ممکن است برخی مرکزها مقدار کمتری را برای قیمت تزریق ژل لب دریافت کنند. با توجه به این که قیمت تزریق ژل لب به برند و مقدار ژل تزریق شده بستگی دارد، قیمت ها نباید خیلی متفاوت باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می ‌کند، به احتمال زیاد از مواد مصرفی بی کیفیت و حتی تاریخ گذشته استفاده می کند.

اگر محیط مرکزی که مراجعه می کنید استاندارد و استریل نباشد، ژل تزریق شده معتبر نباشد، تاریخ آن گذشته باشد و یا فردی که تخصص لازم را ندارد ژل را تزریق کند و … ممکن است عوارض جبران ناپذیری ایجاد شود از این رو توصیه میشود بدلیل ارزان قیمت بودن به مراکز نامعتبر مانند آرایشگاه ها مراجعه نکنید.

مطالب مرتبط: تزریق ژل زیر چشم

قیمت ژل لب

عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل لب

همانطور که گفتیم پارامتر و عوامل مختلفی بر هزینه های ژل لب موثر هستند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ژل‌های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خودرا دارند، مانند کشور سازنده، ترکیبات به کاربرده شده و ماندگاری که در کیفیت و نتیجه آن اهمیت فراوانی دارند.

از همین رو توصیه میشود که نوع و اصالت ژل خود را حتما از پزشک بپرسید و از تزریق هرگونه ژل نامعتبر جدا پرهیز کنید.

مقدار ژل مورد نیار دومین عامل تاثیر گذار در قیمت تزریق ژل لب است زیرا هزینه هر یک سی سی ژل برندهای مختلف، متفاوت است. اصولا لب‌ها به دلیل حجم کم خود نیازی به تزریق ژل زیاد ندارند و معمولا ۱ سی‌سی کافی است مگر اینکه زیباجو به دنبال حجمدهی بیشتر باشد.

عامل موثر بعدی در تعیین قیمت تزریق ژل لب، میزان ماندگاری آن است. طبیعتا، هر چه ماندگاری ژل‌های تزریقی بیشتر باشد هزینه فیلر لب آن نیز بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت تزریق ژل لب، دستمزد پزشک و نوع خدمات کلینیک است. قبل از تزریق ژل لب، پزشک و زیباجو یک جلسه مشاوره حضوری خواهند داشت و از خواسته و نیاز صورت زیباجو مطلع میشود و بهترین نوع تزریق ژل لب را به او پیشنهاد میدهد.

توصیه های مهم قبل تزریق ژل لب

اگر به این نکات توجه کنید نتیجه بهتری از تزریق ژل بدست خواهد آمد، همچنین از بروز عوارض احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

* البته افرادی که ملزم به مصرف دارو هستند استفاده از آنها بلامانع است؛ لازم به ذکر است که رقت خون در انجام کار زیبایی شما تداخل ایجاد نمیکند و صرفا جهت کم کردن تورم و کبودی توصیه میشود.

پیشنهاد مطالعه : جدیدترین متدهای زیبایی و جوانسازی پوست صورت

لب تزریق شده با ژل

مزایای تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل لب

اگر تزریق ژل در کلینیک و محیط مناسب و توسط پزشک متخصص انجام بگیرد عوارض جدی در پی نخواهد داشت و پس از تزریق شما میتوانید فعالیت های روزمره خودرا انجام دهید، زیرا با تغییر در ترکیب فیلرها و روی کار آمدن ژل های هیالورونیک اسید از آنجایی که این ماده با بدن سازگار و قابل جذب است، عارضه ای ایجاد نمی کند.

البته در برخی افراد بدلیل مکانیسم خاص بدن، فعالیت ها و خوراکی هایی که مصرف کرده اند ممکن است دچار کبودی و تورم شوند که با انجام برخی مراقبت ها در اسرع وقت از بین میروند.

پیشنهاد مطالعه:مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

عوارض احتمالی پس از تزریق ژل

درد و احساس ناراحتی: تزریق ژل لب با بی حسی موضعی انجام میشود اما به خاطر تزریق سوزن بدون درد نیست، این ناراحتی ها بسیار طبیعی می باشد و در هر فردی متفاوت با دیگری است و حتی شاید کسی هیچ درد و ناراحتی حس نکند. این احساس پس ازگذشت چند روز از بین میرود و بعد از تزریق می‌توانید از یخ استفاده کنید تا احساس درد کمتری داشته باشید. 

کبودی: یکی از اتفاق هایی است که اکثریت افراد بدلیل ترس از ایجاد آن، از انجام بسیاری از روش های زیبایی اجتناب می‌کنند. اصلی ترین علت ایجاد کبودی به میزان رقت خون شما است به همین دلیل معمولا توصیه میشود قبل و بعد از تزریق ژل یا بوتاکس از مصرف دارو و مواد خوراکی که ضد انعقاد و رقیق کننده خون هستند، خودداری کنید. 

قرمز شدن و تورم: به دلیل اینکه لب ها یکی ازحساسترین ناحیه ها درصورت می باشد، تورم و قرمزی طبیعی است و در هر زیباجو متفاوت است. معمولا 12 تا 24 ساعت ازبین خواهند رفت.

برای کاهش عوارض احتمالی تزریق مراقبت های بعد از تزریق ژل را حتما رعایت کنید.

علت ایجاد عوارض پس از تزریق ژل

همانطور که گفتیم تزریق ژل روشی ایمن و غیر تهاجمی است؛ اما اگر پزشک مهارت و تجربه لازم را برای تزریق ژل نداشته باشد و محیط مناسب تزریق ژل نباشد و همچنین اگر ژلی که تزریق می شود کیفیت مناسبی نداشته باشد یا تاریخ مصرف آن گذشته باشد ممکن است باعث بروز عوارض جدی و خطرناک زیر شود:

لب فرم ذهی شده با ژل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان