برترین نکات روش لیفت با نخ

برترین نکات روش لیفت با نخ

خانه / تازه های سلامت / برترین نکات روش لیفت با نخ

مبارزه با نیروی جاذبه و اثرات بالا رفتن سن، از کارهای لیفت با نخ است. لیفت با نخ درمان بسیار زیبا و ظریف برای هدیه دادن پوستی جوان و شاداب به زیباجویان است. لیفت صورت با نخ بدون عوارض جانبی خطرناک و تهاجم کمتر از جراحی صورت، می‌تواند جوانی را به همراه داشته باشد.

پزشکان متخصص زیبایی در روش لیفت با نخ بدون استفاده از چاقوی جراحی و بدون ایجاد برش بر روی صورت می‌توانند بافت زیرین پوست را سفت و محکم کنند. از طریق لیفت با نخ شل شدگی و افتادگی صورت برطرف می‌شود.

ماهیچه‌ها و چربی صورت به مرور زمان براثر عوامل مختلف تحلیل رفته و باعث میشوند پوست حالت آویزان به خود گیرد که باعث می‌شود ظاهر فرد مسن‌تر به نظر برسد.

یک صورت جوان به دلیل سفت بودن بافت زیر پوست که استحکام ماهیچه‌ها را هنوز دارد به شکل Vمی‌باشد. افزایش سن، جاذبه زمین و … باعث میشوند که به حالت Uتغییر شکل دهد.

با گذر زمان و افزایش سن تغییرات زیادی در بدن ایجاد می شود؛ زمانی که جلو آیینه می ایستیم ممکن است متوجه بروز علائم پیری مانند چین و چروک، افتادگی و شلی پوست و … در صورت خود شویم.

لیفت با نخ صورت یک فرآیند پیشگیری از پیری پوست و درمان شلی و افتادگی آن است که با تکرار ترمیم ها منجر به جوانسازی واقعی و ماندگاری دائم می شود.

پیشنهاد مطالعه: جراحی لیفت سانترال لب

نمونه ی جوانسازی پوست با لیفت با نخ

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

همان‌طور که در ابتدای مطلب ذکر شد، نخ گذاری در این روش بدون ایجاد برش بر روی پوست انجام می‌شود. این نخ ها قابل جذب و استریل می‌باشند که تحریک بافت زیرین پوست توسط نخ‌ها باعث کلاژن سازی مجدد پوست می‌شود.

پس از انجام مشاوره و بررسی نیاز و اهداف مورد نظر فرد، در همان روز میتوان لیفت با نخ را انجام داد. در ابتدا بی حسی موضعی و سپس بی حس تزریقی انجام می‌شود که باعث میشود طی لیفت فرد کمترین میزان درد و یا سوزش را حس کند؛ سپس نخ‌های لیفت با کانولاهای بسیار ظریف زیر پوست جایگذاری می شوند که تکنیک مورد استفاده جهت جایگذاری نخ ها به ناحیه مورد بستگی دارد؛ از آنجایی که این نخ‌ها معمولا از جنس پروتئین هستند، مغایرتی با بدن انسان ندارند و با توجه به شکل خاصی که دارند معمولا باعث ایجاد کشش در پوست می شوند.

این روش با توجه به نواحی مورد نظر معمولا در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود و بدون دوران نقاهت است، حتی شما میتوانید بعد آن به محل کار و یا انجام فعالیت های روزانه خود برگردید، البته بهتر است از انجام کارهای سنگین خودداری کنید.

در این روش پس از جایگذاری نخ‌ها، پوست صورت در همان لحظه، بر اثر کشش مکانیکال که توسط خارهای نخ ایجاد می شوند، صاف و سفت می شود و با گذر زمان، نخ های قابل جذب لیفت کلاژنسازی را تحریک کرده به گونه ای که حتی پس از جذب نخ ها آثار لیفت مشخص است و صورت جوانتر و زیباتر میشود.

کاربردهای لیفت با نخ

لیفت با نخ، امروزه با توجه به کاربردهای فراوان و عوارض بسیار کمی که دارد. توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این روش نه تنها در زیبایی و جوانسازی پوست کاربرد دارد بلکه به درمان و رفع برخی مشکلات مانند غیر قرینگی های صورت و عوارض ناشی از جراحی های غیرحرفه ای کمک می کند.

نخ های pdo  و مش که خاصیت کلاژنسازی دارند باعث سفتی و جوانسازی پوست می شوند. این نخ ها روند کلاژنسازی را افزایش میدهند به همین دلیل در رفع خطوط اخم و پیشانی، خط خنده، رفع چین و چروک و خطوط گردن و … تاثیر بسزایی دارند.

به طور کلی کاربردهای این روش به شکل زیر معرفی می شود:

لیفت صورت با نخ مناسب چه کسانی است؟

لیفت صورت با نخ مناسب کسانی است که

تغییرات نهایی بعد از لیفت با نخ چه زمانی دیده میشود ؟

از برترین نکات روش لیفت با نخ نتایج آن میباشد که پس از جایگذاری نخ ها آثار لیفت طی دو مرحله آشکار می شوند. مرحله اول، لیفت اولیه است که کشش پوست صورت، بینی یا هر ناحیه ای که نخ کارگذاری شده است بصورت مکانیکال بوده و توسط خارهای نخ انجام میشود که در این مرحله تغییرات پس از انجام لیفت صورت، کاملا مشهود است.

لیفت ثانویه که از حدود سه ما پس از انجام لیفت شروع و تا جذب کامل نخ ها ادامه دارد. در این دوره، سلول ها تحریک به تولید کلاژن شده و این امر موجب سفتی پوست و ماندگاری بالا میشود.

عوامل بسیاری در بهبود روند کلاژنسازی پوست تاثیر دارد مثل استفاده از نخ های pdo  یا انواع لیزرها مثل آیکون که علاوه بر سفت کردن پوست باعث از بین رفتن چروک های سطحی و بسته شدن روزنه های باز پوست میشود که به صلاحدید پزشک جهت زیبایی بیشتر شما انتخاب میشود.

لیفت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

تغییرات اولیه در کلیه لیفت‌ها مشاهده می شود ولی پایداری و ماندگاری آنها با توجه به جنس و تعداد نخ ها، نوع و میزان قوام پوست و بافت، تعداد دفعات ترمیم و … متفاوت است.

امروزه معمولا از نخ های جذبی استفاده می شود که بدلیل ساختار خاصی که دارند جذب می شوند و کلاژنسازی را افزایش میدهند. برای دائم شدن اثرات لیفت با نخ، باید جلسات ترمیم را تکرار کرد که در هر جلسه بیست درصد از تغییرات آن ماندگار می شوند.

به همین دلیل برای رسیدن به یک نتیجه ماندگار و مطلوب، به سه تا شش جلسه ترمیم نیاز است که معمولا با توجه به میزان افتادگی و نیاز شما، ابتدا فواصل سه ماهه سپس به شش ماه و یک سال نیاز دارد.

همچنین به یاد داشته باشید؛ نحوه ی مراقبت شما پس از لیفت، نقش موثری در ماندگاری و نتیجه لیفت بینی با نخ خواهد داشت.

لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست میباشد. نخ‌ها به دو نوع ساده و خاردار تقسیم می‌شوند. هر دو مدل نخ حداکثر بعد از هفت ماه (با توجه به آناتومی بدن افراد سرعت جذب نخ‌ها در اشخاص مختلف متفاوت است.) جذب می‌شوند.

روند جذب نخ‌ها بدین ترتیب است که ابتدا به آب و سپس دی‌اکسیدکربن تبدیل شده و از بین می‌روند. بلافاصله بعد از انجام روش لیفت صورت با نخ تغییرات بر روی هر بخش از پوست که نخ گذاری داشته قابل مشاهده خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه:رفع نازیبایی صورت با لیفت با نخ

سن مناسب برای لیفت صورت با نخ

سن مناسب برای لیفت با نخ

فرم دهی گونه، زاویه سازی فک، تغییر مدل چهره، از بین بردن غبغب(غبغب‌های ژنتیکی که در هر سنی وجود دارند)، فرم دهی بینی و بسیاری موارد دیگر که از طریق لیفت صورت با نخ انجام می‌شود با سن افراد ارتباطی پیدا نمی‌کند.

زیباجوی در هر سنی که باشد می‌تواند برای زیبایی بیشتر و تغییراتی که ذکر شد از روش لیفت با نخ استفاده کند. اگرچه معمولا توصیه میشود برای بدست آوردن نتیجه دلخواه، بهتر است برای سنین 18 تا 75 سال، انجام شود.

لیفت صورت با نخ می‌تواند در هر نوع تغییر زیبایی بینی مثل از بین بردن قوز بینی، رفع افتادگی بینی، فرم دهی بینی و … برای تمام سنین توسط متخصص زیبایی انجام شود. انواع تغییرات فرم صورت نیز با روش لیفت بینی بسیار راحت‌تر و بدون دردسرهای عمل جراحی با تکنیک‌های نوین صورت می‌پذیرد. رفع غبغب هم جزو معضلاتی است که با لیفت صورت با نخ آسان و ساده می‌گردد.

جوان‌سازی پوست و از بین بردن افتادگی صورت در سنین بالاتر رخ می‌دهد. افرادی که تأثیر بالا رفتن سن را در چهره خود مشاهده می‌کنند به فکر از بین بردن این نشانه‌ها می‌افتند. لیفت صورت با نخ بدون بیهوشی و فقط با بی‌حسی موضعی به کمک این اشخاص می‌آید.

عوارض لیفت با نخ

لیفت با نخ یکی از امن ترین و بی خطر ترین عمل های زیبایی می باشد؛ تا کنون که در سراسر جهان لیفت صورت با نخ بسیار زیاد استفاده و انجام شده اما عوارض خاص و نگران کننده‌ای گزارش نشده است. تغییرات لیفت بینی به اندازه جراحی پلاستیک نیست و بیشتر مناسب کسانی است که بدنبال تغییرات طبیعی هستند.

پزشک بعد از انجام این روش، قرص آنتی‌بیوتیک در صورت لزوم برای زیباجو تجویز می‌کند تا عفونت احتمالی محل ورود نخ‌ها جلوگیری نماید. همچنین اگر در موارد معدود حساسیت ایجاد شود با تجویز داروی ضد حساسیت این موضوع براحتی برطرف میشود.

می‌توان کبودی و ورم ناچیز بعد از انجام لیفت صورت با نخ را جزو عوارض کوتاه مدت این روش به شمار آورد. جهت جلوگیری از بروز عوارض چون کبودی و تورم بهتر است قبل از لیفت با نخ از مصرف داروهای ضد انعقادی مانند آسپرین و وارفارین، لووتیروکسین، دیکلوفناک، ویتامین E، امگا ۳ و همچنین مصرف دمنوش های گیاهی( زنجبیل، دارچین، چای سبز و قهوه) اجتناب کنید.

البته افرادی که ملزم به مصرف دارو هستند استفاده از داروها بلامانع است و لازم به ذکر است که رقت خون در انجام کار زیبایی شما تداخل ایجاد نمیکند و صرفا جهت کم کردن تورم و کبودی شما زیباجوی عزیز توصیه میشود.

همچنین برخی عوارض نادر و کمیاب ممکن بر اثر عدم مهارت پزشک و مجهز نبودن کلینیک اتفاق بیافتد که پیشنهاد میشود برای گرفتن یک نتیجه عالی و جلوگیری از این عوارض بهتر است حتما از مهارت پزشک اطمینان حاصل نمایید.

پیشنهاد مطالعه: قرص رفع کبودی صورت

فرمدهی صورت با لیفت با نخ

ترکیب لیفت با نخ و سایر روش ها

پس از جلسه ی مشاوره حضوری ممکن است با توجه به نیازهای زیباجو، انجام یک چند روش دیگر در کنار لیفت با نخ جهت دستیابی به نتیجه ی مطلوب تر پیشنهاد شود.

تلفیق ژل لیفتینگ و لیفت با نخ، تکنیکی بسیار فوق العاده است؛ ژل لیفتینگ باعث اصلاح و جبران بافت تحلیل رفته صورت و اصلاح برخی نواقص ناحیه مورد نظر می شود؛ ترکیب این دو روش، ماندگاری بالا و نتایج بسیار چشمگیری دارد.

اندولیفت از دیگر روش هایی است که اگر صورت پر و گردی داشته باشید و یا پس از تزریق چربی صورت سنگین و بدشکل شده است، جهت کاهش حجم چربی، قبل لیفت توصیه میشود.

همچنین اگر پس از عمل جراحی، دچار عوارضی چون غیر قرینگی، فیبروپلاست و… شدید و از نتیجه آن راضی نیستید، لیفت با نخ موثر خواهد بود.

هزینه لیفت صورت با نخ

یکی از نکات لیفت با نخ که بسیار اهمیت دارد، هزینه آن است. هزینه فرمدهی و لیفت صورت با نخ بسیار کمتر از روش های جراحی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که هزینه دقیق آن در جلسه مشاوره پس از تشخیص نیاز و خواسته زیباجو تعیین می شود.

عوامل موثر بر قیمت لیفت صورت با نخ:

برند و نوع نخ: نخ هایی که که در این روش استفاده می شوند انواع مختلفی دارند و مدت زمان ماندگاری و میزان قابلیت آن ها در لیفت کردن متفاوت است همچنین برند و کشور سازنده این نخ ها در قیمت آن تاثیر گذار است.

تعداد نخ: با توجه به وسعت و میزان افتادگی نواحی مورد نظر، نوع و تعداد نخ های مورد استفاده متفاوت است

ترکیب سایر روش‌ها: همانطور که اشاره کردیم ممکن است، تزریق ژل لیفتینگ و یا سایر روش ها نیز در کنار لیفت با نخ انجام شود که هزینه تغییر میکند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان